יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

DRINKA הינה מכונת משקאות דיגיטלית מהפכנית המציעה את כל סוגי המשקאות המשרדיים במכשיר אחד ובלחיצת כפתור הוצגה במסיבת עיתונאים.מאת: שרית יוכפז





פיתוח ראשון מסוגו בעולם מבית יזמקו :
DRINKA All In One
מכונת משקאות דיגיטלית – המציעה את כל סוגי המשקאות שקיימים במשרדים (וגם כאלה שלא) במכשיר חדשני אחד. 
כל המשקאות למשרד במכשיר מהפכני אחד: קפה טרי ואיכותי במגוון טעמים (קפוצ'ינו, אספרסו, לאטה ועוד), מגוון רחב של משקאות קרים (צלולים או תוססים) , מים וסודה מסוננים-
הכל במכשיר אחד חכם



·         תחזוקה עצמית אוטומטית
·         ממשק אפליקציה ידידותי למשתמש
·         בעל אפליקציית מועדפים- שמירת משקאות קבועים

·         DRINKA הינה מכונת משקאות דיגיטלית מהפכנית המציעה את כל סוגי המשקאות המשרדיים במכשיר אחד ובלחיצת כפתור.

חברת  DRINKAבוורג'ס- חברת בת של יזמקו, השקיעה למעלה משש שנות פיתוח  ועשרות מיליוני שקלים במכונה חדשנית המשנה לחלוטין את עולם מכונות השתייה המשרדיות בארץ ובעולם:
מדובר במכשיר מהפכני המיועד למשרדים ומקומות בהם קיימת תחלופה של אנשים ולכל מקום בו  יש דרישה למשקאות איכותיים ומגוונים.

DRINKA היא מכונת משקאות דיגיטאלית המייצרת משקאות מגוונים וטעימים, החל ממשקאות קרים (צלולים או מוגזים) במגוון טעמים כגון קולה, אורנג', לימונדה, אפרסק, תפוח, משקה אנרגיה, פטל, ענבים ועוד, מים מסוננים מוגזים או צלולים וכלה במשקאות חמים איכותיים, משקאות קפה על כל סוגיו, שוקו, תה ועוד.

יתרון בולט וחשוב של DRINKA  הוא שניתן לשלב  בין המשקאות וליצור משקה בטעם אישי- תה אפרסק, קולה לימון ועוד...
בלחיצה פשוטה, מוסיפים סוכר או ממתיק דיאטטי (ללא אספרטיים), בוחרים את רמת ההמתקה ואת סוג המזיגה: לכוס או לקנקן.
DRINKA מאפשרת למשתמש את החופש המוחלט לבחור את המשקה האהוב עליו.

DRINKA מגישה קפה אמיתי העשוי מפולי קפה איכותיים הנטחנים במקום ומחלב טרי ומקורר. התוצאה הסופית היא קפה איכותי וטעים ביותר ובמגוון אפשרויות – קפוצ'ינו, אספרסו, לאטה, מקיאטו ועוד.

המשקאות הקרים של DRINKA שפותחו על ידי הצוות הטכנולוגי של החברה ומיוצרים במפעל חדשני ומתקדם הממוקם בצור יגאל, עשויים ללא חומרים משמרים ולאחר סינון אפקטיבי של המים שמתקבל באמצעות 4 פילטרים ומנורת UV.  


התרכיזים תוכננו באופן שמאפשר החלפה קלה במכונה והם מרוכזים על מנת לאפשר כמות גדולה מאוד של כוסות מכל מיכל.
לדוגמא: מארז אחד של 2 ליטר, מכיל עד 2000 כוסות משקה ומיכל קפה של 2 ק"ג מכיל 250 כוסות.

במהלך הפיתוח, הושם דגש על ידידותיות לסביבה, חיסכון באנרגיה, תחזוקה, תפעול ובשטח ריצפה (צרה ונוחה).

DRINKA מציעה ממשק משתמש נוח וקל לשימוש, המוצג על מסך מגע ידידותי ביותר וקל מאוד לתפעול. על גבי המסך קיימת אפליקציה המאפשרת שמירת המשקאות המועדפים על המשתמש.

כמו כן, ניתן להפיק דוחות שימוש, בקרה וצריכה.


מנכ"ל ובעלים חברת יזמקו, אהוד ברוניצקי: "פיתוח DRINKA  ארך כשש שנים מתוך מטרה ליצור מכשיר חכם וראשון מסוגו בעולם המספק למשרדים את כל המשקאות האהובים, מקפה, תה ושוקו  ועד קולה, תפוחים ומשקה אנרגיה. גייסנו את המהנדסים הטובים ביותר על מנת לפתח מכונת משקאות אלקטרונית המשלבת את הטכנולוגיה החדישה ביותר. אנו מייעדים את DRINKA גם ליצוא וכבר בימים אלה הוצבו מכונות DRINKA במספר מדינות באירופה".

מנכ"ל חברת דרינקה בוורג'ס, בעז ארבל: "אנו גאים להציג את מכונת המשקאות המשולבת הראשונה מסוגה בעולם שעומדת לשנות את האופן שבה משרדים וחברות מספקים שתייה לעובדיהם ולקוחותיהם. האיכות של משקאות דרינקה והמגוון האדיר העומד בפני המשתמש הינם ללא תחרות והכל במכשיר אחד, נוח ופשוט לתפעול שמחליף את המכונות הקיימות היום (מכונות הקפה, מכשירי המים, מקררי פחיות ועוד) ובכך חוסך ללקוחותינו הן מקום פיסי והן את הצורך בהתעסקות עם מספר ספקים". 
חברת יזמקו פעילה משנת 1972 ומעסיקה למעלה מ- 220 עובדים. החברה עוסקת במתן שירותים לשוק העסקי והמוסדי במגוון ענפים : מיכון משרדי (נציגת קונצרן Kyocera בישראל משנת 1986)  - ייבוא ומתן שירות לכ- 27,000 מדפסות לייזר ומכונות משולבות דיגיטליות,     מחשוב עסקי – שרותי תחזוקת רשתות ופתרונות מחשוב לעסקים ו יזמקו פולין (חברת בת) – אספקת מכשירי מים מסוננים לחברות ומשרדים.
מומלץ בחום



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...