יום שני, 6 באוגוסט 2018

שגיא מוקי בדרכו לאולימפיאת טוקיו 2020 מאת: שרית יוכפז


חברת PassportCard תאמץ את הג'ודוקא שגיא מוקי בדרכו לאולימפיאדת טוקיו 2020

חברת PassportCard חתמה על הסכם ליווי וחסות לג'ודוקא הישראלי המבטיח שגיא מוקי, פעמיים אלוף אירופה ואלוף ישראל בג'ודו, לקראת אוליפיאדת טוקיו ב-2020.

מוקי הינו אחד מהספורטאים הבכירים בענף הג'ודו הישראלי והראשון שזכה באליפות אירופה בשתי קטגוריות משקל שונות, ומעבר לחסות ולמלגה הקבועה שיקבל מ- PassportCard, תעניק החברה למוקי גם כיסוי ביטוחי מלא לביצוע ספורט תחרותי בחו"ל.
  
PassportCard שאימצה בעבר גם את הספורטאית ירדן ג'רבי, שמה לעצמה למטרה לעודד את הספורט הישראלי, תוך תמיכה בספורטאים ובתרומה לקהילה.

שגיא מוקי: "חברת PassportCard תלווה אותי עד אולימפיאדת טוקיו 2020, ומהמפגש הראשון איתם ידעתי שאני נכנס למשפחה חמה ואוהבת. מעבר לשקט שהם נותנים לי לצורך האימונים, אקבל גם שקט בין הטיסות ובזמן השהות בחו"ל, ואני יודע שהם נותנים שירות מהיר ומדהים ושאין לי מה לדאוג לא פה בארץ ולא בכל מקום בעולם. שיהיה לנו בהצלחה!"

יואל אמיר, מנכ"ל PassportCard: "אנו מאוד גאים ללוות את שגיא מוקי במהלך הכנותיו לאולימפיאדת טוקיו. שגיא הוא ספורטאי נפלא ומהווה דוגמה לכולנו לעבודה קשה ומחויבות שמביאות לתוצאות. אנו מאחלים לו שימשיך וייצג את ישראל בכבוד ונהיה שם לצדו בדרכו לאולימפיאדה הקרובה".

תמונות באדיבות חברת פספורטכארד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...