יום שני, 29 במאי 2017

מעצב העל הצרפתי Ora Itoמציג את קולקציית המוצרים הלבנה של מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח gorenje. nt,: שרית יוכפז





מעצב העל הצרפתי  Ora Itoמציג את קולקציית המוצרים הלבנה של מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח gorenje.

לדברי המעצב: "מטבח לבן מספק לכל אדם בחירה אינדיבידואלית אינסופית של ביטוי. במטבח כזה אפשר לחלום בכל צבע, עם כוח קסם של אור, חשוב צבעים, בחר לבן".
מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח gorenje, מוביל כידוע את אמנות המטבח כבר למעלה מ-60 שנה, ומגייס שורה ארוכה של מעצבים בינלאומיים, ביניהם Phillip Starck, Karim Rashid , Swarovski, Pininfarina ואחרים, אשר עיצבו סדרות ייחודיות עבור המותג. עכשיו, ובהמשך לשיתוף הפעולה המוצלח בין השניים, מגיעה אלינו הקולקציה המרהיבה בעיצובו של מעצב העל ORA-ITO, אשר בחר הפעם לצבוע את המטבח בלבן, לאחר שבעבר עיצב קו מוצרים שחור למטבח gorenje.
אורה איטו נחשב למעצב פרובוקטיבי ויצירתי במיוחד, שבזכות עבודותיו יוצאות הדופן זכה לפרסום מטאורי. על שמו רשומה שורת הצלחות, ביניהן: עיצוב מכונית עתידנית לסיטרואן, עיצוב אולם תצוגה למותג הרכב טויוטה בשאנז אליזה בפאריס, עיצוב בקבוק בירה מאלומיניום למותג הייניקן, מלון "O" באיזור האל שבפריז ועוד. למעשה, לבן או בלשונו של המעצב בלשונו: 'לה בלאנק' הוא הצבע האהוב עליו וביכולתו לשקף להאיר את המטבח במראה נצחי.
לדבריו: "מטבח לבן מספק לכל אדם בחירה אינדיבידואלית אינסופית של ביטוי. הטוהר והפשטות המשויכים ללבן, מגלים כל פרט, והעיצוב משיג משמעות מיוחדת. מי שחושב בצבע יבחר ברקע לבן שיכול לספק מגוון אינסופי של טעמים וריחות, מציאות ודמיון. הכל כאן למטרה, מפנק ומפלרטט עם אור ומגע, ויעילות מסודרת בקפידה, במטבח כזה אפשר לחלום בכל צבע עם כוח קסם של אור, חשוב צבעים, בחר לבן".
הקולקציה משלבת בין טכנולוגיה מתקדמת ובין עיצוב מינימליסטי, אלגנטי ומעודן. ליין המוצרים כולל מקרר 1.20 מטר ,תנור בנוי מרובה פונקציות עם שליטה אלקטרונית, כיריים אינדוקציה מקרמיקת זכוכית, כיריים גז על משטח זכוכית, קולט אדים אלגנטי ולוחות


דקורטיביים עבור מדיח כלים ומיקרוגל שתואמים לעיצוב הקולקציה. המוצרים בעלי מראה ייחודי והרמוני הודות ללוחות הקדמיים שלהם אשר מכוסים לחלוטין זכוכית לבנה, וידיות עשויות אלומיניום מוברש בצבע נירוסטה. המוצרים בקולקציה הם בדרגת האנרגיה הגבוהה ביותר "A" וכוללים את כל פונקציות השימוש המודרניות.

קבוצת ח.י. משווקת גורנייה בארץ, הינה אחת הקבוצות המובילות בישראל ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מס' חברות הפועלים בתחום שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים על ידי הקבוצה: LG, Ariston, Bellers, Gorenje, Hisense , Seagate  ,asko ,SanDisk ועוד.

ניתן להשיג באולמות התצוגה של GORENJE, מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח:

 09-7670100 . יד חרוצים 10, א.ת תלפיות, ירושלים טלפון: 5666727-02

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...