יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

LG משיקה ליין חדש של טלוויזיות Smart TV ההופך את הטלוויזיה למהנה, קלה ונוחה יותר לשימוש באמצעות מציגה מערכת ה- webOS החדשה מומלץ מאת: שרית יוכפז

פשוט לקבל יותר מה- Smart TV שלך
 
LG משיקה ליין חדש של טלוויזיות Smart TV ההופך את הטלוויזיה למהנה,
קלה ונוחה יותר לשימוש באמצעות מציגה מערכת ה- webOS החדשה
 
קבוצת ח.י., יבואנית ומשווקתLG  בישראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של מסכי הטלוויזיה לשנת 2014. הליין החדש כולל מסכי 4K, מסכי Full HD ומסכי OLED קעורים ושטוחים. בשנת 2014 LG שמה דגש על פשטות השימוש במערכת ההפעלה, ומתמקדת בממשק ידידותי ויצירת חווית משתמש גבוהה. הליין החדש מושק תחת הסלוגן " פשוט לקבל יותר מה – Smart TV שלך"
 
 
 
בעידן בו הטלוויזיות הופכות להיות חכמות ומתוחכמות יותר ויותר, חשוב שהצרכן יידע לנצל את האופציות והתכנים המוצעים, וייצרוך אותן בצורה פשוטה, תוך שמירה על רמת חוויית משתמש גבוהה. LG מציגה את הדור הבא של מערכות ה-smart TV  הקרויה webOS. ממשק המשתמש של מערכת ה webOS -עוצב במיוחד בכדי להקל על הצופה בביצוע כל פעולה - חיפוש, צפייה או משחק, וכל זאת במהירות ובפשטות, בדיוק כפי שהיה מצפה. ממשק ידידותי ויעיל זה יאפשר לצופה, עכשיו יותר מתמיד, לקבל יותר מהטלוויזיה החכמה שלו. בשימוש הראשון תספק המערכת "סייען" בשם  BeanBirdבדמות ציפור מונפשת מבדרת וידידותית. האנימציה נועדה לסייע בתהליך ההתחברות ועוזרת ללמוד על אופן השימוש דרך תהליך התקנה מהיר ופשוט.
מערכת ה-webOS , מבוססת על 3 ייתרונות מרכזיים: היתרון הראשון הוא Simple Switching - בעזרת ה- Launcher (משגר) ה"צף" על חלקו התחתון של המסך ומאפשר מעבר מהיר ונוח במקביל לצפייה בתוכן המשודר ומבלי לעבור דרך מסך הבית, ומאפשר בהצגה נוחה ופשוטה את השימוש ביכולות ה-Smart TV . המערכת מאפשרת דילוג מהיר ונוח בין תכנים, תכניות ואפליקציות לבין גלישה בדפדפן. היתרון השני הוא Simple Discovery - המערכת מפשטת ומעצימה את חווית השימוש ב -Smart TV . חיפוש תכנים, בחירה וצפייה בהם נעשה בצורה נוחה גם על-ידי ביצוע חיפוש קולי בעברית בעזרת שלט המג'יק. בנוסף, תפריט Live Menu המציג את לוח השידורים האלקטרוני בשידורי עידן+, ומאפשר חיפוש וגישה לתוכניות האהובות במהירות ובנוחות, במקביל לצפייה בערוץ המשדר. היתרון השלישי הוא Simple Connection - מערכת ה- webOS תסייע בתהליך ההתקנה הראשוני ותזהה, מיד עם חיבור התקן חדש את סוג ההתקן, תקפיץ "הודעת חיבור" ותקשר אותה באופן מיידי אל המשגר בתחתית המסך.
המערכת הייחודית שהוטמעה במסכים הייעודיים מאפשרת גישה אל חנות היישומים של LG. החנות מאפשרת למשתמשים לדפדף ולראות את הפרטים הנצפים והפופולאריים ביותר, מעבר לפלטפורמת הטלוויזיה החכמה, כולל תוכניות המשודרות בטלוויזיה והמשחקים הנוכחיים. הקטגוריות כוללות תוכן תלת ממדי המנוגן בהזרמה, משחקים וסרטים - המוצגים כתמונות ממוזערות לצורך בחירה זריזה


 
בליין החדש של LG ניתן דגש רב למסכי ה-4K  בעלי רזולוציית מסך הגבוהה פי 4  ממסך FULL HD המספקים תמונה חדה, מלאת פרטים ודיוק בצבעים. במסגרת הליין החברה מציגה מגוון רחב של מסכי 4K בסדרות U ו- L ובגדלים חדשים שטרם נראו - "98, "79, "49 ועוד..
ליין דגמי ה- ULTRA HD הינם – UB989Y, UB959Y, UB859Y, הכוללים מערכת webOS וכן דגם UB829Y, הניתנים לרכישה בגדלים "49 ומעלה, סדרת מסכי ה- Full HD LED Smart TV כוללת את הדגמים -LB659Y, LB729Y ו- LB679Y בעלי מערכת webOS וכן את הדגם LB589Y. על הטלוויזיות ניתנות 3 שנות אחריות VIP לרוכשים ממשווקים מורשים בלבד, וניתן להשיג אותן ברשתות השיווק ובחנויות המורשות במחיר של החל מ- 9,990 ₪ לטלוויזיות webOS 4K בגודל "49. בנוסף, תציע LG  ליין רחב יותר של מסכי OLED בדגמים שונים, קעורים ושטוחים ובמחירים פורצי דרך.
לדברי אמיר נוי, מנהל מוצר LG TV בקבוצת ח.י., " LG כמובילה בקטגוריית ה- Smart TV בחנה קטגוריה זו ומצאה כי לקוחות רבים הרוכשים טלוויזיות חכמות, אינם מודעים לאפשרויות הרבות שאותן מציעה הטלוויזיה ואינם מנצלים את היכולות הרבות הגלומות בה. לפיכך, פיתחה במיוחד עבור הצרכן את מערכת webOS שמושקת לראשונה בישראל ובלעדית למותג LG. המערכת החדשה תאפשר להם להכיר את היתרונות שמציעה הטלוויזיה, ליהנות מהם ובכך לקבל תמורה מלאה לרכישתם. המערכת ממשיכה למצב את הטלוויזיות של LG כמובילות בקטגוריית Smart TV".
אודות קבוצת ח.י.
 
קבוצת ח.י. היבואנית והמפיצה הבלעדית של LG Electronics בישראל, בתחום הצגים, מערכות אודיו וידאו ומוצרי המחשוב. הקבוצה הינה אחת הקבוצות המובילות בישראל לייבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה הוקמה בשנת 1986 ומאגדת בתוכה מספר חברות הפועלות בתחומים שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן, חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים על-ידי הקבוצה: רשת בסט מובייל המתמחה בשיווק מוצרי סלולר ואביזרים נילווים, Bellers, Ariston, Hisense, Gorenje, LG, SanDisk ו- Seagate. כמו-כן, הקבוצה הינה נציגה רשמית ומפיצה של מוצרי האחסון והכוננים הקשיחים של HGST בישראל, ושל חברות נוספות כגון: Hynix , Seiko Instruments  ו- Leadtek . משרדי הקבוצה ממוקמים בכפר סבא ומועסקים בהם למעלה מ- 250 עובדים, הכוללים אנשי  מכירות, שירות לקוחות וטכנאים. נשיא הקבוצה: יוסי סרודי. אתר החברה: www.hye.co.il.

כתבה וצלמה: שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...