יום רביעי, 3 ביוני 2015

אסם-נסטלה משיקה את סדרת דגני הבוקר של פיטנס במתכון חדש, המכיל עד 31% פחות סוכר בהשוואה למתכון הקודם, ללא פשרה בטעם. מומלץ. מאת: שרית יוכפז


הבשורה התזונתית של נסטלה – פחות סוכר בדגני פיטנס

אסם-נסטלה משיקה את סדרת דגני הבוקר של פיטנס במתכון חדש, המכיל עד 31% פחות סוכר בהשוואה למתכון הקודם, ללא פשרה בטעם.
חברת נסטלה העולמית הציבה לעצמה יעד לשיפור תזונתי בדגני הבוקר כחלק מהמאמץ לאפשר ארוחת בוקר בריאה יותר. במרכז הפיתוח של נסטלה הושקעו 3 שנות עבודה במטרה לשפר את ההרכב התזונתי של דגני פיטנס. האתגר העיקרי היה להפחית את רמות הסוכר מבלי להוסיף ממתיקים מלאכותיים או טבעיים, ולשמור על הטעם האהוב והמוכר של פיטנס.
נטע אוזן, טכנולוגית המזון של דגני הבוקר מסבירה: "הפחתנו את הסוכר במתכון של פתיתי הפיטנס, החלפנו אותו בחיטה מלאה ואורז, ושמרנו על אותו הטעם. כמות הסוכר בפיטנס קלאסי הופחתה לרמה של 11.8 גרם ל- 100 גרם, שהיא 3.5 גרם סוכר למנה של 30 גרם, כלומר פחות מכפית סוכר למנה".
לדברי דפנה ברנר, מנהלת שיווק דגני הבוקר של אסם-נסטלה: "הצרכנית של היום מחפשת פתרונות בריאים יותר שיסייעו לה לנהל אורח חיים מאוזן שמשלב טעם עם תזונה נכונה. הסדרה החדשה של פיטנס, המכילה פחות סוכר, נותנת פתרון מצוין לארוחת בוקר טעימה, מזינה וקלה להכנה, שיש בה כל מה שאישה צריכה כדי להתחיל את היום. לא היינו מוכנים להתפשר על טעמם המפנק של המוצרים, ולכן, הסדרה החדשה נבדקה מחקרית בקרב 400  צרכניות פיטנס שאישרו שאינן מרגישות הבדל בטעם".
דגני פיטנס החדשים מכילים סיבים תזונתיים, דגנים מלאים, ומהווים מקור תזונתי לויטמינים ומינרלים, ביניהם ברזל, סידן וחומצה פולית החשובים במיוחד עבור נשים.
ניתן להשיג את סדרת פיטנס החדשה ברשתות השיווק במגוון טעמים: שקדים ודבש, שוקולד, שוקולד מריר, פירות וקלאסי. 
מומלץ.

כשרות: בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל מומלץ.
התקיימה מסיבת עיתונאיות ובלוגריות בתל אביב עם הרצאות מעניינות -לפעמים פחות זה הרבה יותר.
מרתון מיני הרצאות  . בנושא: יותר יצירתית. יותר מאושרת עם אפרת לקט. טיפים  בנושא לבוש. היה קטרינג טעים . הארוע התקיים בלילנבלום 23 תל אביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...