לראשונה
בישראל:
זום שופר מושק בימים אלה לראשונה
באפליקציה החדשה של קניון אילון ומציע חווית קנייה יחודית ההופכת את חוויית השופינג
ברשתות וקניונים לקלה, מהנה ויעילה לקהל הצרכנים. בלחיצת כפתור בטלפון הנייד ניתן
לראות, עוד בטרם היציאה לשופינג, את כל המבצעים החמים, החידושים, הפעילויות ואת
מיקומם המדויק במרחבי הקניון על המפה.
"בחמש השנים הבאות ישתנה האופן בו
אנשים קונים יותר מאשר בחמישים השנים האחרונות, הודות לסמארטפון" - פאקו
אנדרהיל.
גורו הריטייל
הבינלאומי חזה כבר לפני מספר שנים את מהפיכת השופינג במובייל. כעת, בתום פיתוח של
למעלה משנה, על בסיס מאות מחקרים על התנהגות קונים, מציגים היזמים בעז יריב
וספי גבאי, נציגיו של פאקו אנדרהיל בארץ, את תמצית תורתו, במיזם החדש ״זום-שופר״,
פלטפורמת שופינג מבוססת מיקום לסמארטפונים, בתוך מרחבים מסחריים כמו קניונים,
חנויות ושדות תעופה.
לדברי היזמים: ״הצרכנים של 2013
יותר עניים בזמן מאשר בכסף ולכן הם מחפשים פתרונות שיקלו עליהם את השופינג מבלי
לפגוע בחוויית הקניה. זום-שופר פותח על בסיס עקרונות מדעיים של מחקרי התנהגות
קונים במרחבים קמעונאיים בכל העולם, שמוכיחים כי הדבר החשוב ביותר לקונים הוא
למצוא הכי מהר את מה שהם צריכים ולהנגיש להם את מה שהם רוצים ושרלוונטי עבורם. אנו
יודעים ממחקרים בארץ ובעולם שאנשים הולכים לאיבוד בכ 40% מהזמן שהם מבלים בחנויות
גדולות ובקניונים. לכן פיתחנו את זום-שופר לא כעוד אפליקציה, אלא כפלטפורמה
חכמה היודעת לשדרג אפליקציות חדשות וקיימות באמצעות כלי עזר חיוניים של
לשופינג, העוזרים לצרכנים לחסוך זמן, לחסוך כסף ולהנות מחוויית קניה דמוית משחק ,מותאמת
אישית לכל משתמש. זום שופר היא מהפכת שופינג אמיתית״ .
זום שופר ממפה
ומנגישה מרחבים קמעונאיים ומסחריים עבור הקונים הכל תחת קורת גג אחת, בדומה לוויז
או לגוגל הממפים מרחבים פתוחים עבור הנהגים בכביש או ההולכים ברחוב. זהו אחד התחומים
החמים ביותר כיום בעולם הסטארטאפים וכן חברות ענק כמו אפל וגוגל כבר זיהו את
הפוטנציאל.נציאל האדיר של שילוב קניות וניווט בפלטפורמה אחת. הפלטפורמה של זום-שופר
נותנת לקמעונאים ולקניון כלי תקשור ושימור לקוחות המאפשרים תקשורת בלתי אמצעית עם
קהל לקוחות המנוהל כמועדון חברים לכל דבר.
מה כוללת פלטפורמת המובייל של זום-שופר
בקניון איילון:
זום שופר הינה חברת סטארטאפ ,פרי פיתוח
של היזמים בעז יריב וספי גבאי מובילים בתחום המחקר והריטייל בישראל, יחד עם אמנון
דישבק, מבכירי תעשיית ההיטק מלוס אנג׳לס, ארה״ב.
היזמים הישראליים
משמשים מזה מספר שנים כנציגיו הבלעדיים של פאקו אנדרהיל, גורו השופינג הבינלאומי,
המשמש כיועץ וחבר הנהלה בזום שופר. אנדרהיל, שבקר בישראל כבר מספר פעמים וידוע גם
בזכות הספרים שכתב ״מה נשים קונות״, "הקניון" ו "למה ואיך אנשים
קונים" – כולם רבי-מכר בינלאומיים.
הפלטפורמה של זום-שופר מכילה את תמצית
הידע הקמעונאי והמחקרי הרחב, שנצבר במהלך עשור של עבודת שטח עם קמעונאים ומותגים
מובילים מהארץ ומחו״ל, במטרה לשפר את חווית הקנייה של צרכנים בקניונים
וברשתות.
היישום של זום-שופר בקניון איילון הינו
סנונית ראשונה ליזמות הישראלית שכבר מעוררת עניין רב בעולם, בקרב גופים בינלאומיים
מובילים כמו פרוקטר אנד גמבל, סינגפור טלקום ועוד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה