יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

" במסע ההחלמה" – הכנס השנתי של עמותת אנוש למען משפחות של אלו המתמודדים עם פגיעה נפשית בימים רביעי-חמישי 3-4.12.2014, במלון גולדן קראון , נצרת .מאת: שרית יוכפז


" במסע ההחלמה" – הכנס השנתי של עמותת אנוש למען משפחות של אלו המתמודדים עם פגיעה נפשית
בימים רביעי-חמישי 3-4.12.2014, במלון גולדן קראון , נצרת 
       מומלץ.  מאת: שרית יוכפז


          
בכנס יינתנו להורים כלים להתמודדות עם בן משפחה פגוע נפש באמצעות הרצאות, סדנאות וקבוצות למידה. הכנס המתקיים במלון גולדן קראון בנצרת במהלך יומיים מרוכזים בהשתתפות: ד"ר טל ברגמן - ראש האגף לבריאות הנפש, משרד הבריאות, רונית דודאי - ממונת שיקום ארצית, משרד הבריאות, יורם כהן - יו"ר עמותת אנוש, ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש ועוד. במהלך הכנס יתקיים מופע סטנד-אפ עם יורם טהרלב בליווי הזמרת דלית כהנא "קום והתעלף בארץ".
הכנס פתוח בהרשמה מראש ובעלות סמלית למשפחות מכל רחבי הארץ.

כיצד משפיעים החיים בקרבת אדם פגוע נפש על תפקוד המשפחה כולה? כיצד זה משפיע על אחים בריאים? מה מקום המשפחה ואחריותה בדבקות בטיפול של המתמודד? אילו כלים יסייעו להם? תשובות לשאלות אלה ועוד - בכנס "במסע ההחלמה" שמקיימת עמותת אנוש לבריאות הנפש עבור משפחות שלהן בן משפחה המתמודד עם פגיעה נפשית.

נודה על במה לנושא החשוב, כדי שמשפחות מכל רחבי הארץ ידעו שיש להן אפשרות לקבל תמיכה וסיוע וכי הן לא לבד. ניתן לתאם ראיונות עם מתמודדים ובני משפחה של מתמודדים עם פגיעה נפשית.

ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש: "בני משפחה שלהם בנים ובנות המתמודדים עם פגיעה נפשית, מתמודדים לא רק עם  המחלה, אלא גם עם משבר אמון מול העולם ומול עצמם. אנו קוראים למשפחות מכל רחבי הארץ שיש להם בן משפחה פגוע נפש להגיע לכנס, לקבל כלים ולהתחזק בהתמודדות היומיומית שהם חווים".

הכנס, בן יומיים, ייערך בימים ד'-ה', 3-4.12.2014, (כולל לינה) במלון גולדן קראון בנצרת.
הכנס, המאורגן מדי שנה על ידי עמותת אנוש, מיועד למשפחות המתמודדות עם בן משפחה נפגע נפש ומעניק למשפחות ידע, כלים להתמודדות, תחושת שייכות ומשפחתיות והפוגה מקשיי היום יום.
בכנס הרצאות במליאה, סדנאות ואירועים חברתיים.

סילביה אזולאי, מנהלת תחום המשפחות של עמותת אנוש, האחראית גם על 8 מרכזי הייעוץ למשפחות של העמותה (מיל"ם) הפרושים ברחבי הארץ: " חשוב להבין שהמשפחה היא נקודת המוצא של המתמודד והמקום אליו הוא חוזר. כשמשפחה מחוזקת ונתמכת, היא מגלה בתוכה כוחות התמודדות נוספים. לראייה, משפחות רבות  שעוברות תהליך של התחזקות, הופכות לפעילות במרכזים, מקדמות נושאים חשובים, נלחמות בסטיגמה ומזכירות לכולנו שאפשר לחיות חיים בעלי משמעות, לצד המחלה".


"מלון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...