יום ראשון, 3 במאי 2015

שופרסל נכנסת לשוק החלב במותג הפרטי ומציגה: מהלך אסטרטגי להורדת יוקר המחיה בישראל. מאת : שרית יוכפז


שופרסל נכנסת לשוק החלב במותג הפרטי ומציגה:
מהלך אסטרטגי להורדת יוקר המחיה בישראל





שופרסל מרחיבה את פעילותה במותג הפרטי עם כניסתה לתחום החלב ומוצריו  ומשיקה מוצרים ב- 4 קטגוריות:
§        חלב טרי 3% ו- 1%
§        שוקו טרי 2% בשקיות ובקרטונים
§        שמנת להקצפה 38%
§        גבינה צהובה וגבינה צהובה מגורדת

בהמשך יושקו מוצרים בקטגוריות נוספות, ביניהן: חלב מועשר, גבינת גאודה, חלב ללא לקטוז, גבינות מוצרלה וגבינות שמנת.

מוצרי החלב והשמנת ייוצרו עבור שופרסל על ידי מחלבת רמת הגולן.

הגבינות הצהובות מסוג הגאודה, ייבואו מחברת Campina מהולנד, שהיא חברה המחזיקה את המחלבה הרביעית בגודלה בעולם. גבינות הפרמזן ייבואו מחברת Zanetti מאיטליה, חברה מהגדולות באיטליה לייצור פרמז'ן. גבינות האדם ייבואו מחברת  Berglandmilch מאוסטריה שהיא החברה הגדולה בתחומה במדינה ומהמובילות בעולם בתחום זה.




איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר היום:
"שופרסל מובילה מהלך אסטרטגי ונכנסת לתחום החלב ומוצריו במותג הפרטי. אנו רואים בכניסת המותג הפרטי למוצרי החלב כלי אסטרטגי להורדת יוקר המחיה בישראל.

מחירי מוצרי החלב והגבינה של שופרסל יהיו נמוכים באופן ניכר מהמחירים המפוקחים של מוצרי החלב, ובכך נתרום להוזלה משמעותית בעלות הסל לצרכן תחת הכותרת "אותה איכות, ללא המותג, פחות כסף".

שיתוף הפעולה בין שופרסל לבין מחלבות הגולן מבטא את מדיניות החברה לתמוך בתעשיות המקומיות בכלל ובספקים הקטנים והבינוניים בישראל בפרט.  

אנו מזמינים את קהל הלקוחות שלנו להתנסות במוצרי חלב איכותיים, המיוצרים ברמת הגולן מחלב שמקורו בפרות הגולן ולחוות עולם אחר של צרכנות נבונה, הוגנת ושקופה".


אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אמר היום:
"מוצרי החלב מהווים מרכיב משמעותי מסל הצריכה החודשי בישראל ומגיעים לכ- 15% מהסל, עם הוצאה שנתית של הציבור על מוצרים אלו בכלל השוק בגובה של כ- 7.5מיליארד ₪. ולכן, הכניסה לקטגוריית החלב עם מוצרי המותג הפרטי מהווה מהפכה של ממש, אשר כל צרכן ירגיש בכיסו באופן מידי. מוצרי החלב של שופרסל יהיו זולים מהמוצרים הממותגים כאשר היעד שלנו הוא להשיג שיעור חדירה של כ- 20 – 25 אחוזים בקטגוריית החלב עד סוף  שנת 2015."




קטגוריית החלב והגבינה הצהובה תחת המותג הפרטי של שופרסל תכלול 6 מוצרים:
חלב טרי מהרי הגולן 3% ו- 1% ללא חומרים משמרים  - מחיר חלב 3% בקרטון 1 ליטר – 5.40 ₪, מחיר חלב 1% בקרטון 1 ליטר – 5.30 ₪.
שוקו טרי 2% ללא חומרים משמרים, כמו שכל הילדים אוהבים. 1 ליטר – מחיר 9.90 ₪.  מארז שקיות שוקו לדרך 8 יחד' X 225 מ"ל  מחיר 16.90 ₪.  
שמנת להקצפה 38%  250 מ"ל 5.90 ₪.
גבינה צהובה חצי קשה וללא חומרים משמרים מתוצרת אוסטריה  22% 200 גרם 11.90 ₪. גבינה צהובה במעדניה 1 ק"ג 37.90 ₪.



על שוק החלב בישראל
על פי הערכת שופרסל, היקף שוק החלב עומד על 7.5  מיליארד שח בשנה ונחלק בין שלושה שחקנים דומיננטיים, תנובה עם נתח של  כ- 55% שטראוס עם נתח של כ- 25%  וטרה עם כ- 15%  נתח שוק.


על המותג הפרטי שופרסל

שופרסל מציעה מעל 1400 מוצרים בעלי איכות דומה למותגים המובילים במחירים מוזלים. המותג הפרטי 'שופרסל' הנו המותג הפרטי המוביל והצומח בישראל אשר מקודם בקרב לקוחות הרשת תחת הכותרת: "אותה האיכות, ללא המותג, פחות כסף". לאחרונה ניכרת מגמה של שינוי בהרגלי הצריכה של לקוחות הרשת אשר מביעים נכונות הולכת וגוברת לעבור ממוצר ממותג למותג פרטי ונהנים מחד ממחירים מוזלים משמעותית ומאידך מאיכות מוצרים שאינה נופלת מאיכותם של המוצרים הממותגים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...