יום חמישי, 22 ביוני 2017

פסטיבל רוח גבית שלושה ימי חוויה וטיפולים לבעלי צרכים מיוחדים הפסטיבל יתקיים בכפר הירוק בתאריכים 29.6.17-1.7.17 מאת: שרית יוכפז



פסטיבל רוח גבית
שלושה ימי חוויה וטיפולים לבעלי צרכים מיוחדים
הפסטיבל יתקיים בכפר הירוק בתאריכים 29.6.17-1.7.17

כמידי שנה בקיץ, עמותת רוח גבית מקיימת פסטיבל ייחודי מסוגו המיועד לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים לשלושה ימים של הנאה, טיפולים, סדנאות יצירה ופעילות מעצימה. משתתפי הפסטיבל מגיעים בהסעות מאורגנות  מכל הארץ, מבאר שבע בדרום ועד הרדוף בצפון ונשארים ללון 2 לילות במטרה לחוות סוף שבוע מעצים, מהנה וחוויתי.

לאורך כל הפסטיבל עומדים לרשות המשתתפים פעילויות מגוונות הכוללות סדנאות תנועה, תיאטרון, מוסיקה, יצירה, מדיטציה ובנוסף, מגוון טיפולים משלימים כמו טיפולי גוף, מסאג', רפלקסולוגיה ועוד. הפסטיבל מהווה הזדמנות מיוחדת ובלעדית להיפגש עם אנשים חדשים, מקבוצת השווים ולבלות בחברתם שלושה ימים של חוויות ותחושות מעצימות. 

אנו מעמידים לרשות המשתתפים בפסטיבל, מתחם הכרויות ומפגש אישי, ששם דגש על הצורך הבסיסי לקשר, לו כמהים המשתתפים. במתחם ה"סטלבט", ישנה הזדמנות להכיר חברים חדשים וליהנות מהכיבוד המוגש בשפע. המפגש של החברים ממסגרות שונות מכל רחבי הארץ, התכנים, תחושת הביחד של מתנדבים ומשתתפים, הנתינה והאפשרויות הרבות לבחור ולהיות מי שאני, יוצר אווירה מרגשת שמשאירה חותם חיובי להמשך ומעוררת השראה בלתי רגילה אצל כל מי שהשתתף. 
עירית לבנון, מייסדת ומנכ"לית רוח גבית: " פסטיבל רוח גבית הוא פסטיבל יוצא דופן המונגש לבעלי מוגבלויות ומהווה מקום להיכרויות בין אנשים מכל הארץ באווירה פסטיבלית המכוונת ליצירה, למגוון, לביטוי עצמי, חופש ושוויון הזדמנויות בפנאי למשתתפים. עמותת רוח גבית משמשת כשירות פנאי בתחום המוגבלויות ושואפת לספק פנאי מגוון איכותי ומותאם לפי הצורך לכלל האנשים עם המוגבלויות במסגרות דיור ובקהילה.

עמותת 'רוח גבית' נוסדה בשנת 2009 במטרה לקדם ולהנגיש את פעילויות הפנאי והרוח לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. אנו מנגישים שלל פעילויות מקוריות, איכותיות ורלוונטיות שהופכות את החיים לנעימים וחוויתיים. לאדם בעל צרכים מיוחדים, כמו לכל אדם, דרוש זמן פנאי איכותי, מעמיק, מהנה ומתאים לבחירותיו והעדפותיו. הפעילויות השונות אותן אנו מעבירים לאוכלוסייה זו הינן בעלות אופי של סדנאות מעולם הרוח. אנו יוצרים מרחב לפעילויות בעלות ערך מוסף, על מנת שהמשתתפים יוכלו להביע את ערכם הייחודי במסגרת שיש בה פעילות שמדברת אל הרגש, הגוף והיצירה.
כיום, 'רוח גבית' עוסקת בשילוב תכניה לאנשים עם צרכים מיוחדים הנמנים עם מגוון קשת האוכלוסיה של  אוטיזם, מגבלה שכלית, מוגבלות פיסית וקשיים נפשיים. הפעילויות מגוונות: ימי כיף, חוגים, סדנאות ונופשים בארץ. 
לפרטים נוספים: דורון- 0523919511

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...