יום ראשון, 8 ביוני 2014

ספרים מומלצים: הספר "כל אחת יכולה" מתאר את ספור חייה המרתק של איריס למדן, כפי שסיפרה אותו לדורית קיף. וספר נוסף מרתק "אבודה בהודו " מאת: רות מגד. .מאת: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com


הספר "כל אחת  יכולה" מתאר את ספור חייה המרתק של איריס למדן, כפי שסיפרה אותו לדורית קיף.
איריס הנקראת גם איריס הסופרוומן, כיוון שבמקצועה היא מציעה מגוון שירותים ליולדות, כמו בישול, סבתא לעת מצוא, מסדרת ארונות ועוד.




סיפור חייה של איריס רווי      טלטלות ותהפוכות המספיקים לכמה גלגולי חיים. כמו עוף החול הקם מאפרו איריס נופלת
   וקמה, עד שלבסוף היא מצליחה לאסוף את כוחותיה, להקים עסק מצליח ובעיקר להאמין     שהיא  ראויה להצלחה ולאהבה.
ספור החיים ארוג בתובנות משמעותיות ודגשים מקצועיים הנשענים על הידע ופרי נסיונה     המקצועי של  דורית קיף, עובדת סוציאלית  ומאמנת אישית יחדיו הן מספרות גם על  שתוף    הפעולה המיוחד, בו הן מחברות את ספור החיים  והידע  המקצועי, אתו הם מסתובבות בכל
   הארץ ונותנות  כוח לנשים אחרות להעיז, לשנות ולהצליח.

  "כל אחת יכולה" הוא ספר ההופך את הספור האישי של איריס הסופרוומן לשיעור אוניברסלי,
  אליו יכולה כל אישה להתחבר, ללמוד ולהתעצם ממנו.

דורית קיף: סיפור חייה של איריס שימש לנו בסיס לספר, שבו אנו מבקשות להעניק לנשים במשבר, יכולות ודרכי חשיבה חדשים. איריס, שהצליחה בגיל 60 לצאת ממעגל הסבל,  וכמו עוף החול להתרומם ולחזור לחיים, הפכה להיות אישה פעילה, יעילה ושמחה.  בתקופות שפל, אנחנו שוכחים להסתכל פנימהכדי לנצל את המשאבים שכבריש בנו, ושיכולים לסייע במיוחד במצבי המשבר. כאילו נדמה, שקל יותר להיכנע לקושי. מדוע? מה מחבל לנו לממש את המשאבים הקיימים?

את הספר ניתן לרכוש דרך האתר שלהן:


או בטלפון:

איריס למדן                                       דורית קיף 
  
איריס ה"סופרוומן"               סיוע לנשים בשינוי ובמשבר          
  
טלפון: 052-5903953              טלפון: 052-5558309


*      *    *  
ספר מומלץ בחום:  

"אבודה בהודו".  -מאת: רות מגד רומן בהוצאת חרובית
מומלץ בחום.מאת:שרית יוכפז.
הוא רומן קסום מרתק ומותח על תשע נשים שיצאו יחד לטיול ממנו חזרו רק שמונה תשע נשים הנושאות בליבן משאלות כמוסות .סודות חבויים.מאבקים אישיים ויחסים אבודים.הן מעבירות לקוראים חוויות של דמע .צחוק. הרפתקאות  מרתקות אישיות וקבוצתיות.זהו רומן שנכתב באהבה לתת יבשת צבעונית ומרתקת.הספר נכתב על רקע נסיעותיה הרבות של המחברת להודו .זהו סיפור הישרדות ממין אחר המוביל את הקורא משלב אחד למשנהו. בנשימה עצורה עד לסוף המפתיע-מרתק.
אין זה ספר מסע. זהו רומן שאורג את חיי הנשים המשתתפות במסע, המתחברות לעצמן ולעברן במהלך השהות בהודו. כל אחת עם הסיפור האישי שלה. הספר יצא לאור לפני מספר חודשים והוא נמצא בחנויות. אם כי ניתן לרכשו בהנחה כולל משלוח באתר www.avuda.co.il
ניתן  גם לקרוא את הספר בדיגיטלי באתר אינדיבוק.   להתראות בהודו. 
רות מגד-הסופרת.{בתמונה למטה}
רות מגד
וקצת על התוכן. כשתמי יצאה להודו, היא לא ידעה למה היא נוסעת. ההלם התרבותי גרם לה למהפך בחייה, לסגור את המשרד המשגשג ולפתוח עסק למה שהיא אוהבת, אוכל. ולא סתם. אוכל הודי מלווה בסיפורים מתרבות הודו.

כשאילנית יצאה להודו, היא רצתה להירגע מהגבר שהבטיח לה הבטחות ולא קיים ובעיקר רצתה ילד, לפני שיהיה מאוחר מדי. כרמלה חיפשה את עצמה אחרי טראומה שעברה, חרותה לקחה איתה להודו את חברתה האלמנה כי רצתה לשמח אותה, אבל המפגש האינטימי ביניהן היה כואב מדי. איילה נסעה להודו להבין וללמוד כיצד לתקשר עם הבן שלה , רקפת וכלנית, חשפו בהודו סודות מעברן כאחיות שלולא הודו לא היו מתוודות. וכך הלאה, בספר "אבודה בהודו" מקיימות תשע נשים מסע מופלא להודו ולתוך עצמן, מסע שמאפיין מאוד את חווית המפגש עם התת יבשת הססגונית ששמה הודו.  מומלץ בחום מרתק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...