יום שני, 26 במאי 2014

חלל התצוגה החדש של BAXTER -באקסטר מותג רהיטים יוקרתי נפתח בנמל בתל אביב וכולל מבחר רחב של עיצובי החברה מאיטליה , מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com


קבוצת GENERAL BLUE בראשותם של אנשי העסקים מירי ורן פרסברג (מבעלי מטבחי בולטהאופ, בופי, בי אנד בי איטליה ועוד )
קיבלו את הזכיון לפתיחת  חנות הדגל של מותג ריהוט היוקרה האיטלקי:
BAXTER   - באקסטר. 




עם מירי בעלת מותג רהיטים היוקרתי -באקסטר


במסגרת זו, נפתח בנמל תל אביב חלל התצוגה של המותג אשר מתפרש על פני 200   מ"ר  ומציג את קולקציית פריטי הריהוט של המותג.
רן פרסברג, הבעלים של קבוצת GENRAL BLUE אמר היום: " אנו שמחים ונרגשים להשיק היום את חנות הדגל של מותג הריהוט – BAXTER     שהפך במרוצת השנים לשם נרדף של ייחוד, איכות ויוקרה בעולם הריהוט העולמי תחת חתימתם של המעצבים המובילים בעולם.
פתיחת חלל התצוגה החדש, הנה צעד נוסף של הרחבת הפעילות של הקבוצה אשר השיקה בשנה האחרונה מספר חללי קונספט של ריהוט ומטבחים לבית.

עוד הוסיף " הצרכן הישראלי הוא אנין טעם, מעריך איכות ואסתטיקה ומוכן להשקיע בעבור כך, בהתאם לכך, אני סבור כי פתיחת האולם החדש תיתן מענה נוסף לטעמיו וצרכיו בתחום ריהוט הפרימיום, ותתפוס מקום של כבוד בקרב האדריכלים והלקוחות הפרטים. "
הוזמנתי לאירוע למסיבת עיתונאים וזו הייתה חוויה לפגוש  את מעצבת הרהיטים מאיטליה. ולראות רהיטים שהם יצירת אומנות. מומלץ בחום



רני רהב ומעצבת רהיטים פאולה נבונה מאיטליה בפרזנטציה  לbaxter


חלל התצוגה החדש של  BAXTER   ממוקם בנמל תל אביב וכולל מבחר רחב של עיצובי החברה, הפריטים כולם מיוצרים באיטליה במפעלי החברה וניתנים להזמנה והתאמה אישית.
האולם אשר עוצב על ידי האדריכלית אורלי שרם  משתרע על פני 200  מ"ר והוקם בעלות של 3 מיליון ₪. החלל עוצב  במראה המתאים לאופי המותג- חלל קריאטיבי  המייצג אמנות ותרבות – הרצפה כוסתה באריחים  גדולים של ברזל ( המקנה קונטראס לעיצובים העשויים מעור הבולטים בקולקציה).
הקירות כוסו בקולאג' של טקסטורות בטון- במראה של שנות החמישים – שישים, חלוקי נחל, עד לבטון השטרייף והחלק שיצרו מברזל.
החלל חולק לחללים קטנים ואינטימיים שהופרדו בין הדגמים הוירסאטיליים.
לדברי האדריכלית  אורלי שרם " BAXTER אינה חברה שמייצגת עבורי אופנה- תלבושת אחידה, למרות היותה יוקרתית ולמרות שרוב הרהיטים מעור, החברה מייצגת תרבות עם קריאטיביות, רהיטי העור נראים פשוטים כמו בד, רכים מאד והפריטים כולם עם נגיעה אומנותית, משדרים ביתיות ולעיתים גם בעלי קריצה הומוריסטית.. מההכרות שלי עם המותג ברחבי העולם, יש דגש לחללים ולחומרים בהם מוצגים הרהיטים, היה חשוב לי לצור חלל מודרני שיתאים לרוח החברה ".
על החברה-  חברת BAXTER נוסדה בשנת 1989בעיר לוארגו דאברה שבאיטליה בה ממוקם גם מפעל החברה כיום. החברה  הוקמה על ידי מנכ"ל החברה פאולו בסטיטי ויו"ר החברה ליוגי בסטיטי. והיא בבעלותם המלאה.


במרוצת השנים לקחו חלק בעיצובי החברה מעצבים מובילים רבים, ביניהם: בשנת 2011 בפרס CASA CLIMA, ומועמדות לפרס העיצוב הגרמני לשנת 2015, בנוסף, החברה מדורגת ברמה A    בכל נושא איכות הסביבה.
פריטי החברה נמכרים בכ-230 חנויות באיטליה  וב-300 חנויות ברחבי העולם, זאת לצד שתי חנויות דגל באיטליה  ו-18 חנויות ברחבי העולם.
פאולה נבונה שמשמשת כמעצבת הראשית של המותג, כריסטוף דלקרוט, מטאו טאהן ואנטוניו רודריגז, פיירו ליסוני, דראגה אובדרוביץ ואאורל באסאדאו, ג'וספה מאנזוני, מארקו מילישיס, ורוברטו לזרוני.

רהיטים בעיצוב פאולה נבונה למותג BAXTER


האני מאמין של באקסטר הוא להעביר רגשות בכל אחת מהיצירות תוך תשוקה אינסופית ליופי ואסתטיקה. החברה הנה חברה משפחתית, אשר במרוצת השנים גיבשה זהות אישית על ידי חיפוש ושימור של מצוינות אמנותית הכפופה למסורת טריטוריאלית ולגילוי מחדש ושערוך של אמנויות שכמעט נשכחו, אלמנטים אלו שזורים יחד במומחיות ומיומנות הייחודית לחברה תוך התבססות על מחקר מתמשך.
התוצאה של תהליך  היצירתי של באקסטר אינו מוגבל רק למוצר יחיד, אלא התפתחות לחזון כולל המגובש על ידי שילובים של עיצוב וצבע אשר מחזק את הקווים המנחים של החברה. היצירתיות של באקסטר מאפשרת לכך שפריט אחד  ישולב במספר רב של הקשרים וכל פעם יצור אוירה שונה ומגוונת.
לחלל התצוגה קיימת חשיבות גדולה כמקום שיש לו סיפור לספר, החלל זוכה לקול אישי על ידי ערבוב של עיצובים, צבעים, גימורים, חומרים ואובייקטים.
הקולקציות המגוונות והטרוגניות של באקסטר הן תוצאה מוצלחת של שילוב של חוכמה מסורתית וטכנולוגיה אמנותית מתקדמת, ערבוב של צבעים וחומרים, פריצת גבולות, הדרך בה מוצגים הפריטים עם הניואנסים שונים.
העבר של המותג מורכב ממסורת ושורשים תרבותיים חזקים, הבאים לידי ביטוי בקולקציות השונות ומעניקים שילוב של ההיסטוריה ושל ההווה.

ספת עור 47,990 שקלים



ייחודית החברה נעוצה בכך שהיא מעניקה תשומת לב אישית לכל פעילות שלה ולכל ייצור. לכל תהליך ייצור יש מרכיב ידני המאפשר שליטה מבוקרת על כל פרט ופרט בכל תהליך הייצור.   
תרבות, איכות ואתניות. זה השילוב שבו חומר הגולמי – העור, מחליף צורה לחומר גלם ייחודי ואיכותי של התעשייה, וזהו סמל המצוינות של באקסטר.
חומר גלם יקר ערך בשילוב הנטייה הייחודית של באקסטר לחדשנות ומחקר, מדגישים את הביטוי החופשי של רוחות עיצוב גדולות ויצירתיות, אשר יוצרות פרויקטים אשר מבוססים לא על צורה או דמות, אלא גם על הניסוי אשר מתרחב לחומרים שונים, קבלה של אתגרים חדשים, והצבת יעדים חדשים.



   עם הבעלים של חנות רהיטי  יוקרה באקסטר ומעצבת הרהיטים המפורסמת  מאיטליה  פאולה  נבונה במסיבת עיתונאים.

הקולקציה של BAXTER
הקולקציה של BAXTER  עשירה ואקלקטית ולוקחת השראות משנות החמישים והשישים וכוללת מגוון אביזרים ביניהם, שטיחים, מנורות, שולחנות קפה וכו'. הפריטים עשויים מחומרים מעודנים ומשולבים בגימורים ודיטלים  בעבודת יד וטביעת אצבע ייחודית.
החדשנות של המותג נעוצה בשימוש  ובניסוי הקבוע  שנעשה בחומר הגלם הבולט בעיצובים – עור. החברה עושה בו שימוש אצילי ויצירתי, תוך שימור מראה מיושן ומקורי המקנה חום וייחודיות.
הקולקציה של פאולה נבונה- הקולקציה כוללת מגוון פריטים השואבים השראה ממקומות שונים בעולם ומשולבים יחד עם ניצוץ מתוחכם. רוח ים תיכונית- באווירה של ים ושמש בקשת הצבעים הרחבה של צהוב וכחול, עשויים בצורה אורגנית מזכירים מראה של שנות החמישים.
צבעי הקולקציה הם כחולים ואפורים, תוך שימוש בחומרים כגון, עור רך ומשופשף אשר נראה לעיתים כבד טבעי, בדרך הייחודית של BAXTER , וכן אבן טבעית ועץ.
כל פרט מעוצב  עבודת חייטות מדויקת, כל שכל פריט עיצוב הוא  עומד בפני עצמו ביחוד שלו ובאמירה ההיסטורית והעיצובית שלו  ושונה מעיצובים אחרים בקולקציה.
ניתן למצוא בקולקציה מיטה בעלת משענת ראש הנראית כחצי ירח, בעלת מראה רך, עמוק ומזמין. מראה עטופה בעור במראה השאוב מעיצובי העבר הקסומים, בעלת מראה אורגני ואמורפי  המקנה לה אלמנט מודרני, שולחנות קפה,  שידות במראה ארונית מחוררת במראה מטאלי ובשילוב עור, ספות, הדומים  במראה עור מקומט, שולחנות נמוכים, כורסאות, שטיחים עשויים 100% כותנה טבעית עשויים עבודת יד ומצעים בצבעים:  כחול, תכלת, אפור, ירוק ועוד.
על המעצבת הראשית פאולה נבונה:
פאולה נבונה אחת מגדולות המעצבות בעולם משמשת כמעצבת הראשית של המותג
היא בת 64  נולדה באיטליה, ונחשבת מקצוענית בתחומים מגוונים, ותאריה מרובים: היא מעצבת, ארכיטקטית, ארט דירקטורית, מעצבת פנים, יועצת עסקית, שליחת הבנק העולמי לדרום אסיה, מורה ומארגנת תערוכות עיצוב.  פאולה נבונה משמשת כמעצבת ראשית של מותג הריהוט האיטלקי המובילBAXTER
בשנת 83 זכתה בפרס הבינלאומי לעיצוב באוסקאה (יפן) ולפני כארבע עשר שנים הוכתרה כמעצבת השנה על ידי מגזין האדריכלות הגרמני ArchitekturWohnen.

היא ידועה בסגנון האקלקטי שלה הנובע ממקורותיה האסתטיים וההיסטוריה העיצובית שלה. בניגוד לרוב מעצבי העל, נבונה הגיחה מהשוליים, מתנועת הנגד לממסד העיצובי. בשנות השבעים, לאחר שסיימה את לימודי האדריכלות שלה בטורינו, היא היתה חלק מסטודיו "אלכימיה" האיטלקי שעסק בעיצוב רדיקלי. על השנים הראשונות האלה העידה לא אחת כי הן היו השנים המשמעותיות בחייה.. נבונה בחרה להשתייך לזרם המרדני והבועט וזה מה שהגדיר אותה כמעצבת לאורך השנים, מה שמאפיין יותר מכל את עבודתה עד היום הוא חוסר הסגנון המובהק שלה ונטייתה להעז ולחדש.
היא מכנה עצמה כ"אזרחית העולם" -אחד ממאפייניה הבולטים הוא נדידה לבתיה השונים ברחבי העולם בשעה שאת ההשראות היא שואבת ממחוזות רחוקים ונידחים.

נבונה למדה לימודי אדריכלות בטורינו בשנת 1973, חלק מפעילותה של נבונה הנחשב לסוג של שליחות ואחריות מבחינתה של המעצבת המצליחה הוא לקדם יוצרים צעירים. היא עשתה את זה בשנות ה-80 בסטודיו "אלכימיה" שפתחה יחד עם אלסנדרו מנדיני ומעצבים נוספים וממשיך גם היום בסטודיו האישי שלה שבמילאנו שמעסיק פרחי עיצוב.

על קבוצת GENERAL BLUE
הקבוצה בבעלות אנשי העסקים מירי ורן פרסברג כוללת מספר חברות ומותגים ביניהם, נציגות ישראלית של חברת המטבחים הגרמנית בולטהאופ, נציגות של חברת המטבחים Buffy, חלל THE BOX בנמל תל אביב הכולל מתחם רחב ידיים של ריהוט פרימיום של מיטב המעצבים והמותגים מאירופה, ביניהם חברת B&B איטליה, מותג הריהוט LEMA ועוד.  בנוסף, הקבוצה כוללת את  מותג מוצרי החשמל- Sub Zero& Wolf מותג Daikin מערכות מיזוג אויר מתוצרת יפן, וכן משווקת גם מערכות אודיו – וידיאו של B&O.
לאחרונה הושק חלל קונספט חדש המשלב בין עולמות העיצוב והקולינריה, החלל שמכונה Bulthaup culinary academy מציג חלל עיצוב של חברת בולטהאופ וכולל אקדמיה וסדנאות של השפים המובילים בישראל. בנוסף, בבעלות הקבוצה  אולם תצוגה חדש של מותג הריהוט היוקרתי RIMADESIO.

מחירים החל מ- 1650 ₪
כתובת- התערוכה 3  מתחם יריד המזרח, נמל תל אביב
טלפון:  03-7449935
שעות פתיחה: בימים א- ה- 09:00-19:00 יום ו' 09:00-13:00
אתר החברה: www.baxter.it
מומלץ.אלגנטי.יפה -סטייל אשמח לרכוש בעתיד ספה כזו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...