יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

קבוצת ''מולטילוק'' תרמה למרכז הישראלי לכלבי נחייה לעוורים מערכת נעילה היקפית ואמצעי נעילה למגורי הכלבים. מאת: שרית יוכפז




קבוצת ''מולטילוק'' תרמה למרכז הישראלי לכלבי נחייה לעוורים מערכת נעילה היקפית ואמצעי נעילה למגורי הכלבים.
 

חברת מולטילוק רואה חשיבות גדולה בפעילות למען הקהילה כחלק ממחויבות לחברה בה אנו חיים. מולטילוק תרמה למרכז ישראלי לכלבי נחיה לעיוורים מערכת נעילה היקפית להגנה על שערי המרכז, מנעולים לנעילת משרדי המרכז ואמצעי נעילה למגורי הכלבים.
המרכז הישראלי לכלבי נחייה הוא עמותה רשומה ללא מטרות רווח. ייעודו של המרכז לשפר את איכות החיים של העיוורים בישראל על ידי הענקת ניידות בטוחה, עצמאות וביטחון עצמי באמצעות הסיוע הנאמן של כלבי נחייה.
"שיתוף הפעולה ביננו לבין המרכז לכלבי נחיה לעיוורים קיים כבר 5 שנים ואנו שמחים להעניק מוצרים ותמיכה על מנת לסייע למרכז להתפתח ולהמשיך לעשות את עבודתו החשובה, לשפר את איכות חייהם של עיוורים ולקויי ראייה בישראל". אומר שמוליק שטרנשוס, מנכ"ל קבוצת מולטילוק.
"אנו מעריכים ומודים מקרב לב לחברת מולטילוק על שיתוף הפעולה הפורה ועל חברות ארוכת השנים. תמיכתם ותמיכת ארגונים כדוגמתם בעלת חשיבות מרכזית במימוש העשייה שלנו וביכולת שלנו להעניק כלבי נחייה (ללא כל עלות) למאות אנשים עיוורים/ לקויי ראייה " אומר נח בראון, מנכ"ל ומייסד המרכז לכלבי נחייה בבית עובד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...