קניון G יבנה
השקעה כוללת של כ-125 מיליון ₪


צילום: שרית יוכפז
כ-10,000 מ"ר שטחי מסחר, כ-65 בתי עסק וכ-430 מקומות חנייה
כ-10,000 מ"ר שטחי מסחר, כ-65 בתי עסק וכ-430 מקומות חנייה
·דמי שכירות – 120-250 ₪ למ"ר
פי הכנסות כ-16.5 מיליון ₪ בשנה


רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, אמר היום: "חברת גזית גלוב ישראל זיהתה את העיר יבנה כעיר במיקום אסטרטגי ובעלת פוטנציאל צמיחה גבוה.G יבנה הוא הקניון המשמעותי הראשון שנבנה בעיר ומביא עמו בשורת קניות בילוי ופנאי חדשה ואיכותית לתושבי העיר והמושבים בסביבה. הקניון יציע את מיטב מותגי האופנה, בתי קפה ומסעדות זאת לצד צרכי היומיום."

ראש עירית יבנה-צילום שרית יוכפז

ראש עירית יבנה-צילום שרית יוכפז
בימים אלו נפתח קניון G יבנה הממוקם ברחוב הקישון 1, סמוך לכניסה המערבית לעיר ממחלף יבנה ושכונת בנה ביתך. המרכז נמצא בבעלות גזית גלוב ישראל (73%) וחברת נובר דלקים (27%).
מרכז G יבנה מציע כ-10,000 מ"ר שטחי מסחר, כ-65 בתי עסק וכ-430 מקומות חנייה.
המרכז כולל שלוש קומות מסחר. קומת מסחר תחתונה בה ממוקם סופרמרקט מרשת רמי לוי שיווק שקמה בשטח כולל של כ-2,500 מ"ר. קומת קרקע הכוללת את מיטב מותגי האופנה לצד צרכי ה-day to day וכן קומת מסחר העליונה אשר תכלול תמהיל רחב מתחום המזון הבילוי והפנאי.
הדיירים בפרויקט: רמי לוי שיווק שקמה(2,500 מ"ר), סופרפארם (500 מ"ר), CASTRO (500 מ"ר), Select אופנה לכל המשפחה ( 550 מ"ר), FOX (300 מ"ר), FOX Home (300 מ"ר), רנואר (300 מ"ר), 24/7 (120 מ"ר), delta (180 מ"ר), שילב (165 מ"ר), Hoodies (100 מ"ר), ZIP (100 מ"ר), Keds kids&baby )100 מ"ר), רולדין (100 מ"ר), BIGA (150 מ"ר), Mcdonalds (150 מ"ר), גרג קפה (150 מ"ר), OSHI OSHI (90 מ"ר), בוניטה דה מאס (80 מ"ר), צומת ספרים (60 מ"ר), דוידי מספרה (50 מ"ר), KIWI (60 מ"ר), תיק התיקים (46 מ"ר) TOP TEN (60 מ"ר), אופנת גולדה (45 מ"ר), דרך היין (62 מר) קונטיינר חומוסיה (50 מ"ר), מסעדת בנדורה (80 מ"ר), Home&More (100 מ"ר), B mine (50 מ"ר), il.makiage (40 מ"ר), נעלי זמש (65 מ"ר), אופטיקה הלפרין (50 מ"ר), גרפוס (50 מ"ר), WOW קוסמטיקס (50 מ"ר) , חד פעמי שופ (125 מ"ר), דוליטל חנות חיות (50 מ"ר), יוגו (50 מ"ר), אופנת מאניה (75 מ"ר) In Spire (50 מ"ר), ליידי קומפורט (50 מ"ר), ללין (40 מ"ר), תכשיטי כוכב הזהב (40 מ"ר), unique 50 מ"ר, Fly Foot )30 מ"ר), נעלי נמרוד (50 מ"ר), I Cell (50 מ"ר), Brook36 (100 מ"ר), פיצה עגבנייה 50 מ"ר, פינקי (30 מ"ר), תמר חנות תבלינים (50 מ"ר), חנות הצעצועים (200 מ"ר) ועוד.
מרכז G יבנה תוכנן ע"י קובי לויצקי ממשרד ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים.


אודות גזית גלוב ישראל:
גזית גלוב ישראל (פיתוח) בע"מ, מקבוצת גזית גלוב, הינה אחת מחברות הנדל"ן המניב המובילות בישראל. החברה הוקמה בשנת 2005 ומאז עוסקת ברכישה, ייזום, פיתוח וניהול של מרכזי מסחר עירוניים ואזוריים תחת המותג G.
עיקר פעילותה של החברה מרוכז בישראל והיא מחזיקה ב- 12 מרכזים מניבים (מתוכם 2 בשלבי פיתוח סופיים) וב- 3 נכסים מהותיים לפיתוח בעיקר במרכז הארץ, בהיקף כולל של כ- 232,000 מ"רGLA. החברה הרחיבה פעילותה גם לחו"ל ומחזיקה בנכס 1 מניב וב-5 נכסים לפיתוח עתידי בבולגריה ומקדוניה בהיקף GLA צפוי של כ-173,000 מ"ר.
החברה מתמחה בפיתוח מרכזים עירוניים, הממוקמים במרכזי שכונות מגורים איכותיות, ונותנים מענה לצרכי היום יום של האוכלוסייה המתגוררת באזור. המרכזים מעוגני סופרמרקטים ומהווים ללקוחות ONE STOP SHOP.
צלמה וכתבה: שרית יוכפז עורכת : "החיים הטובים צרכנות סטייל ועיצוב"
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה