שרית יוכפז בעלת המגזין

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, לייף סטייל, סקירת על מסיבות עיתונאים ועוד...

שרית יוכפז

שרית יוכפז

חפש במגזין זה

רשומות פופולריות

ארכיון המגזין

יום שני, 6 באוגוסט 2018

סטארבקס וקבוצת עליבאבא יוצרות שותפות אסטרטגית כדי לשנות את חוויית הלקוח בענף הקפה בסין/מאת: שרית יוכפז



סטארבקס וקבוצת עליבאבא יוצרות שותפות אסטרטגית כדי לשנות את חוויית הלקוח בענף הקפה בסין

·         בציינן ציון דרך משמעותי לשתי החברות, סטארבקס ועליבאבא ערוכות לאפשר חוויית סטארבקס חלקה באמצעות שותפות שהועמקה.
·         סטארבקס תשתף פעולה בעסקים חשובים בסביבה של עליבאבא, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, כדי לרומם משמעותית את חוויית סטארבקס ללקוחות הסיניים:
o        מודיעה על תוכניות להשתמש בפלטפורמה לפי דרישה של Ele.me כדי להתחיל בפיילוט של שירותי משלוחים בביג'ינג ושנגחאי בספטמבר 2018. תוכנית המשלוחים תורחב ליותר מאלפיים סניפים ב-30 ערים עד סוף 2018.
o        תשתף פעולה עם הסופרמרקטים של Hema כדי ליצור "מטבחי משלוחים של סטארבקס" שתוכננו במיוחד למילוי הזמנות המשלוחים של סטארבקס, שירחיבו עוד את יכולות המשלוחים תוך הבטחת הרמות הגבוהות ביותר של חוויית המקום השלישי של הלקוח בתוך הסניף.
·         החברות ייצרו ביחד סניף סטארבקס וירטואלי חסר תקדים שישלב פלטפורמות מרובות מהסביבות של סטארבקס ועליבאבא, כדי לאפשר לחברים חוויה חלקה ואפילו יותר מותאמת אישית כדי להירשם, לפדות הטבות וליהנות ממגוון גדול של שירותים.

שנגחאי והנגז'ו, סין, 2 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE):



חברת הקפה סטארבקס ("סטארבקס") (NASDAQ: SBUX) ו-Alibaba Group Holding Ltd. ("עליבאבא") (NYSE: BABA) הודיעו היום על שותפות עמוקה ואסטרטגית בשם "קמעונאות חדשה" שתאפשר חוויית סטארבקס חלקה ותשנה את ענף הקפה בסין. תוך שיתוף פעולה עם עסקים חשובים בסביבה של עליבאבא, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, סטארבקס הודיעה על תוכניות לפיילוט של שירותי משלוחים החל מספטמבר 2018, להקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" למילוי הזמנות משלוחים, ולשלב מספר פלטפורמות כדי ליצור ביחד סניף סטארבקס וירטואלי ללא תקדים -- חוויית סטארבקס מקוונת ללא מקבילים ואפילו יותר אישית ללקוחות הסיניים.

ההודעה היא רגע היסטורי כששתי חברות גלובליות איקוניות מתבססות על החוזקות הייחודיות שלהן בקמעונאות וטכנולוגיה כדי לחולל מהפיכה בחוויית הלקוח. תוך שימוש בסביבה של עליבאבא ובתשתית הקמעונאות החדשה, סטארבקס תוכל לאחד יותר חוויית סטארבקס חלקה ללקוחות בין הסניפים שלה והאינטרנט.
"הודות לחוויית הלקוח המרוממת שמעניקים יותר מ-45,000 השותפים שלנו, סטארבקס צומחת ומחדשת מהר יותר בסין מאשר בכל מקום אחר בעולם", אמר קווין ג'ונסון, נשיא ומנהל עסקים ראשי, חברת הקפה סטארבקס. "השותפות הטרנספורמטיבית עם עליבאבא תעצב מחדש את הקמעונאות המודרנית, והיא ציון דרך משמעותי במאמצינו לעלות על הציפית של הצרכנים הסיניים. כדאי לעקוב אחרי סטארבקס סין, ויש לי אמון מלא בצוות שיפיח חיים בחידוש החדש שמאחורי חוויית סטארבקס".

דניאל ז'אנג, מנהל העסקים הראשי של קבוצת עליבאבא, אמר: "סטארבקס היא יותר מיעד לקפה פרימיום ואנחנו שותפים לאותו חזון להיות חלוצים בתרבות וסגנון חיים חדשים של קפה באמצעות חדשנות וטכנולוגיה. עליבאבא שמחה להרחיב את שיתוף הפעולה הקיים שלנו עם סטארבקס על ידי שימוש בתשתית הקמעונאות החדשה שבחוד החנית שלנו ובעוצמה הדיגיטלית כדי לאפשר חוויה ללא תקדים לצרכנים. השותפות הזאת היא שוב עדות להצלחה של אסטרטגיית הקמעונאות החדשה שלנו".

השותפות האסטרטגית היא חלק ממאמץ הקמעונאות החדשה הרחב יותר של עליבאבא, שמיועד להפוך את האופן שבו מנהלים מסחר על ידי שילוב חוויות מקוונות ולא מקוונות. עליבאבא הציגה את הקמעונאות החדשה ב-2016 והיא הפכה מאז לאסטרטגיה שהיא סמל איכות בענף הקמעונאות.
יצירת חוויית הזמנה ומשלוח ללא מקבילים שמופעלת על ידי הסביבה של עליבאבא
שירות משלוחי קפה הטוב בענף באמצעות Ele.me

באמצעות עבודה עם Ele.me, הפלטפורמה למשלוחי מזון לפי דרישה המובילה בסין עם שלושה מיליון משלוחנים רשומים, סטארבקס תתחיל בפיילוט של משלוחים בספטמבר השנה ב-150 סניפים שנמצאים באזורי מסחר חשובים בביג'ינג ושנגחאי עם תוכניות להאיץ ולהרחיב את תוכנית המשלוחים שלה ליותר מאלפיים סניפי סטארבקס ב-30 ערים עד סוף השנה הקלנדרית 2018.
סטארבקס ו-Ele.me עבדו ביחד כדי לפתח תשתית משלוחים ייחודית ומותאמת אישית שנקבעה בקפדנות בכל שלב לאורך הדרך, כולל משלוחנים ייעודיים של Ele.me, זמן מסירה מדויק ומנשאים מותאמים ספציפית. שתי החברות יצרו תוכנית סטארבקס מותאמת מהזמנה למסירה שמקיימת את החוויה והאיכות ללא מקבילים שהלקוחות התרגלו לצפות בסניפים של סטארבקס. באמצעות שותפות המשלוחים הזאת, סטארבקס ו-Ele.me יצרו אמות מידה חדשות של שירות משלוחי קפה הטוב בענף ללקוחות הסיניים.
"ל-Ele.me יש תשתית חזקה של משלוחים לפי הזמנה בסין. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם סטארבקס בהשקת שירותי המשלוחים האמינים האלה כדי למלא את הצרכים של אנשים ולנצל את הפוטנציאל העצום של מגזר המשלוחים. זה ציון דרך חשוב עבור Ele.me כדי להעמיק את העבודה המשותפת שלנו עם רשתות קמעונאיות ולהרחיב עוד את החדירה שלנו במגזר משלוחי המזון", אמר וואנג ליי, מנהל העסקים הראשי של Ele.me.
יכולות מילוי הזמנות ומשלוח ייחודיות באמצעות הסופרמרקטים של Hema
בנוסף, סטארבקס תשתף פעולה עם הסופרמרקטים של Hema ותהיה המותג הקמעונאי הראשון שיקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ייעודיים בסניפים שלה. "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ינצלו את יכולות מילוי ההזמנות והמשלוח הייחודיות של Hema כדי להשלים את המשלוח של משקאות קפה ותה מלאכת יד של סטארבקס שמוצעים באמצעות סניפי סטארבקס קיימים. סטארבקס גם תנצל את התובנות המאוד יעילות של Hema על צרכנים ואת המומחיות הייחודית במילוי הזמנות כדי לחדור יותר ולשרת טוב יותר את הצרכים של יחידים ומשפחות בקהילות ברחבי סין.
האסטרטגיה שבכוונה תחילה הזאת תהווה את הבסיס של תכנון הרשת העתידית של סניפי סטארבקס חדשים, יחד עם סניפי "מטבחי משלוחים של סטארבקס", כדי להרחיב בעתיד את הגודל וטווח ההגעה של שירותי המשלוחים של סטארבקס, ובתוך כך לאפשר לשותפים (העובדים) שלנו לרומם ללקוחות את חוויית המקום השלישי. סטארבקס תפתח "מטבחי משלוחים של סטארבקס" בסופרים נבחרים של Hema בשנגחאי והנגז'ו כבר בספטמבר 2018, עם תוכניות להרחיב את נוכחותה לערים אחרות עם הזמן.

"ללקוחות הסיניים שלנו יש ציפיות גבוהות מהחוויה של סטארבקס ואנחנו גאים להציג חוויית משלוחי פרימיום שמשקפת את אותם שירות ואיכות שהם למדו לאהוב ולצפות מאיתנו בסניפים שלנו - לעולם לא נתפשר", אמרה מנהלת העסקים הראשית של סטארבקס סין, בלינדה וונג. "ויותר חשוב, באמצעות השותפות שלנו עם עליבאבא, אנחנו שוברים את המחסומים הפיזיים והווירטואליים בין הבית, המשרד, הסניף והמרחב הדיגיטלי, הופכים את סין לשוק הראשון של סטארבקס שיעניק חוויית סטארבקס חלקה בכל היבטי החיים של לקוחותינו ומשקפים יותר את הייחודיות והחשיבות האסטרטגית של השוק".

חידושים דיגיטליים משנים את ענף הקמעונאות
יוזמה חשובה במסגרת השותפות היא פיתוח של סניף סטארבקס וירטואלי חלוצי, הראשון מסוגו בסין. במסגרת השותפות הדיגיטלית הזאת עליבאבא תפתח מוקד ניהול מקוון מרכזי, עם יכולות ייחודיות לשלב ולהעניק חוויית סטארבקס עקבית בפלטפורמות דיגיטליות מרובות. החידוש הזה יתעלה על המגבלות המסורתיות של ביקור באמצעות אפליקציה אחת על ידי הענקה ללקוח חוויית סטארבקס דיגיטלית מרוממת ואפילו יותר מותאמת אישית באפליקציה של סטארבקס ובאפליקציות הסלולר שפונות ללקוח של עליבאבא, כולל Taobao, Alipay, Tmall ו-Koubei.
החידוש האחרון הזה יחולל מהפכה במודל המסורתי של מלא מקוון למקוון על ידי הרחבה יעילה של תחום ההגעה של חוויית סטארבקס לתוך ריטואל סגנון החיים היומיומי של הצרכן הסיני, ללא קשר לזמן ולמקום. בין אם בבית או במשרד, בסניף של סטארבקס או באינטרנט, לקוחות סטארבקס יוכלו לגשת וליהנות מחוויית סטארבקס במקום אחד כשהם רוכשים מוצרים באינטרנט, קונים משקה סטארבקס מלאכת יד שיישלח לחבר או שולחים מתנת אהבה של סטארבקס בפלטפורמת נתינת המתנות החברתית Say it with Starbucks. סטארבקס תשלב בהדרגה את פלטפורמת החברות של ההטבות של סטארבקס במערכת המרכזית כדי להשתמש בתובנות על הצרכנים שלה כדי להעניק ללקוחותיה חוויה שבאמת מותאמת אישית, תוך יצירת בסיס חזק לפיתוח העתידי של חוויית סטארבקס הדיגיטלית בסין.
סטארבקס ועליבאבא הן שותפות עסקיות אמינות שחולקות ערכים משותפים ברוח החדשנות ובחתירה הבלתי מתפשרת למצוינות במוצרים ובשירותים. השותפות הזאת שהועמקה היא צעד משמעותי כששתי החברות חוברות יחד כדי לרומם את חוויית הלקוח בסין.
אודות סטארבקס

מאז 1971, חברת הקפה סטארבקס מחויבת להשיג ולקלות באופן אתי קפה ערביקה באיכות גבוהה. כיום, עם סניפים ברחבי העולם, החברה היא הקולה והקמעונאית הראשונה במעלה של סוגי קפה מיוחדים בעולם. באמצעות המחויבות הבלתי מעורערת שלנו למצוינות והעקרונות המנחים שלנו, אנחנו מחיים את חוויית סטארבקס הייחודית עבור כל לקוח בכל ספל. כדי לחלוק את החוויה, בקרו אותנו בבקשה בסניפים שלנו או באינטרנט בכתובת www.starbucks.com או באמצעות חדר החדשות של סטארבקס.
אודות קבוצת עליבאבא
המשימה של קבוצת עליבאבא היא להקל על עשיית עסקים בכל מקום. מטרת החברה היא לבנות את התשתית העתידית של המסחר. החזון שלה הוא שלקוחותיה ייפגשו, יעבדו ויחיו בעליבאבא, ושהיא תהיה חברה שתתקיים לפחות 102 שנים.
אנשי קשר
Starbucks
Media Relations
press@starbucks.com
או
Alibaba Group
Katie Lee, +852 9728 0979
k.lee@alibaba-inc.com
או
Candice Huang, 202-716-7446
candicehuang@alibaba-inc.com

מקור: Starbucks Coffee Company
במסיבת עיתונאים בשנגחאי היום, סטארבקס וקבוצת עליבאבא חשפו פרטים על שותפות אסטרטגית שתאפשר חוויית סטארבקס חלקה ותשנה את ענף הקפה בסין. תוך שיתוף פעולה בעסקים חשובים, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, סטארבקס תתחיל בפיילוט של שירותי משלוחים החל מספטמבר 2018, תקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ב-Hema ותשלב מספר פלטפורמות כדי ליצור ביחד סניף סטארבקס וירטואלי ללא תקדים. השותפות מבטיחה להעניק  ללקוחות הסיניים חוויית סטארבקס מקוונת אפילו יותר אישית. (תמונה: Business Wire).

פרטים על שותפות אסטרטגית בין סטארבקס ועליבאבא פורסמו היום, במטרה לשנות את ענף הקפה בסין. תוך שיתוף פעולה בעסקים חשובים, כולל Ele.me, Hema, Tmall, Taobao ו-Alipay, סטארבקס תתחיל בפיילוט של שירותי משלוחים החל מספטמבר 2018, תקים "מטבחי משלוחים של סטארבקס" ב-Hema ותשלב מספר פלטפורמות כדי ליצור ביחד סניף סטארבקס וירטואלי ללא תקדים. (תמונה: Business Wire).

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית אינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180801006123/en


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה