איקאה משיקה מחלקת ילדים בעיצוב חדש
ומוסיפה קטגוריית מוצרים חדשה לילדים בגילאי 8-12 שנים
בעקבות מחקר רחב היקף על התפתחות ילדים וחשיבות המשחק .
כחלק ממהלך בינלאומי של הרשת
העולמית, איקאה
ישראל משיקה בימים אלו מחלקת ילדים בעיצוב חדש ומוסיפה קטגוריית מוצרים חדשה
לילדים בגילאי 8-12 שנים. המהלך העולמי הוא תולדה של תוצאות מחקר רחב היקף,

מחלקת הילדים מתחדשת:
איקאה חילקה את מבנה מחלקת
הילדים בחנות שיתאים גם לפלח הגילאים החדש 8-12, וחילקה אותו לשלוש קטגוריות גיל
מרכזיות: 0-2 (תינוקות), 3-7 (פעוטות /ילדים), 8-12 (ילדים /בני נוער צעירים
בהתאם
לחלוקה ולשינוי במבנה המחלקה, איקאה פיתחה מגוון מוצרים ייעודי שיענה על צרכי כל
קטגוריה: גילאי 0-2 מתאפיינים בבחירת פריטים תוך התייחסות לפרמטרים הכי חשובים
עבורם "בטיחות" ו"בריאות". עבור גילאי 3-7, משחק הוא הדרך שלהם
ללמוד, להתפתח ולגבש את זהותם והבית מהווה עבורם את "מגרש המשחקים"
החשוב והבטוח ביותר וכמקום בילוי של כל המשפחה בפעילויות יומיומית. בקבוצת גילאי
8-12, גיל 8 הוא הגיל בו מתגבשת הזהות האישית- "מי אני?" ו"מה
מקומי בעולם"? עיצוב החלל מתבצע ע"פ הזהות האישית כשילדים בגילאי 8-12
עדיין אוהבים לשחק. ולכל אחת מן הקטגוריות פותח מגוון ייעודי.


אודות איקאה
רשת איקאה העולמית כוללת 348 חנויות ב-42 מדינות.
מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ -29.2 מיליארד יורו בשנה שהחלה ב- 1.9.2012 והסתיימה
ב- 31.8.2013. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 775 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי
של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים – השנה הודפסו 212 מיליון קטלוגים ברחבי
העולם, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. בישראל פועלת
הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות שתי חנויות: במחלף פולג בנתניה, חנות ששטחה 25,000 מ"ר שנפתחה מחדש ב-6.3.2012.
ובמתחם מעוין שורק בראשון-לציון, חנות ששטחה 34,000 מ"ר, אשר נפתחה במרץ
2010. בשתי החנויות יחד מאז פתיחת הרשת ביקרו למעלה מ- 32 מיליון מבקרים.
תגיות
מומלצות: איקאה, קטלוג 2014, רהיטים, שלומי גבאי, עיצוב הבית, מחלקת ילדים חדשה מומלץ בחום.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה