Schweppes משיקה
סודה חדשה בטעם מרענן במיוחד של נענע וליים
יפאורה מציגה צמיחה בקטגוריית הסודה, עם עלייה של 4% בקטגוריה כולה,
כש Schweppes מובילה את הקטגוריה עם 58% נתח שוק כמותי וממשיכה לחדש במגוון מוצרי סודה בטעמים (נילסן ינואר-דצמ' מצטבר שנתי 2014).
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "אנו שמחים לחדש בקטגוריית משקאות הסודה עם משקה בטעם ייחודי. סודה בטעם נענע וליים לאלו המחפשים משקה מוגז, מרענן ובוגר יותר."
בשנים האחרונות אנו מגלים התפתחות של מגמה, בארץ ובעולם, המתאפיינת בחיפוש אחר שתייה מתוחכמת, בוגרת ונכונה יותר. החיפוש אחר חדשנות, ייחודיות וגיוון מתבטא בכל תחומי החיים כמו גם במשקאות אותם אנו בוחרים לשתות. מגמה זו השפיעה ישירות על צריכת הסודה, שהחלה להתרחב לקהלים חדשים.
לפי מחקרים, הצרכנים נוהגים לשדרג את הסודה שלהם עם נגיעה של טעם דרך פלח לימון, עלי נענע וכו'. סודה Schweppes החדשה, משלבת בתוכה רעננות של טעם הנענע לצד הטוויסט של טעם הליים, עונה בדיוק על הצורך הזה ומצטרפת לסודה הקלאסית ולסודה בטעם לימון.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות בבקבוקי 1.5 ליטר ובקבוקים אישיים של 250 מ"ל.מומלץ.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה