יום חמישי, 29 במאי 2014

חדש על המדף : צ'יק צ'אק -לטיפול בכינים טבע משיקה סירופ אקמולי נטול סוכר. וליטסטרין - מי פה . מומלץ .מאת: שרית יוכפז sarit0404@ yahoo.com





צ'יק צ'אק
תכשיר טבעי לטיפול בכינים וביצי כינים
עכשיו באריזה חדשה

צ'יק צ'אק  כבר הוכיח בעבר את יעילותו בטיפול בכינים ובביצי כינים התכשיר שומר על הרכיבים הטבעיים שבו                              ויוצא באריזה חדשה ומעוצבת

צ'יק צ'אק  הינו תכשיר טבעי המבוסס על שילוב ייחודי של שמנים טבעיים, פרי פיתוח ישראלי של ד"ר ארנה לוין, רופאת משפחה שהתמחתה ברפואה סינית, אשר פיתחה את המוצר בניסיון פרטי לרקוח טיפול מחומרים טבעיים לכינים לביתה.

התכשיר משווק בתרסיס נוח לשימוש וייחודו בכך שאינו מכיל חומרים כימיים המצויים בתכשירים אחרים לטיפול בכינים, הגורמים לעמידות הכינים לאורך זמן

תכשיר צ'יק-צ'אק מבוסס על שמנים טבעיים ובהם: קוקוס, ילאנג ילאנג ואניס. שמנים אלו פועלים כנגד הכינים במנגנון פיזיקאלי: הם חוסמים את דרכי האוויר של הכינים וחונקים אותן למוות. צ'יק צ'אק גם מסייע בסילוק ביצי הכינים על ידי פירוק הדבק המקשר אותם לשיער.

מחקרים קליניים אשר בחנו את יעילותו של צ'יק צ'אק, הראו יעילות של מעל 90 אחוזים בטיפול בכינים בניסויים חוזרים,  ואישרו כי צ'יק צ'ק הינו תכשיר יעיל ובטוח לשימוש. צ'יק צ'אק מוגש בצורת תרסיס קל ונוח לשימוש: מתיזים על שיער יבש, מחכים 15 דקות וחופפים.

צ'יק צ'אק תכשיר טבעי להיגיינת הראש מחיר מומלץ 56.10₪
ניתן להשיג בבתי הטבע, רשתות הפארם ובתי המרקחת. מומלץ.
                                                                *                      *

טבע ישראל מצטרפת לטרנד העולמי של הפחתת הסוכר ממזון ומרחיבה את הטרנד גם לתחום התרופות

בעקבות המגמה העולמית , טבע ישראל משיקה סירופ אקמולי נטול סוכר ובנראות חדשה, נוחה ובטיחותית יותר לשימוש




מעכשיו כל טעמי הסדרת אקמולי יהיו נטולי סוכר, אך יישארו בטעמים שילדים אוהבים: פטל, פירות ותות שדה. כמו כן, סירופ אקמולי החדש מגיע בנראות משופרת, הכוללת משפך בטיחותי, יותר בכך שהוא מחובר לבקבוק כדי שהילד לא יוכל לבלוע את המשפך בטעות.

חגית זהבי, מנהל המותג אקמול: " הילדים רגילים לטעמים מתוקים וצורכים בכל יום, כמויות גדולות של סוכר ממשקאות ממותקים וחטיפים. לכן חשוב גם שהתרופה תתאים לטעם הילדים בכדי להקל עליהם את נטילתה, אך לא פחות חשוב הוא, לתת להם את התרופה מבלי להכניס לגופם קלוריות מיותרות. אקמולי החדש, שומר על טעם הפירות שילדים אוהבים ויחד עם זאת, אינו מכיל סוכר כלל. כך ההורים יכולים להיות בטוחים יותר במוצר המוכר."

סירופ אקמולי להורדת חום ושיכוך כאבים מבית טבע ישראל הינו התרופה הנמכרת והבטוחה בישראל לשימוש בקרב ילדים בכל הגילאים. סירופ אקמולי מכיל פארצטמול שהינו החומר היחיד המאושר לשימוש בקרב ילדים ותינוקות החל מגיל 0 לצורך שיכוך כאבים והורדת חום.


מחיר מוצע לצרכן- 20.86 ₪ עבור 100 מ"ל , 15.20 ₪ עבור 60 מ"ל ,   
להשיג ברשתות הפארם המובילות ובבתי המרקחת. .מומלץ.
*    *       *

המותג המוביל בקטגוריית מי הפה ליסטרין מציג:    6 טעמים, 6 יתרונות, מיליוני משתמשים, מותג אחד

ליסטרין המותג המוביל בעולם בתחום שטיפת הפה מציג:




 שישה תכשירים בטעמים שונים לשמירה הטובה ביותר
על היגיינת כל חלל הפה
חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, חוקרים את נושא היגיינת הפה במשך למעלה מ-50 שנים. המחקרים גילו כי צחצוח השיניים והשימוש בחוט דנטלי אינם מספיקים לשמירה על היגיינת הפה לאורך היום. מעבר לכך, כיוון שהשיניים מהוות רק 25% מחלל הפה, ישנה חשיבות לשטיפה המטפלת בכל חלל הפה. נמצא כי בקרב האנשים שמשתמשים בשטיפת הפה ליסטרין, יש עד 97% פחות פלאק (רובד חיידקים) מאשר אצל אלו שרק מצחצחים.
לליסטרין 6 יתרונות:
  • מונע ומפחית את רובד החיידקים (פלאק) בחלל הפה.
  • מפיג ריח רע מהפה.
  • שומר על חניכיים בריאות.
  • מחזק את השיניים מפני עששת.
  • מונע היווצרות אבן שן ושומר על לובן טבעי של השיניים.
  • שומר על נשימה רעננה לאורך זמן.
ליסטרין מציעה 5 מוצרים בטעמים שונים:
Total care- מכיל פלואוריד ואבץ כלוריד (סגול)
ליסטרין TOTAL CARE  שטיפת הפה המושלמת והמתקדמת ביותר של ליסטרין המכילה בנוסף לשמנים האתרים שני מרכיבים פעילים:
פלואוריד – בעל השפעה מחזקת הן על זגוגית השן והן על השיניים עצמן וכך משמש אמצעי מניעה נגד עששת.

אבץ כלוריד- מצמצם את הצטברות אבן השן וכתוצאה מכך משמר את צבען הלבן הטבעי.מומלץ.

תגובה 1:

2024 ISPRINT, התערוכה המובילה לענף הדפוס, דפוס דיגיטלי, שילוט ומשטחים מודפסים בישראל, מאת שרית יוכפז

  חיזוק החוסן הכלכלי והמורלי עם חזרתן של התערוכות - קבוצת שטיר מכריזה על תערוכת ישפרינט 2024   2024  ISPRINT , התערוכה המובילה לענף הדפוס, ד...