יום שני, 4 במאי 2015

שטראוס מרחיבה את קטגוריית הגבינות לקראת חג השבועות ומשיקה סדרת גבינות חריפות במרקם שמנת תחת המותג 'סימפוניה' של מאת: שרית יוכפז


שטראוס מאמינה בחריף

שטראוס מרחיבה את קטגוריית הגבינות לקראת חג השבועות ומשיקה סדרת גבינות חריפות  במרקם שמנת תחת המותג 'סימפוניה' של שטראוס



'סימפוניה' פימנטו פיקנטה – פלפל בסגנון צ'יליאני בתיבול פיקנטי
'סימפוניה' צ'יפוטלה בטעם מעושן- פלפל בסגנון מקסיקני חריף

61% אחוזים בישראל אוהבים חריף!
מתוכם 51% נשים ו72% גברים
'סימפוניה' מקבוצת 'שטראוס' פיתחה סדרת טעמים חדשה בשיתוף פעולה ייחודי עם השף הירושלמי, יניב גור אריה. המוצרים החדשים ממציאים מחדש את הקלאסיקה הישראלית ומגישים חוויית טעמים מפתיעה וחריפה.
הסדרה תושק כמהדורה מוגבלת לקראת חג השבועות לכ-3 חודשים.

'סימפוניה' מקבוצת 'שטראוס' פיתחה סדרת טעמים חדשה בשיתוף פעולה ייחודי עם השף הירושלמי, יניב גור אריה. המוצרים החדשים ממציאים מחדש את הקלאסיקה הישראלית המוכרת, לחוויית טעמים מפתיעה בכל ארוחה.  גבינות חדשות במרקם שמנת 5% שומן , בטעמי שף חריפים ועזים, תחת הקונספט: סימפוניה, לבחור בטעם. בין הטעמים החדשים: 'סימפוניה' פימנטו פיקנטה – פלפל בסגנון צ'יליאני בתיבול פיקנטי, 'סימפוניה' צ'יפוטלה בטעם מעושן- פלפל בסגנון מקסיקני חריף,
הטרנד החריף, חוצה עדות, נמצא בעליה מתמדת עבור החייך הישראלי. אם בעקבות תוכניות הבישול על המרקע ואם בעקבות הטעם הדומיננטי והמסקרן, הצרכן הישראלי מחפש שכל פעם יפתיעו אותו מחדש. השקת סימפוניה פילפל שיפקה הפכה להיות מובילה, מיד לאחר הגבינות בטעם הטבעי והזיתים.

לראשונה סימפוניה של שטראוס מעוצבת באריזה אדומה ובולטות בחריפותה, שאר הסדרה מעוצבת בצבע הכחול שהינו סימן ההיכר שלה.

על סדרת המוצרים החדשה
'סימפוניה' צ'יפוטלה בטעם מעושן- פלפל בסגנון מקסיקני חריף –
החיבור של גבינת סימפוניה עם טעמים חריפים פיקנטיים, מתמזגים לטעם הגבינה. רחוב התבלינים משתלב בגבינת הסימפוניה החדשה..


סימפוניה של שטראוס משיקה טעם חדש בקטגורית גבינות השמנת: גבינת שמנת שום ופלפל שחור 25% שומן

שטראוס משיקה טעם חדש בקטגוריית גבינות השמנת: סימפוניה שום ופלפל שחור 25%, שתתווסף, לסדרת סימפוניה שמנת הכוללת את הטעמים טבעי וזיתים
מדובר בשילוב של טעם ומרקם,  לצרכן המחפש חוויה של גבינת שמנת איכותית. 
על פי סקר שערכה חברת שטראוס באמצעות מכון שילוב עולה כי, 43% מהישראלים בוחרים לאכול גבינת שמנת בשל הטעם הייחודי ו16% אוכלים כשרוצים להתפנק.
67% מהישראלים מורחים את גבינת השמנת, כאשר אין העדפה מובהקת בצריכה, בין נשים לגברים.

צריכת הגבינות בחג השבועות:
חג השבועות מאופיין בעלייה חדה בצריכת הגבינות (75%). נדמה כי בחג אין בית בישראל בו לא ניתן למצוא גבינה.
הצרכן הישראלי אוהב גבינות רכות: הוא צורך כמעט 1.5 ק"ג לחודש (50% יותר מהחומוס שמהווה את המאכל הלאומי).
גבינות מהוות עבור הצרכן מקום של בטחון ושקט נפשי, איכות חיים של  אוכל פשוט וטעים, לעיתים אף מפנק .הגבינות הינן מקור טוב לאוכל בריא ומזין מלווה בהרגשה של ביתיות  השזורה בהוויה המשפחתית הישראלית .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מתחם לינה ממוגן שלישי הוסדר היום במקלט התחנה המרכזית החדשה במסגרת שיתוף פעולה של ״אחים ואחיות לנשק״, מאת: שרית יוכפז

עיריית תל אביב-יפו: מרחב לינה ממוגן שלישי נפתח במקלט התחנה המרכזית החדשה, זאת בהמשך להצלחת מרחבי הלינה הממוגנים בדיזנגוף סנטר ובחניון הבימה-...