יום חמישי, 23 באוגוסט 2018

הסודות שלה מאת: בטי נעים עורך: אלישע בן-מרדכי. ממליצה שרית יוכפז




הסודות שלה
מאת: בטי נעים
עורך: אלישע בן-מרדכי
הוצאת אסטרולוג
******
225 עמודים,  98 ש"ח


היא יושבת בקליניקה הטיפולית שלה ושומעת סיפורים, ומול עיניה עולות תמונות מעולמות לא־מוכרים, מחיים של אחרים. סודות נחשפים, מסכות מורדות... והכול מתנקז בסופו של דבר לנושא אחד — יחסים!

בטי נעים היא מחברת הספר ״הכול אפשרי בקלות ובפשטות״ — מדריך להעצמה עצמית, שעורר עניין רב עם צאתו לאור. 
את "הסודות שלה", שבמרכזו חייהם של נשים וגברים סובבים על ציר היחסים והמין, היא בחרה לכתוב כרומן עם נגיעות ארוטיות המבוסס על מאות שיחות ששוחחה עם מטופלים שונים במרוצת השנים האחרונות.

״יום אחד בעודי יושבת באוטובוס התיישבה לידי בחורה בעלת שיער שחור מתולתל, מבנה גוף רזה, חייכנית מאוד, בעלת בטחון עצמי גבוה, ואפשר היה לראות זאת לפי צורת ההליכה שלה. היא הלכה כמו מלכת יופי, ממש כאילו היא צועדת על מסלול. ראיתי איך כל העיניים הופנו אליה עם כל צעד וצעד שלה. היא התיישבה לידי ואני כאילו הפסקתי לרגע לנשום, באותו הרגע עוד לא ידעתי שהבחורה הזאת תשנה את חיי מקצה לקצה... בעלי היה עסוק בעבודה, הוא אפילו לא שם לב למה שעובר עליי, כל מה שהטריד אותו היה שלא הצלחנו להביא ילדים. הוא לקח את זה מאוד קשה. הוא לא חשד בכלום, לא העלה על דעתו שאשתו בוגדת בו. שאשתו לעולם לא תחזור להיות הנערה עימה התחתן." (מתוך הספר)


בטי נעים, בת 46 ואימא לארבעה. בעלת תואר שני בלימודי היסטוריה וחינוך, מנטורית ליצירת שינוי חשיבה ותודעה. נטורופטית מוסמכת. מורה ומטפלת בתטא הילינג. בטי היא המפתחת של שיטת "הכל אפשרי בקלות ובפשטות" ליצירת שינוי והתפתחות אישית דרך אמונה. מודעות ואהבה עצמית. זהו ספרה השני.

מומלץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...