יום ראשון, 3 באפריל 2016

קבוצת המסחר המקוון buy2 והשף חיים כהן מציגים: חנות און ליין מקצועית בתחום המטבח, מאת: שרית יוכפז




בתמונה שרית יוכפז עם השף,  חיים כהן במסיבת עיתונאים.

קבוצת המסחר המקוון buy2 והשף חיים כהן מציגים:

חנות און ליין מקצועית בתחום המטבח, 
הראשונה מסוגה בישראל, המשלבת תוכן ויעוץ מעולמות המטבח של השף חיים כהן.



קבוצת המסחר המקוון buy2 משיקה עם השף חיים כהן את חנות האון ליין הראשונה מסוגה בישראל: KITCHEN STORY.
חנות מקצועית, המתמחה בעולמות המטבח ומציעה מגוון מוצרים לבניית המטבח האולטימטיבי, בשילוב תוכן ויעוץ מעולמות המטבח
של השף חיים כהן.
KITCHENSTORY.COM



 שף חיים כהן:
"המטבח בשבילי הוא הלב של הבית על כל מה שבתוכו. אני מאמין שהמטבח צריך להתאים לאנשים שעובדים בו, לאישיות שלהם ולגישה הייחודית שלהם לבישול ולאפיה.  מתוך האמונה הזו הקמתי בשותפות עם קבוצת buy2 את KITCHEN STORY, חנות חדשה למטבח, בה אני רוצה לחלוק את האהבה והניסיון שלי במטבח ולעזור לאנשים לתכנן ולקנות בחכמה אביזרים ומוצרים, המותאמים לסגנון הבישול שלהם, באמצעות המלצות, טיפים ומידע שאותו אחלוק עם הגולשים באתר. המטרה שלנו, לעזור לכל אחד ואחת בישראל לבנות את המטבח הנכון עבורו, לפי  שאיפותיו, אהבותיו, יכולותיו הכלכליות והכל בקלות ויעילות."

צילום:שרית יוכפז

אביב רפואה, מנכ"ל ומייסדbuy2 :
"החלטנו להרחיב את פעילותינו בתחום ה- e-commerce ולהיכנס לעולמות המטבח בשותפות עם השף חיים כהן, לאור הצורך שזיהינו בקרב לקוחותינו ליצירת פלטפורמה מתמחה שתסייע לבניית המטבח הביתי לכל אחד על פי צרכיו, כשנקודת המוצא שלנו היא לספק תהליך קניה ידידותי ומכוון לצרכי הלקוח.  בנוסף, אנו שמים דגש על חווית לקוח מתקדמת המשלבת תוכן תומך בתהליך החיפוש והקניה באתר. חווית הלקוח מממשיכה גם אחרי הרכישה עם אפשרות של  שילוח עד יום למחרת, מדיניות החזרות ידידותית ושירות לקוחות מקצועי ואדיב."

KITCHENSTORY.COM   -  one stop shop"" למגוון מוצרים יומיומיים למטבח, לצד מוצרי שף ייחודיים של מגוון ספקים וחברות, המוצעים בטווח מחירים רחב במטרה להתאים לכל כיס.  כל המוצרים בחנות נבחרו בקפידה וכוללים מגוון מותגים מובילים בתחום הבישול, לצד מותגי בוטיק המציעים מוצרים ייחודיים שיבחרו ע"י חיים כהן. בין המותגים בחנות: joseph joseph,valira OXO,WMF, Jamie Oliver , GLOBAL ועוד.
החנות מציעה את כל הפריטים הנחוצים למטבח, החל מפותחן יין ועד לגרילים ומעשנות וכוללת מגוון של קטגוריות, ביניהן: בישול, אפיה, אביזרים וגאדג'טים, סכינים, מוצרי חשמל למטבח, עולם הקפה, כלי הגשה וסכו"ם , גרילים, מוצרי אחסון למטבח ועוד.  בנוסף, מציעה החנות קטגוריית מתנות, הכוללת מתנות לחגים, מתנות ל"פודיז" לפי תחומים (בשלנים, אופים, חובבי היין, מתחתנים ועוד) ומתנות לפי תקציבים.

KITCHENSTORY נועדה להעניק חוויה עשירה וטובה לצרכן באמצעות שילוב תכנים מקצועיים ואישיים של השף חיים כהן, המייצרים קרבה, אמון ובטחון ואשר יסייעו לצרכן לבצע קנייה חכמה ואפקטיבית.
התכנים בחנות נועדו לספק פתרון מלא לעולם המטבח ומאפשרים לצרכן לקבל החלטות קנייה מותאמות לצרכיו. בין התכנים שיועלו בחנות: מדריכי קנייה חכמה התואמים את צרכי הלקוח, לדוגמא: מהם כלי הבישול הבסיסיים שכל אחד צריך במטבח, טיפים וסרטוני הדרכה מהמטבח של חיים, לדוגמא: מתי להשתמש בתבניות סיליקון, איך מבשלים בסיר לחץ, איך לשמור על הסכינים ועוד טיפים רבים וכמובן המתכונים האהובים של השף.
צילום: שרית יוכפז

התקיימה מסיבת עיתונאים במסעדתו של השף  המיוחד חיים כהן.  
חיים כהן  -הפך להיות שותף בחנות  און ליין . אירח אותנו בארוחה צהרים טעימה.
 וזה היה מיוחד כי חגגתי באותו יום יום הולדת.
האוכל היה טעים והקינוחים היו מעדן לחייך.
 הוזמנתי ע"י רני רהב- תודה















צילומים: שרית יוכפז- מהמטבח של השף חיים כהן-
אומנות גסטרונומית.


בין המוצרים שניתן לרכוש באתר:
*סט מהודר 3 סכינים BEROX, הכולל סכין שף, סכין עזר וסכין צר מחוזקים. במחיר 199 ש"ח
*פלטת גריל מלבנית בציפוי שיש שחור מסדרת black marble של המותג food appeal . במחיר 149 ש"ח
*סט ששת 6 חלקים של Jamie Oliver , מארז מתנה מפואר המכיל כף הגשה, כף מסננת, הופכן מחורץ, הופכן לדגים, מצקת ומלקחיים, במחיר 249 ש"ח
*סיר סוטאז, קוטר 28 ס"מ, נירוסטה, WMF, במחיר 249 ש"ח


אודות buy2  

buy2 הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א (סימבול: "ביי2 נטוורקס") אשר הוקמה על ידי אביב רפואה, המכהן כמנכ"ל החברה. החברה הינה המובילה והמתקדמת בישראל במסחר אלקטרוני. , קבוצת buy2 כוללת מגוון רחב של אתרים ושירותים שבראשם אתר buy2 : המקיף 15 תחומים ראשיים ביניהם: חשמל ואלקטרוניקה, בית וגן, פארם, הורים וילדים, ספורט ומחנאות ועוד, הכוללים למעלה מ-20 אלף מוצרים שונים לרכישה online,  אתר buy2usa, המאפשר לייבא מוצרים ביבוא אישי מארה"ב,  אתר buy2fly, המתמחה בתחום התיירות וכן אתרים נוספים שבבעלות הקבוצה. לאחרונה, הוערך שוק המסחר האלקטרוני הרלבנטי (eRetail) בישראל, על ידי גורמים חיצוניים, בכ-1 מיליארד ש"ח בשנה. על פי סקר של חברת similarweb שהתפרסם בגלובס ב- 10 לפברואר 2016, buy2 דורגה במקום הראשון מבין אתרי הקניות הישראלים.

בנוסף, לפעילות ה-eCommerce  של החברה, החברה מחזיקה בתיק פטנטים בתחום האינטרנט והסלולר בארה"ב ובמספר מדינות בעולם וכן בטכנולוגיות בתחום האינטרנט והסלולר אשר פותחו בחברה.




למידע נוסף: http://www.buy2.co.il/

מומלץ בחום.

צילומים: יח"צ ושרית יוכפז.


מאת:שרית יוכפז עורכת "החיים הטובים.צרכנות ולייף סטייל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...