יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

רשת האופנה לילדים KIWI כובשת את ניו יורק! מאת:שרית יוכפז

רשת האופנה לילדים

KIWI כובשת את ניו יורק!

צילום: ריצל קלינמן
צילומי הקולקציה נערכו ברחובות העיר ניו יורק

מותג האופנה לילדים קיווי,  בימים אלה קולקציית קפסולה שעוצבה  בהשראת העיר New YorK. הקולקציה עוצבה עבור  הילדים  שרוצים  לאמץ את סגנון החיים של העיר הסואנת, השיקית , האורבנית והאיכותית כל כך.

העיר ניו יורק הידועה  כבירת אופנה, מהווה  בדרך כלל השראה למעצבים ולמותגים המיועדים לנשים ולגברים. הרחובות האורבניים, המוניות הצהובות וגורדי השחקים, משפיעים על הטרנדים של מעצבי העל ואם זה נכון לקולקציות של הגדולים.... אז בטוח שזה נכון לקטנטנים.

הקולקציה החדשה  מיועדת לחורף 2015/16, לבנים ולבנות,   ומאופיינת  במחירים נוחים לכל כיס. הקולקציה מאפשרת שילובים מעניינים, המתכתבים עם הטרנדיים הכי אופנתיים ובולטים של ניו יורק, באמצעות חומרים שונים ופריטים בשכבות. הבדים בקולקציה רכים, נוחים  ונעימים ללבישה ויחד עם זאת אופנתיים וטרדנים במראה אורבני.

בין הפריטים ניתן למצוא:  סריג על חולצת אריג מכופתרת עם צווארון מבצבץ, טוניקה מודפסת ומעליה ווסט דמוי פרווה, ג'קטים ועליוניות במגוון בדים רכים ואופנתיים, עם מגוון מעניין של טלאים, אותם ניתן לשלב עם פריטים אשר יוצרים מראות מפתיעים ולא קונבנציונליים ועוד. 

קולקציית הבנות: קולקציה אופנתית המתכתבת עם הטרנדים המובילים ומעניקה להם פרשנות שמתאימה לילדות, תוך דגש על קו נוח  ולביש. הקולקציה מציעה:  חולצות בשילובי בדים וטקסטורות, כגון משבצות ודפוסים  מנומרים  על  גווניהם,  שילוב  דמוי עור  בדיטיילים, חולצות  וטוניקות  בגזרות  


שונות, בשילובי דמוי עור במראה בוגר ועדכני, חצאית תחרה  ועוד.  בנוסף, ניתן למצוא שמלות חגיגות העשויות ממגוון בדים, כגון: שיפון, תחרה וטול והכי חשוב בגזרות "מסתובבות" שילדות אוהבות.

קולקציית בנים: הקולקציה מותאמת  בגזרות, בצבעוניות ובהדפסים, לטווחי הגיל השונים. חולצות בדפוסי פסים בצבעוניות עשירה, חולצות מכופתרות בבדי משבצות מדליקים, הם הטרנדים השולטים בקולקציה זו, לצד מגוון רחב של מכנסיים בגזרות שונות בצבעי כחול נייבי, אפור וג'ינס. גם כאן ניתן לשחק עם מראה השכבות, לדוגמא: אפודה מעל חולצת פולו, עם ג'קט מעוצב להשלמת הלוק. המכנסיים אופנתיים בשילובי בדי סריג נוחים.

טווחי המידות: בייבי: 0-2/3 בנים ובנות: 4-14

טווח המחירים:
שמלות, החל מ: 59.90 ₪
גינסים, החל מ: 59.90 ₪
גרביונים, החל מ: 14.90 ₪
טייצים, החל מ: 2=40 ₪
מכנסי אריג, החל מ: 59.90 ₪
חולצות אריג, החל מ: 39.90 ₪
מגוון פריטים לתינוקות, החל מ: 3=50 ₪
מגוון חולצות ומכנסיים לילדים, החל מ: 2=50 ₪

קיווי הינה רשת צעירה בתחום אופנת בגדי התינוקות והילדים בישראל.  המותג נוסד בשנת 1993 ונחשב כיום לאחד המותגים המובילים והאהובים בתחום אופנת בגדי תינוקות וילדים. כיום, מונה הרשת כ-60 סניפים בקניונים ובמרכזי מסחר מובילים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...