יום חמישי, 8 ביוני 2017

האצ'ימלים הינו מוצר חדש שסוחף בימים אלה ילדים ומבוגרים כאחד. החידוש מבית "דיאמנט צעצועים" מאת: שרית יוכפז




האצ'ימלים אספנות
Hatchimals Colleggtibles 

האצ'ימלים הינו מוצר חדש שסוחף בימים אלה ילדים ומבוגרים כאחד. החידוש מבית "דיאמנט צעצועים" שהביאה לארץ את הלהיט: האצ'ימלים מינאטוריים, 70 דמויות קטנטנות וצבעוניות שייצרו יחד אוסף מרהיב של משפחות האצ'ימלס. האצי'מלים לאספנות
סרטון
https://www.youtube.com/watch?v=Zyz0pQ0wnXA
מדובר במוצר  קסום, מלא במסתורין והתרגשות המגיע בתוך ביצי פלסטיק שבתוכן נמצאות בובות האצ'ימלס השונות. כמו Hatchimals הגדול גם את האצ'ימלים לאספנים צריך לשחרר מהביצה שלהם לפני שאתה יכול לשחק איתם. על כל ביצה יש לב צבעוני, יש לשפשף אותו עד שהוא משנה את צבעו, וזה מסמן לנו שניתן לבקוע את הביצה ולגלות את הדמות אספנות המסתתרת בתוך הביצה. לכל מארז בבליסטר יש קן המשמש לאחסון הדמויות.
http://www.hatchimals.com/colleggtibles.php?loc=il
האצ'ימל - זוג דמויות + קן – 49.90 ₪
אריזת רביעייה + בונוס – 99.90 ₪
להשיג ברשת הפנינג


בנות הפאוור פאף מבית "דיאמנט צעצועים"
בנות
בנות הפאוור פאף, נוצרו כתוצאה מניסוי כושל של פרופסור Utonium שניסה לייצר את הבנות המושלמות מ"סוכר, תבלין וכל דבר נחמד". אבל הוא הוסיף בטעות כימיקל X למרקחת שהוא יצר, שגרם לפיצוץ ונתן לבנות את כוחות העל הטבעיים שלהן. מאותו פיצוץ קיבל הקוף מוג'ו ג'וג'ו, שאז היה קוף המחמד של הפרופסור, את האינטליגנציה שלו ומאפיינים אנושיים, ונשבע לנקום בפרופסור יוטוניום  ובבנות הפאוור פאף משום שהפרופסור הפנה את כל תשומת הלב שלו כלפיהן.

בנות הפאוור פאף הקדישו את חייהם ללחימה בפשע וכוחות הרשע בעיר טאונסוויל, ארה"ב והצילו את העולם לפני השינה.

הסדרה משודרת בערוץ הילדים. לרוב הסדרה עוסקת במלחמה של הבנות בעולם הפשע ובמפלצות הפוקדות את העיר טאונסוויל. הבנות מקבלות דיווח ב"קו החם" שבביתן ישירות מראש העיר ועפות להציל את היום.

לבנות הפאוור פאף תכונות פיזיות שהופכות אותן לחמודות בצורה מופרזת. הן לובשות שמלות קטנות עם פס שחור באמצע, גרביים לבנות, ונעליים שחורות .יש להן עיניים גדולות, ראשים סגלגלים, זרועות וגליים, ולמרות שהן מסוגלות לשמוע, להריח, לגעת ולהחזיק, אין להן צוואר, אף, אוזניים, אצבעות או בהונות (מתבדחות לעתים קרובות בסדרה) .

סדרת הצעצועים מבית "דיאמנט" כוללת:
דמות 5 ס"מ       26.7     39.9
סט משחק + דמות 5 ס"מ            66.7     99.9
סט משחק דלוקס + דמות 5 ס"מ  133.5   199.9
סט משחק מספר סיפורים            66.7     99.9
זוג דמויות 5 ס"מ 47.0     69.9
מחזיק מפתחות  20.0     29.9
דמות 15 ס"מ     80.0     119.9

להשיג בחנויות הצעצועים והחנויות המובחרות




שודדי הקריבים- דיאמנט

"דיאמנט צעצועים" עם להיט הרובים לקיץ X SHOT  
סדרת רובים איכותיים ומשוכללים במחירים אטרקטיביים
"דיאמנט צעצועים" עם החידושים הכי מלהיבים לקיץ. סדרת רובים חדשה  X-Shot עד 10 חיצים גמישים בפעולה אחת למרחק של כ-17 מטר. מחירים אטרקטיביים במיוחד.
הסדרה החדשה משלבת שני מותגים מרגשים ביותר של X-Shot ו- Creepeez  יחד הופכים כל אחד מהרובים למשחק מלהיב ומאתגר.
מניחים את העכבישים המצורפים על הקיר והם הופכים למטרה נעה. אתם מוזמנים לעקוב אחרי הירידה שלהם מטה ולנסות לפגוע בהם עם אחד הרובים מהסדרה.
כל אחד מהרובים נותן לך ארסנל חזק לקרב! מערכת לפעולה מהירה של מספר חיצים בו זמנית. טכנולוגיה מהירה, כך שתוכל לפוצץ עד 10 חצים בסיבוב אחד. בנוסף, כאשר אתה מסיים את התחמושת , החזרה לפעולה פשוטה: לשחרר את קליפ חץ, לטעון את החצים, ולטעון מחדש את הפיצוץ! 
דיוק מרגש וכוח, בסדרת הרובים X SHOT   מבית "דיאמנט צעצועים"
גילאי 8 ומעלה
מחיר החל מ-29.90 ₪.
להשיג בחנויות הצעצועים והחנויות המובחרות.


"דיאמנט צעצועים" משיקה את צעצועי ההרפתקאות
והדמויות מהסרט
שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר
"דיאמנט צעצועים" משיקה בארץ את סדרת דמויות הפעולה מהסרט "שודדי הקאריביים: נקמתו של סזאר" במקביל ליציאתו לאקרנים ב-25.5.17
הסרט החדש הוא פרק חמישי בסדרת סרטי שודדי הקאריביים. בדומה לסרטים הקודמים בסדרה, הסרט עוקב אחר עלילותיו של קפטן ג'ק ספארו, שודד ים הרפתקן בגילומו של ג'וני דפ רק שהפעם הוא יצטרך להיאבק מול אויב ותיק שלו. קפטן ג'ק ספארו נתקל הפעם עם קפטן סלזאר שיחד עם צוות הרוחות שלו נמלטו ממשולש ברמודה כשרוח טירוף מנחה אותו להרוג את כל שודדי הים החיים. ג'ק יוצא למצוא את מטהו של פוסידון, מה שיכול להעניק לנושא המטה את השליטה על הימים ובכך יוכל להיאבק בקפטן סלזאר.

צעצועי הרפתקאות עם דמויות מהסרט ואביזרים נילווים. דמויות פעולה אישיות, וערכות משחק כולל  הספינה ועוד אביזרים תואמים מהסרט. דמויות הפעולה יימכרו בשתי חבילות, שמציעות דמות ראשית של הסרט ואת איש צוות הרפאים, אשר ניתן להשתמש בהם כדי לאייש את הספינות הנ"ל.
ליין הצעצועים כולל דמויות לאספנים, בינהם דמויות מפלצת שקופות ומגניבות. הילדים מוזמנים לשחק משחק תפקידים עם הדמויות וגאדג 'טים  שיהיו זמינים למשל: מצפן שבור, פגיון, חרב של ג'ק ספארו, אשר יכול לשבור להסתחרר על הקצה אם נלחץ על כפתור.
שודדי הקאריביים - דמויות מלחמה – 19.90 ₪ 
  שודדי הקאריביים - אריזת זוג - 59.90 ₪ 
 
שודדי הקאריביים - דמות + אביזרים - 99.90 ₪ 

חרב (סט בסיסי) - 99.90 ₪ 
ספינת ג'ק ספרו - 199.90 ₪ 
להשיג בחנויות הצעצועים והרשתות השונות

 הנכדים שלי אהבו..  מומלץ.










טריקים עם "קליקים" גאדג'ט אקטיבי עם תאורת לד
                       
חברת "דיאמנט צעצועים" משיקה את הלהיט הבא בישראל. גאדג'ט אקטיבי שכבש את העולם "קליקים". מפתח מיומנות, מגניב לילדים ולמבוגרים. הקפיצו את הקליקים סובבו אותם על האצבעות והמציאו אינספור תרגילים. כל סט "קליקים" מורכב מ-2 כדורים צבעוניים קלי משקל שבתוכם תאורת LED. הכדורים הצבעוניים ניתנים להחלפה, כל אחד יכול ליצור לעצמו קליקים בצבעים האהובים עליו. שני הכדורים מחוברים באמצעות חוט מיוחד המחבר בניהם.
הקפיצו את הקליקים, סובבו אותם על האצבעות ושכללו את הביצועים בתרגילים בדרגות קושי שונות. כולם מוזמנים להיכנס לאפליקציה THUMBCHUCKS  שבה ניתן לקבל הדרכה לשיפור הביצועים. 
אינספור טריקים עם הקליקים. קל לתפעל, לשחק ולהצליח. להתאמן ולהשתפר. מגניב וזוהר בחושך. הקליקים מבית "דיאמנט צעצועים" קלי משקל, ילכו עמנו לכל מקום. מזמינים את כולנו לאתגר ויצירתיות. כל אחד יכול להלהיב את החברים עם תרגילים יצירתיים מהירים ולזמן ארוך יותר.
סרטוני הדרכה ללמוד טריקים עם הקליקים:
http://thumbchucks.toys/tips-tricks/
REBOUND    THE PASS    THE WRAP
              
https://www.youtube.com/watch?v=a1MXJHmJhDs
מחיר:49.90 ₪  להשיג בחנויות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...