יום רביעי, 1 באפריל 2015

מהיום מילקי שטראוס במהדורה מוגבלת עם המון קצפת! המחיר ללא שינוי. מומלץ. מאת: שרית יוכפז

מילקי המון קצפת..

מילקי שטראוס לא מפסיקים לחדש:
לראשונה מאז הולדתו, מילקי מגדיל את כמות הקצפת בגביעי מילקי


מהלך "המון קצפת" יכלול את המוצרים: מילקי שוקולד, מילקי הפוך, מילקי תות, מילקי טופ עדשים, מגולגלת מילקי וניל, ומארז שמינייה

מהיום מילקי במהדורה מוגבלת עם המון קצפת!
המחיר ללא שינוי.

לדברי אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת שיווק מחלבות שטראוס: "צריכת המעדנים בישראל היא בין הגבוהות בעולם ומילקי כמוביל הקטגוריה מחויב להקשיב לצרכן ולהיענות לדרישות. ממחקרים שערכנו עולה באופן עקבי הרצון לקבל יותר מהקצפת ולראשונה, בצעד חסר תקדים, אנו משנים את היחס בין כמות הקצפת לפודינג (40% קצפת במקום 23%), כמהדורה מוגבלת לכחודשיים, ללא שינוי במחיר. מהדורת "המון קצפת" כוללת את מילקי שוקולד, מילקי הפוך, מילקי תות, מילקי טופ עדשים ומגולגלת מילקי וניל ומארז שמינייה.
מומלץ.

מהלך המון קצפת, ילווה בקמפיין טלוויזיה .

דברים שלא ידעת על מילקי שטראוס:
    *   מילקי שטראוס הושק על ידי חברת שטראוס בשנת 1979.
  *    . כיום למותג מעל 14  פריטים: מילקי שוקולד, וניל, לבן, הפוך, קל, מיני, מילקי טופ, מילקי עדשים, מילקי EXTRA  קצפת ומילקי שייק.
  *     לתהליך הפיתוח הראשוני קדם מחקר מקיף בקרב בני נוער ממנו עלה כי הצעירים מעוניינים במעדן עם קצפת.
      * מחקרים מראים כי הקצפת של מילקי שטראוס היא הקצפת האידיאלית לטעמו של הצרכן הישראלי. הצרכן הישראלי מעוניין בכמה שיותר קצפת במוצר.
       *מתכון הקצפת הוא  אחד הסודות השמורים ביותר בשטראוס  – רק 5 אנשים יודעים את סוד הכנתה.
       המוצר הנמכר ביותר של מילקי הינו מילקי שוקולד
    *  אופן האכילה של המילקי ייחודי לכל צרכן: 53% אוכלים כל שכבה במיוחד, 38% רוצים בכל ביס קצפת, 8% מערבבים...

       65% ממשקי הבית בישראל, קונים מילקי כל שנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...