יום שבת, 17 ביוני 2017

ילדי עמותת שניר הפועלת לשיוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות, נפגשו עם הכדורגלן הישראלי הבינלאומי המוערך רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל מאת: שרית יוכפז



ילדי עמותת שניר נפגשו עם רמי גרשון כדורגלן
נבחרת ישראל והקבוצה הבלגית גנט
וקיבלו ממנו המלצה חמה  לחיים:

" כדי להצליח בחיים חשוב  ללמוד לדחות סיפוקים"

ילדי עמותת שניר הפועלת לשיוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות, נפגשו עם הכדורגלן הישראלי הבינלאומי המוערך רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל , והקבוצה הבלגית גנט, שסיפר להם על פועלו ככדורגלן בינלאומי המייצג את הישראל בעולם, ונבחרת ישראל ,  ונתן להם מספר טיפים  ותובנות שלו, להצלחה בחיים.

אם אתם רוצים להצליח בחיים, חשוב ללמוד לדחות סיפוקים.  בגיל שלכם, אמר לילדי העמותה, יש המון פיתויים,  ויש הרבה רגעי שבירה.  גם אני כמוכם עמדתי בפני הרבה רגעי שבירה, אני מאד שמח שהצלחתי להתגבר על רגעים אלה,  כי עכשיו אני מגשים את החלום שלי, ואני עוסק במה שאני אוהב מכל, הכדורגל.

רמי גרשון נמנה על קבוצת  "המלאכים של שניר"   שהינה זרוע של עמותת שניר,  הכוללת עשרות  אנשי עסקים, מנכ"לים, אנשי חינוך, מובילי דעת קהל ובעלי עסקים,  הפועלים ברמה היומיומיות לסיוע לזולת, לחברה,  ולקהילה בישראל",  וביקש לפגוש את הילדים עם הגעתו לישראל,  לאור הפעילות  הרבה אליה הוא נחשף בקבוצה.

לדברי רותם שחבר מנכ"לית עמותת שניר:  "המפגש  עם הכדורגלן המוערך שחקן נבחרת ישראל רמי גרשון  היה מאד מרגש ושמח לילדים בכלל, ולאלה חובבי הספורט והכדורגל בפרט.  רמי גרשון שוחח עם



הילדים כחבר, סחף אותם בחוויותיו, וסייע להם לקבל נקודת מבט אישית על הספורט,  על התנהגות בספורט, והמלצות שלו להצלחה בחיים.

הרצאה זו  היא אחת מסדרת מפגשים  הניתנים לילדי העמותה במהלך כל השנה, בניהם מפגשים עם אנשי עסקים, סופרים, שחקני כדורסל וכדוררגל, אמנים, אנשי טלוויזיה ובמה".  רק לאחרונה נפגשו הילדים גם עם שופט הכדרגל הבינלאומי אוראל גרינפלד". 
צילום -רמי גר
שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...