יום שלישי, 25 בפברואר 2014

דנדש מתחם ענק של רהיטים יד שניה ייחודית בישראל, מאת : שרית יוכפז




דנדש מתחם ענק של רהיטי יד שנייה, וינטאג' , עודפים ומציאות מתקופות שונות וסגנונות שונים!

דנדש מציעים קונספט חדש של קנייה ומזמינים את שוחרי העיצוב, חובבי הנוסטלגיה ומחפשי המציאות לצאת למסע בחלל תצוגה ענק ובו אוסף מובחר של ריהוט, כלי בית, ופריטים מכל העולם.
הפריטים באיכות מעולה, מוצעים במחירים אטרקטיביים ונגישים




דנדש מתחם ענק של רהיטים יד שניה ייחודית בישראל, המציעה לקהל הישראלי ליהנות משפע אדיר של מציאות בתחום הריהוט והמוצרים לבית, כולל רהיטי יד שנייה, ענתיקות, וינטאג', עודפים ומציאות. בדנדש מחכה לכם אוסף מרהיב של ריהוט, כלי בית ופריטים שלוקטו מכל רחבי העולם, דוגמת אירופה, ארה"ב, צרפת ומדינות נוספות. במתחם מגוון  עצום של  פרטי יד-שנייה באיכות מעולה, המוצעים במחירים אטרקטיביים  ועם אפשרות להובלה עד הבית.

חוויה משתנה מדי יום כדי שבכל פעם שתבקרו במתחם תוכלו להתרגש מחדש, בדנדש מקפידים לגוון את האוסף עם משלוחים המגיעים לאורך כל השבוע ומביאים פריטים ייחודיים שמאחוריהם סיפור מיוחד. מחכה לכם בדנדש: מגוון ספות, כורסאות, ארונות, שידות, קונסולות, כסאות, צלחות ופריטי נוי, שולחנות כתיבה, שולחנות לסלון, סקרטר, ארונות כלים, מכונות תפירה, שרפרפים, ואזות, גופי תאורה, תמונות, מוצרי ילדים, כלי מטבח, מוצרי חשמל ועוד.



למה דנדש? דנדש הוקמה מתוך צורך אמיתי הקיים בעולם העיצוב והריהוט לייחודיות, מפגש עם "אופי" של פריט וחוויית רכישה חדשה: המאפשרת לנו להתרגש, לבדוק ולגלות את הסיפור שמאחורי המוצר. באוסף הייחודי של דנדש תוכלו לאתר  פרטי ריהוט מסמטאות ציוריות ברחבי עולם, לקפץ מפריז של סוף המאה ה-19 לשנות השבעים המאוחרות בחוף המזרחי ארה"ב ולגלות את היופי והעדנה שטמונים בפריט - שכמו חיכה שתבואו לאסוף אותו. דנדש מציע לכם בכל פעם  חוויה חדשה ומרגשת, ומוסיף למסע את הערך הירוק - במטרה לעודד את הצרכנים ליהנות מרהיט עד תומו ולהעבירו הלאה, כדי להפחית את כריתת היערות הנדרשת לייצור ריהוט חדש.

דנדש \ רהיטי יד שניה, וינטאג' ועודפים מומלץ
                                    
מחכים לכם בדרך ששת הימים 16, בני ברק (מול קניון איילון)
שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-21:00, שישי 09:00-14:00

פרטים נוספים בטל': 03-5295666 או דוא"ל  info@dandash.org

תגובה 1:

  1. מעולה!
    חלק מהתמונות שבורות .. ממליצה לתקן.
    אפשר להמליץ על 2 חנויות רהיטים גם?
    http://comfi.co.il/
    http://www.gnr.co.il/

    השבמחק

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...