יום שבת, 22 בנובמבר 2014

כנס ה-Superfoods הראשון בישראל יתקיים ב-21.11 בתיאטרון גבעתיים גבעתיים.מאת: שרית יוכפז

כנס ה-Superfoods הראשון בישראל
מתקיים ב- בתיאטרון גבעתיים



הוצאת הספרים פוקוס והפורטל לתזונה בריאה Eetwell   יקיימו את כנס ה- Superfoods הראשון בארץ. הכנס יכלול מגוון הרצאות וסדנאות של מיטב המטפלים ותזונאים המובילים בתחום. כל משתתפי הכנס יקבלו את הספר החדש של דיוויד וולף "   Superfoods - המזון והתרופה של המחר"

בשנים האחרונות הולכת וגוברת ההכרה בסגולותיהם המופלאות של מזונות-על. מדובר במזונות טבעיים, שערכם התזונתי ותועלתם הבריאותית עולים עשרת מונים על כל מזון אחר. מזונות-על (סופרפודס) עוזרים בתהליכי ריפוי ובמניעת מחלות, מחזקים את המערכת החיסונית, משפרים את התפקוד המיני, מעלים את רמת האנרגיה והחיוניות, מגבירים את ייצור הסרטונין ומשפרים את הבריאות.
מחקרים מצאו כי מזונות-על הם בעלי הריכוז הגבוה ביותר של ויטמינים, מינרלים, אנזימים, נוגדי חמצון ופיטוכימיקלים רבים הפועלים יחדיו בגוף בסינרגיה, באופן שרכיב תזונה אחד מחזק את פעולתו של הרכיב האחר.



לצד ההכרה ביתרונות הרבים של מזונות-על , חלה משמעותית במודעות לכך ששילוב מזונות-על בתפריט היומי מסייע בשמירה על תזונה בריאה ומאוזנת. הוצאת הספרים פוקוס והפורטל לתזונה בריאה Eetwell החליטו להרים את הכפפה ויהיו הראשונים בישראל שיקיימו כנס מזונות-על (Superfoods). במסגרת הכנס יתקיימו הרצאות מרתקות של מיטב המומחים בתחום מזונות העל. לצד ההרצאות ייהנו המשתתפים מסדנאות בישול בשילוב מזונות-על.

בין ההרצאות והסדנאות בכנס
מבוא למזונות-על וצמח האלוורה - מאת שרון קוצר, הרבליסט קליני, מנהל מחקר ופיתוח
מזונות-על ככלי טיפול במחלות - ד"ר מיכאל ויינפאס MD – רופא מומחה לרפואת משפחה ורפואה טבעית
סדנת שייקים  - עם אומינה קדמי ,  יועצת בריאות הוליסטית ותזונה אינטגרטיבית
סדנת שוקולד  - עם ניר לוי, שף רו-פוד וסופרפודס טבעוני בריא
מזונות על – היהלומים של הטבע - הרצאתו של שלמה דהרמה – מרפא טבעי, מתמחה באירידולוגיה וניקוי רעלים.
כל משתתפי הכנס קבלו במתנה דוגמיות של מזונות-על ואת הספר החדש  "Superfoods - המזון והתרופה של המחר" מאת דיוויד וולף, בהוצאת פוקוס.  הספר פורש בפני הקורא מידע מרתק על מזונות על, ומכיל  את המידע המקיף והעדכני ביותר בנושא. הספר כולל  85 מתכונים טעימים וקלים להכנה.

דוכנים שמשכו את תשומת  ליבי בתערוכה ואני ממליצה: 






*פוראבר forever-  מוצרים  מצמח האלוורה תכשירים הם תוספי מזון לשתיית אלו-ורה  .הסיבות :מסייע בעיכול.אנטי דלקטי..מקור לויטמינים. לחברה פוראבר- ג'יל לצחצוח שיניים להגנה על בריאות השיניים והחניכיים עם אלוורה ופרופוליס ברשיון משרד הבריאות
.לחברה גם קרם לטיפול בבעיות עור. טיפול בכוויות ועוד.ודאודורט.להשיג בבתי טבע.מומלץ.
או בטלפון:058-4260153.

שורשי ציון- הציגו גראנולה משמן  שקד. ופיצוחים חיים אגוזי ספירולינה
* מיקוליביה-פטריות מרפא מהטבע.. פטריות מרפא. אורגניות המסייעות לחיזוק ואיזון האישה. וכן מוצר נוסף להורדת לטיפול ןהורדת כולסטרול. משמשים כתוסף תזונה.לפרטים: 1700-44-99
חברת אמזוניילס- מציעה מוצר לטיפול בפטרת ציפורניים.מורכב מתערובת שמנים ארומטיים.
* אבקת מאקי ברי-יבואן אלכימיסט צמחי מרפא 072-2503663.
להשתמש ככפית ביום. אורגני.טבעוני צמחוני. מומלץ.




 גרינזון-אבקת צמחים משמש כמולטי ויטמין עשיר מספק אנרגיה חיובית לתחזוקת הגוף.
*כורכומין אפקט- של "ברא צמחים "פריצת דרך בתחום צמחי המרפא-מסייע בעיקרו לטיפול בדלקות שונות בגוף האדם.דלקת מרפקים.במערכת העיכול.דרכי השתן ועוד.
להשיג בבתי הטבע.ובתי מרקחת ברחבי הארץ.
כנס Superfoods מתקיים ביום שישי, 21.11.14 בין השעות 8:30-15:99 בתיאטרון גבעתיים.



 מתקיים תיאטרון גבעתיים - רח' רמז 40 גבעתיים 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...