שרית יוכפז בעלת המגזין

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, לייף סטייל, סקירת על מסיבות עיתונאים ועוד...

שרית יוכפז

שרית יוכפז

חפש במגזין זה

רשומות פופולריות

ארכיון המגזין

יום שני, 26 ביוני 2017

תדיראן מציגה את מהפכת השירות בעולם מיזוג האוויר ומשיקה את מערכת 'תדיראן Connect' – המחברת את כל המזגנים הדירתיים לענן מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
עם משה ממרוד מנכ"ל ובעלים  של תדירן במסיבת עיתונאים

תדיראן מציגה את מהפכת השירות בעולם מיזוג האוויר ומשיקה את מערכת 'תדיראן Connect' – המחברת את כל המזגנים הדירתיים לענן

מסיבת העיתונאים של תדיראן הבוקר בו היא השיקה את מערכת 'תדיראן Connect', 
מהאירוע לסרטון של תדיראן קונקט שיעלה לאוויר בקרוב.


מערכת 'תדיראן Connect' מורכבת ממודול תקשורת, הנמצא בתוך המזגן ומחבר אותו לענן, שרת מחשב מרכזי ברשת, אפליקציה לסמארטפונים ומערכת שליטה ובקרה מרכזית במוקד השירות
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
המערכת החדשה מאפשרת לראשונה בישראל תקשורת דו-כיוונית בין המזגן לבין המשתמש ומוקד השירות, כך שאנשי השירות של תדיראן יכולים לנטר אונליין את פעולת המזגן ובמקרה הצורך ליצור קשר עם הלקוח, לעדכן אותו לגבי תקלה, לסייע לו בפתרונה מרחוק או לתאם ביקור טכנאי לצורך פתרונה תוך 24 שעות

המערכת החדשה של תדיראן מציעה אפליקציה תומכת מכשירי אנדרואיד ו-IOS בעלת ממשק הפעלה ידידותי לשימוש, המאפשרת שליטה מלאה על המזגן מכל מקום ובכל זמן: הדלקה וכיבוי, כיוון טמפרטורה, בחירת מהירות מפוח, שינוי מצב עבודה ועוד

מערכת 'תדיראן Connect' פותחה במשך כשנתיים על ידי תדיראן בעלות של מיליוני שקלים. המערכת החדשה כבר מותקנת בכל המזגנים החדשים הדירתיים של תדיראן. כמו כן, ניתן לרכוש את המערכת בנפרד ולהוסיף אותה למזגנים קיימים בעלות של 390 ₪ כולל מע"מ והתקנה על ידי שירות תדיראן

משה ממרוד, מנכ"ל ובעלים של קבוצת תדיראן אמר: "השקת מערכת תדיראן Connect היא נדבך נוסף במובילות ובחדשנות אותה חרטנו על דגלנו. המוטו של הקבוצה הוא 'בית של טכנולוגיה' ומשמעו שתדיראן מתחייבת להביא לצרכן הישראלי את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק מתוך רצון לייצר לו ערך ולשפר את איכות החיים שלו. אנו נמשיך לנצל את הידע והניסיון רב השנים שלנו בתחום מיזוג האוויר על מנת להשיק מוצרים נוספים בהמשך השנה."


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

                                 במסיבת עיתונאים רני רהב  ומשה ממרוד המנ"כל והבעלים  של תדיראן מזגנים.

תדיראן מציגה את מהפכת ה-IoT בשירות ומשיקה את מערכת 'תדיראן Connect' – המחברת את כל המזגנים הדירתיים של החברה לענן.

מערכת 'תדיראן Connect' מורכבת ממודול תקשורת, הנמצא בתוך המזגן ומחבר אותו לענן, שרת מחשב מרכזי ברשת, אפליקציה לסמארטפונים ומערכת שליטה ובקרה מרכזית במוקד השירות.



מערכת 'תדיראן Connect' המהפכנית היא הראשונה בישראל המאפשרת תקשורת רב-כיוונית בין המזגן לבין המשתמש ומוקד השירות, כך שאנשי השירות של תדיראן יכולים לנטר אונליין את פעולת המזגן, ליצור קשר עם הלקוח במקרה הצורך, לעדכן אותו לגבי תקלה, לסייע לו בפתרונה מרחוק או לתאם לו ביקור טכנאי לצורך פתרונה תוך 24 שעות.

מערכת 'תדיראן Connect' מאפשרת חיסכון ניכר בצריכת החשמל הודות לאפשרות לתכנת הפעלה וכיבוי מראש של המזגנים, לשלוט על מספר מזגנים בו זמנית, לנהל קבוצות של מזגנים ואף לבצע כיבוי אוטומטי של המזגן כשיוצאים מהבית. בנוסף, המערכת שולחת למשתמש באמצעות האפליקציה התראות על הצורך בניקוי פילטר, חיווי על תקלות ועוד.

המערכת החדשה של תדיראן מציעה ללקוחות אפליקציה תומכת מכשירי אנדרואיד ו-IOS בעלת ממשק הפעלה ידידותי לשימוש, המאפשרת שליטה מלאה על המזגן מכל מקום ובכל זמן:  הדלקה וכיבוי, כיוון טמפרטורה, בחירת מהירות מפוח, שינוי מצב עבודה ועוד.  בנוסף, באמצעות האפליקציה ניתן ליצור קשר ישיר עם מוקד השירות בלחיצת כפתור.

מערכת 'תדיראן Connect' פותחה במשך כשנתיים על ידי תדיראן בעלות של מיליוני שקלים. המערכת החדשה כבר מותקנת בכל המזגנים הדירתיים החדשים של תדיראן המיוצרים במפעל החברה בעפולה. כמו כן, ניתן לרכוש את המערכת בנפרד ולהוסיף אותה למזגנים קיימים בעלות של 390 ₪ כולל מע"מ והתקנה על ידי שירות תדיראן.

כל הלקוחות בעלי מזגנים דירתיים עם מערכת 'תדיראן Connect' ייהנו בתקופת האחריות משירות תוך 24 שעות מרגע פתיחת הקריאה על מנת לצמצם למינימום את משך הזמן בו המזגן אינו פועל.

השקת המערכת תלווה בקמפיין פרסומי רחב היקף, שיכלול טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל, נקודות מכירה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG בהיקף של כ-2.5 מיליון ₪.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
צילום: שרית יוכפז

משה ממרוד, מנכ"ל ובעלים של קבוצת תדיראן אמר: "השקת מערכת תדיראן Connect היא נדבך נוסף במובילות ובחדשנות אותה חרטנו על דגלנו. המוטו של הקבוצה הוא 'בית של טכנולוגיה' ומשמעו שתדיראן מתחייבת להביא לצרכן הישראלי את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק מתוך רצון לייצר לו ערך ולשפר את איכות החיים שלו. אנו נמשיך לנצל את הידע והניסיון רב השנים שלנו בתחום מיזוג האוויר על מנת להשיק מוצרים נוספים בהמשך השנה".

מומלץ.

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה