יום ראשון, 15 ביוני 2014

אבקת משקה החלבונים בטעם וניל קרם עוגיות של חברת הרבלייף -חדש ומומלץ בתוספת ויטמינים ומינרלים . מאת:שרית יוכפז. sarit0404@yahoo.com

ארוחה נכונה בדקה...
Protein Drink Mix- Cookies and Cream
שייק חדש בטעם קרם עוגיות בתוספת וויטמינים ומינרלים


מומלץ מאת: שרית יוכפז



האם באמת ארוחת בוקר כל כך חשובה? מה היתרונות של ארוחת בוקר? מה החשיבות בצריכת חלבונים? ואיך בכל זאת אפשר להתחיל לאכול ארוחת בוקר בקביעות? 

חברת התזונה הבינלאומית, הרבלייף, משיקה בישראל את תחליף הארוחה בטעם החדש, קרם עוגיות, לארוחה בריאה ומאוזנת שתעזור לנו לוותר על הקוראסונים והבורקסים


אורח החיים הקדחתני מוביל לכך שרבים מאיתנו אינם מפנים די זמן לארוחת בוקר מסודרת שהיא למעשה הארוחה החשובה ביותר ביום. אנשים רבים מדלגים על ארוחת הבוקר ממגוון סיבות: אין זמן, ממהרים לעבודה, ממהרים לקחת את הילדים למסגרות השונות או בכלל לא רעבים בבוקר.
חברת התזונה הבינלאומית, הרבלייף, מציעה פתרון יעיל לתזונה מאוזנת כחלק מאורח חיים בריא ופעיל: אבקה להכנת משקה בתוספת וויטמינים ומינרלים, עכשיו גם בטעם חדש של קרם עוגיות (Cookies and Cream) הנגיש לכל אחד ואחת מאיתנו בכל רגע נתון.
לדברי פרופ' דיוויד היבר, יו"ר המכון התזונתי של חברת הרבלייף והוועדה התזונתית המייעצת של החברה, אנשים לא צורכים מספיק חלבונים ביום והפתרון לתזונה נכונה הוא בצריכה גדולה יותר של חלבונים. לדבריו, אנשים צורכים ביום כ-15% חלבונים מסך הקלוריות בעוד שהרמה האידיאלית המומלצת לצריכה היא כ- 30% מסך הקלוריות ביום.  
מדוע ארוחת הבוקר חשובה לנו כל כך?
ארוחת הבוקר הינה הארוחה אשר שוברת את צום הלילה Break fast, מגבירה את חילוף החומרים ותורמת לתחושת שובע, אנרגיה וערנות במהלך היום.  ארוחת בוקר עשירה בחלבון תורמת לתחושת שובע ובכך יכולה לסייע בירידה ושמירה על משקל תקין.
היתרון הבולט באבקת משקה החלבונים קרם עוגיות של חברת הרבלייף הוא בקלות והנוחות שבה ניתן לקבל ארוחת בוקר מאוזנת, בפחות משתי דקות (!). משקה זה מהווה פתרון אופטימילי בחיים המודרניים בהם אנחנו תמיד עסוקים ומפספסים ומדלגים על ארוחת הבוקר או מוצאים פתרון מהיר ולא איכותי כמו קוראסון ובורקס.
** לתוצאה מושלמת, מומלץ להכין את המשקה בבלנדר.
מחיר מומלץ לצרכן: 195.2 ₪ ל-550 גרם (21 מנות משקה).

ניתן לרכוש דרך טלפון: 03-9431155 ובמייל: israeldr@Herbalife.com
מומלץ אני ובעלי נהנים  ושותים כל בוקר שייק של הרבלייף. התקיימה מסיבת עיתונאים לרגל השקת המוצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...