יום חמישי, 14 בינואר 2016

פרארי משיקה בישראל את הדגם הנמכר ביותר שלה: פרארי GTB 488 החדשה מומלץ בחום. מאת: שרית יוכפז

פרארי משיקה בישראל את הדגם הנמכר ביותר שלה

הייתי בהשקת המכונית בישראל -מקסים...חלום הייתי רוצה אוטו כזה..
צילום: פאררי 488 יח"צ פאררי

פרארי GTB   488 החדשה

דני איטליאנו, מנכ"ל פרארי מזראטי בישראל : "אנו גאים להשיק בישראל את המחליפה של ה-  458 האגדית, ה 488 מייצגת עליונות מוטורית, חווית נהיגה מושלמת ואת שיא הטכנולוגיה של עולם רכבי הספורט. במקביל להשקת ה 488 GTB תושק גרסת ה SPIDER  עם גג נפתח קשיח. הדגם החדש יתחיל במחיר של 2.3 מיליון ₪ ודגם ה – SPIDER יתחיל במחיר של 2.5 מיליון ₪. כל הרכבים יוזמנו עבור הלקוחות בהזמנה מיוחדת עם אבזור לפי דרישת הלקוח.


פרארי 488 GTB
צילום: יצרן.
דני איטליאנו מנכ"ל פרארי מזראטי הוסיף: "אני שמח לבשר שכבר עם פתיחת השיווק, נרשמו  5 הזמנות מדגם ה 488 שיגיעו במהלך החציון הראשון של השנה, בנוסף קיימים מס' תהליכי מו"מ עם לקוחות פוטנציאלים ואני מאמין שנוכל לסיים את השנה עם לפחות 10 רכבים. השנה הולכת להיות מאוד מאתגרת ומרתקת עבורנו- אנו מתחילים עם השקת ה 488 של פרארי, בחציון השני של השנה יושק דגם ה FFהמחודש וישנו לקוח שנמצא ברשימת המתנה לדגם  F12tdf .  במהלך הרבעון השני נשיק את ה LEVANTE , ה - SUV  הראשון של MASERATI   שיתחרה בסגמנט הכי חם של עולם הרכב ויביא לנו קהל לקוחות חדש. לצד השקות הדגמים החדשים מזראטי ומעצב העל ארמנג'ילדו זניה משיקים חבילת עיצוב פנימית עם שילוב חומרים ייחודיים ואיכותיים כמו משי ואלקנטרה. אנו שמים לעצמנו למטרה להכפיל את המכירות ב-2016 ולחשוף את מזראטי לקהל חדש".



צילום: יוסי אלוני.

חברת אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי פתחה הבוקר את שנת 2016 במסיבת עיתונאים לרגל הגעתה לארץ של מחליפתה של הפרארי 458 איטליה- הפראריGTB   488.
בנוסף, הציגה אוטו איטליה את עיצוב הפנים היוקרתי שביצע מעצב העל האיטלקי ארמנגילדו זניה לדגמי מזראטי גיבלי וקוואטרופורטה הזמין ללקוחות אוטו איטליה החל מהיום, במחיר של החל מ-40 אלף ₪ לחבילת עיצוב.



פרארי 488 החדשה
מחליפת ה458 איטליה נכנסת לנעליים גדולות עם מנוע חזק יותר ועוד טכנולוגיות. במקומו של מנוע הV8 האטמוספרי ה- 488 מגיעה כעת עם מנוע V8 חדש בנפח 3.9 ליטר עם שני מגדשי טורבו המספק 670 כ"ס ב8,000 סל"ד ו76 קג"מ ב6750 סל"ד (שיפור של 108 כ"ס ו22 קג"מ לעומת ה458). לשם השוואה, לפרארי אנזו האגדית יש 660 כ"ס. התאוצה מאפס למאה קמ"ש עורכת ב-488 רק 3.0 שניות (0.7 שניות מהר יותר מהאנזו) והמהירות המירבית היא מעל 325 קמ"ש. בפרארי מבטיחים שצליל המנוע תואם למורשת החברה ויעורר התרגשות בכל התנעה ונסיעה. מתחת לעיצוב היפיפה של ה488 ישנה רשימה ארוכה של מערכות וטכנולוגיות המשפרות את התנהגות הרכב וביצועיה על המסלול- החל מהתיבה הדו-מצמדית עם 7 הילוכים מעולם הF1, דרך מערך המתלים המגנטיים עם בקרת הSide Slip Control וכלה בדיפרנציאל האלקטרוני ברכב ומערכת בקרת היציבות המתקדמת של פרארי. ה-488 מתנהגת בצורה מושלמת בכל תנאי נסיעה. הביקורות באירופה מהללות, הביקושים בכל העולם מעל המצופה.
ה488 תוצע בשתי גרסאות- קופה וספיידר עם גג קשיח הנפתח חשמלית בתוך 14 שניות לאוהבי האוויר הפתוח. מחיר: החל מ-2.3 מיליון ₪

עם  מנכ"כל פאררי בישראל -דני איטלינו
חבילת עיצוב ארמנגילדו זניה
עוד חידוש מרענן על דגמים קיימים אפשר למצוא השנה בדגמי גיבלי וקוואטרופורטה- חבילת עיצוב פנים יוקרתית לרכב.  במהלך שנת 2015 נחשף שיתוף הפעולה בין בית האופנה האיטלקי ארמנגילדו  זניה  ובין מזארטי. שיתוף פעולה זה הוליד רכבים מעוצבים בעלי רמת גימור מדויקת. שימוש בריפודי עור בצבעים בולטים כמו חום, שחור ואדום  בשילוב משי העשוי 100% סיבים טבעיים. העיצוב המיוחד בא לידי ביטוי במושבים, בפאנלים של הדלתות, בריפוד התקרה ועוד.

ferari 8

הפתעה נעימה מתגלה בסוכך השמש כך שבכל פעם שתסתכלו במראת האיפור תחשפו לחותמת המרשימה של זניה.  מחיר חבילת העיצוב של זניה- כ-40 אלף ₪  וניתן להזמין 2016 בדגמי  גיבלי וקוואטרופורטה.



דגמים נוספים שצפויים להגיע לארץ ב-2016:
פרארי
  • 488 ספיידר- גג קשיח מתקפל ומנוע V8 מרכזי בנפח 3.9 ליטר  ו670 כ"ס.
  • ברלינטה tdf- מהדורה המיוחדת , מנועv12    עם 780 כ"ס.  הרכב מיועד רק ללקוחות פרארי שברשותם לפחות 5 רכבים – מהדורה מאוד מיוחדת ומוגבלת ב 799 יח'. צפויה להגיע לארץ רק במקרה של הזמנה אישית ולאחר אישור פרארי העולמית
פרארי 488 GTB
  • מתיחת פנים לפרארי FF- דגם הספורט השימושי והמשפחתי ביותר של פרארי, הFF, יעבור בקרוב מתיחת פנים קלה. עדיין לא ידועים פרטים מלאים או נתונים טכניים על הרכב, אך צפוי שדרוג למנוע הV12, שינויי עיצוב קלים, מערכת 4X4 משודרגת (כן, זו הפרארי היחידה עם מערכת הנעה כפולה) ותוספות לאבזור. ייתכן אף שינוי שם קל כדי לבדל מדגם הFF הקיים.  תאריך הגעה משוער: רבעון שלישי של 2016

מזראטי
  • לבנטה-  מזראטי צפויה להשיק ברבעון השני  2016 את רכב הכביש-שטח לבנטה SUV


  • הייתי בהשקת המכונית בישראל -מקסים...חלום

  • כתבה שרית יוכפז עורכת החיים הטובים. לייף סטייל-sarit0404@YAHOO.COM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...