יום שלישי, 8 במרץ 2016

לקראת יום המעשים הטובים שיחול ב- 15/3 כשמתחתנים מאהבה גם תורמים באהבה.מאת: שרית יוכפז


לקראת יום המעשים הטובים שיחול ב- 15/3
כשמתחתנים מאהבה גם תורמים באהבה

"ג'ויה מיה" גן  האירועים שבקיבוץ נחשונים
מציג  חנות חברתית המציעה מגוון מתנות אישיות
(GIVE AWAY) לזוגות שמתחתנים במקום ולאורחיהם,
אשר כל הכנסותיה הן תרומה לטובת מגוון עמותות המשתתפות בפרויקט.
מדובר במגוון מתנות אישיות בעלות ערך מוסף שמציעות העמותות: "גדולים מהחיים", אלי"ע, אקי"ם, עמותת דרור, "אלוט" ,"ילדים בסיכוי", "בית דולב לנוער", "תנו לחיות לחיות" ו"שלווה" לזוגות שמתחתנים, כמתנה וכמזכרת לאורחים.
בנוסף ג'ויה מיה" תשתתף במחצית הסכום שישלמו הזוגות שמתחתנים
וייתרם בשמם לעמותות.
זוגות רבים שמתחתנים נוהגים להעניק מתנות אישיות לאורחיהם כמזכרת קטנה מהיום המאושר בחייהם. "ג'ויה מיה" גן  האירועים  שבקיבוץ נחשונים ,מציע להפוך את האירוע המרגש בחייהם של בני הזוג גם כהזדמנות לתרומה חברתית לאלה הזקוקים לכך יותר מכל.

במיוחד למען מטרה זו מציעים  ב"ג'ויה מיה" חנות חברתית הפועלת בשיתוף פעולה עם מיטב העמותות בישראל ומציעה לזוגות שמתחתנים אפשרות להעניק לאורחיהם שי צנוע , בעל ערך מוסף, ממגוון מתנות אישיות שמציעות העמותות השונות. מדובר בפרויקט תרומה לקהילה שרותם אליו, לראשונה בישראל, זוגות שמתחתנים ובו כל הצדדים יוצאים נשכרים. מצד אחד זוגות מעניקים לאורחיהם מתנות נפלאות עם ערך מוסף ומצד שני העמותות זוכות לתרומה והכרה.

בני הזוג מוזמנים לבחור מבין מגוון רחב של מתנות אישיות (GIVE AWAY ׂׂ )
כאשר "ג'ויה מיה"  תשתתף במחצית הסכום שישלמו הזוגות עבור המתנות לאורחיהן וייתרם בשם הזוג ,המשפחה והאורחים לעמותות השונות שמשתתפות בפרויקט.

ניסים יצחק, מנכל ג'ויה מיה מוסר: "פתחנו את החנות החברתית מתוך מטרה לשתף פעולה עם ארגונים חברתיים.  חשוב לנו למצוא את הדרך לחבר בין הלקוחות שלנו, הזוגות שמתחתנים לבין עמותות הזקוקות לעזרה ותמיכה. זוג שחוגג את האירוע המרגש ביותר בחייו, מחפש הזדמנות להפוך אותו לבלתי נשכח ועל ידי רכישה באמצעות החנות החברתית שלנו, הוא גם תורם לקהילה באותה נשימה".

 בין העמותות שלקוחות חלק פעיל בחנות החברתית ניתן למצוא את :
     אלי"ע – ארגון לקידום ילדים עם עיוורון או לקות ראיה – אלי"ע הוא הארגון המוביל בישראל לקידום ילדים עם עיוורון או לקות ראיה. ניסיונו המקצועי והישגיו של אלי"ע מוכרים ומוערכים ברחבי העולם. אלי"ע מעניק מגוון שירותים ובהם אבחון, טיפול, תמיכה ושיקום. השירותים מתאפיינים בהקפדה על אמות מידה מקצועיות וניתנים על ידי טובי בעלי המקצוע תוך למידה מתמדת של חידושים בתחום. העמותה מציעה בפרויקט קופסאות שוקולד, מארז ברכות לאירועים וקופסאות טישו לחלוקה בחופה.
  אקי"ם ישראל – ארגון ארצי של הורים ואנשים עם מוגבלות שכלית בישראל, הפועל כארגון ממוקד אדם, שמשמעותו ארגון המייצג את האנשים עם מוגבלות שכלית ואת משפחותיהם תוך שמירה על זכויות האדם וחירותו. העמותה מציעה בפרויקט מארז אגרות ברכה – אגרות מקסימות מאוירות ע"י חברי אקי"ם במגוון צבעי פסטל, מארז סבונים ריחני, סבון –פרח ריחני, חמסה מחרוזים. 
   עמותת "דרור" – העמותה לשיקום נפשי בקהילה המפעילה את "בית היוצר" ברעננה, סטודיו ייחודי לאומנויות המשמש לשיקום מתמודדים עם מחלה נפשית באמצעות הכשרה , סדנאות אמן, עיצוב ויצירה של חפצי אמנות ומכירה של היצירות בגלריית בית היוצר ומחוצה לה. העמותה מציעה בפרויקט עבודות זכוכית וקרמיקה עשויות בעבודת יד שאליהן ניתן להוסיף מגון תוספות של שוקולד בצורת לב, עוגיות לב, נשיקות מרנג ועוד.
     ילדים בסיכוי – עמותת "ילדים בסיכוי"- המועצה לילד החוסה (לא בסיכון) – פועלת מזה 30 שנה למען 10,000 ילדים ונוער שהוצאו מבתיהם בשל מצוקות ואי תפקוד הורי וחיים ב- 127 פנימיות ומשפחות אומנה ברחבי הארץ. העמותה מפעילה בתוך הפנימיות תכניות חינוכיות וטיפוליות למען ילדים אלו במטרה לעזור להם לצאת ממעגל החיים הקשה שאליו הם נקלעו  ולגדול להיות מבוגרים אחראיים שתורמים לקהילה. העמותה מציעה בפרויקט מארזי אגרות ברכה מיוחדים , הגדות לפסח (מתאים לחתונות במרץ-אפריל),  לוחות שנה שולחנים עם ציורי ילדים.
     עמותת גדולים מהחיים – העמותה מסייעת מידי שנה ל-1500 ילדים חולי סרטן. העמותה מציעה בפרויקט אגרות ברכה, תיקי בד מעוצבים וייחודים, פנקס ממו, מגנטים מקרר, עט 8 צבעים וריחן לאוטו.
     בית דולב לנוער- רשת התומכת מטפלת ומעצימה נוער בסיכון הבונה זהות עצמית יציבה שמסייעת לרכישת כישורי חיים באמצעותם מצליחה הנערה להשתלב בקהילה. מקדמת תוכנית "אופים עם אופי" בה לומדות הנערות את מלאכת האפייה. במסגרת שיתוף הפעולה יוצעו מארזי עוגיות.  
     תנו לחיות לחיות- העמותה פועלת בארץ 30 שנה ושמה לה למטרה לספק עזרה לבעלי חיים נוטשים ונתונים במצוקה. במסגרת שיתוף הפעולה התרומה תעזור במימון , הצלה ושיקום בעלי חיים ובעזרת מציאת בית חם. העמותה מציעה : סט תחתיות, מחזיק מפתחות , תיק בד, סיכת עמותה ועוד.
      "אלוט" - אלוט עמותה למען ילדים אוטיסטים במסגרת שיתוף הפעולה ניתן יהיה לבחור מתנות ומזכרות קטנות מעשה ידיהם של חוסי אלוט נווה רבקה בנס ציונה בהם: חמסה גדולה/קטנה לב בינוני וגדול, לטאה , פרפר 3 פרחים קטנים הכל יגיע בקופסה מעוצבת.  

     שלווה – ארגון שנוסד על בסיס האמונה כי האחריות לדאוג לילדים בעלי צרכים מיוחדים אינה צריכה ליפול רק על המשפחה בה נולדו, אלא הם זקוקים וראויים לתמיכת הקהילה הרחבה ולהיות חלק ממנה. שלווה משרתת במרכזיה מאות פעוטות ילדים ונוער בתוכניות ייחודיות ותרפיות. העמותה מציעה בפרויקט מגנטים שונים של ברכות עם תמונות הזוג.



מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...