יום שישי, 1 במאי 2015

'שאקל שאקלוביץ מבקר בקרקס' הוא ספר הילדים החדש והשלישי בסדרת הספרים המצליחה של המשוררת, סופרת ואשת העסקים גילה לפידות.מאת: שרית יוכפז


'שאקל שאקלוביץ מבקר בקרקס' הוא  ספר הילדים החדש 



'שאקל שאקלוביץ מבקר בקרקס' הוא  ספר הילדים החדש והשלישי בסדרת הספרים המצליחה של המשוררת, סופרת ואשת העסקים גילה לפידות. הספר מגולל את סיפורו של כלב הפודל, האהוב 'שאקל שאקלוביץ' המבקר לראשונה בחייו בקרקס 'ג'וליאנו' ופוגש לוליינים, ליצנים, אריות, דובים ופילים... שאקל לא מצפה להפתעה הגדולה שנכונה לו בביקורו בקרקס.
הספר מושק עתה לאחר הצלחתם של שני הספרים הראשונים בסדרה -  'שאקל שאקלוביץ מוצא מטמון' שיצא לאור ב-2012 ו'שאקל שאקלוביץ עולה לכיתה א' שיצא לאור ב2014

הספר הראשון של הסופרת גילה לפידות 'שאקל שאקלוביץ מוצא מטמון', קיבל מקום ראשון באמזון וחמישה כוכבים,  השני 'שאקל שאקלוביץ עולה לכיתה א' גם הוא נמצא ברבי המכר של אמזון , הספר השלישי 'שאקל שאקלוביץ מבקר בקרקס' מושק בימים אלה בהוצאת סטימצקי .

1000 עותקים של הספר 'שאקל שאקלוביץ מבקר בקרקס' שתורגם לאנגלית הוזמנו ע'י מלון דורצ'רסטר היוקרתי בלונדון . הספר יחולק בכריסטמס לכ - 1000 מוזמנים כאשר לפידות תקריא את הסיפור לנוכחים המכובדים .


גילה לפידות החלה לכתוב שירים כבר בגיל 12. בשנים האחרונות פרסמה 2 ספרי שירה ו-2 ספרי ילדים. בהכרה בינלאומית זכה הספר הראשון שאקל שקלוביץ מוצא מטמון אשר תורגם לאנגלית ולסינית , התמקם במקום הראשון באמזון עם 5 כוכבים והפך לרב מכר. גם ספר השירים באנגלית של לפידות THE KISS OF LIFE  הגיע למקום הראשון באמזון בקטגורית ספרי השירה.
ספר השירים הראשון בעברית של לפידות 'אנשים כפרחים' הושק במרכז פרס לשלום וזכה בהכרה של נשיא המדינה מר שמעון פרס לפני כשלוש שנים: 'ברצוני להודות לך על ספר שירייך החדש 'אנשים כפרחים' אשר הענקת לי בעת ביקורי במרכז פרס לשלום, וכן על מילותייך הטובות. בכנותה וברגישותה, חודרת שירתך עד קצווי העצב. עוצמתה המאופקת ורכותה הסוערת, יוצרות הרמוניה לירית המסיבה עונג מקריאתה..' . יישר כח שמעון פרס.

בקרוב ספר ילדים נוסף 'חדר הצעצועים של אריאל' שאינו קשור לסדרה.

גילה נשואה לעמי לפידות, וב-1980 הקימו השניים את קבוצת לפידות - ממובילות השוק בתחומי הבריאות ואיכות החיים. שלושת ילדיהם  משמשים מנהלים קבוצה. בין שלל עיסוקיה מקדישה לפידות זמן לפילנתרופיה. בשנים האחרונות שימשה פעמיים כיו'ר מגבית ויצ'ו ישראל וכן הקימה את הפורום העסקי בקרן יוניצף הישראלית.
מחיר  48 ₪
את הספר שאקל שאקלוביץ מבקר בקרקס ניתן להשיג בסטימצקי, צומת ספרים ובחנויות הספרים המובחרות ברחבי הארץ.
מומלץ בחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...