יום רביעי, 22 ביוני 2016

החיים הסודיים של חיות המחמד סרט מומלץ. מאת: שרית יוכפז

The Secret Life of Pets
בבתי הקולנוע החל מה – 30.6.16
בהפצת גלובוס מקס
החיים הסודיים של חיות המחמד
ז'אנר: הרפתקאות, ילדים
משתתפים: קווין הארט, לואי סי.קיי.
במאי:  כריס רינאוד, ירואו צ'נאי
     האולפנים של סרטי האנימציה מהמצליחים בהיסטוריה "גנוב על הירח" (2010), "גנוב על המיניונים" (2013), ו"המיניונים" (2015) מציגים את להיט האנימציה החדש שיגלה לנו אחת ולתמיד מה חיות המחמד שלנו עושות כשאנחנו יוצאים מהבית!

בבניין מגורים הומה במנהטן, החלק המעניין של היום מתחיל אחרי שבעלי הכלבים והחתולים (כלומר, בני האדם) יוצאים למקום העבודה שלהם, בית הספר ושאר ענייני היום. זהו השלב בו חיות המחמד של הבניין פותחות את יומן, מבלות אחת עם השנייה וחולקות סיפורים על הבעלים שלהן. מנהיג הכלבים של הבניין, מקס (לואי סי.קיי.), שמשוכנע שהוא מרכז עולמה של קטי (אלי קמפר), הבעלים שלו, מגלה שחייו השתנו מקצה לקצה כשהיא מחליטה להביא לביתה את דיוק (אריק סטונסטריט, "משפחה מודרנית"), כלב רחוב מרושל, וכעת עליו לחלוק את אהבתה של קטי עם כלב נוסף. יום אחד, ללא כל התרעה מוקדמת, זוג הכלבים מוצא את עצמו אבוד ברחובות האכזריים של ניו יורק וכעת בשביל לשרוד עליהם לשים את המחלוקות ביניהם בצד ולהתאחד כנגד הארנב המטורף בעל המראה המתוק, סנואובול (קווין הארט) המתכנן הפיכה צבאית של חיות נטושות... וכל זה מתרחש עוד לפני ארוחת הערב.





טריילר מתורגם:
טריילר מדובב:

אורך הסרט: 90 דקות

לואי סי.קיי.
שחקן, סטנדאפיסט, כותב, במאי ומפיק. החל להופיע כסטנדאפיסט  בשנת 1984 ובמקביל כתב לתוכניות בידור שונות כשאחת מהן הייתה של כריס רוק עליה קיבל את פרס אמי כחלק מצוות הכתיבה של התוכנית. ב-2010 כתב, ערך, ביים והפיק סדרה דרמה קומית על חייו בשם "לואי" עליה זכה בפרס גראמי על הכתיבה. בקריירה הקולנועית שלו שיחק בשובר קופות "חלום אמריקאי" (2013) ו"טרמבו" (2015). בקיץ הקרוב הוא עתיד להגיע להופעה ראשונה שלו בארץ ישראל. 
קווין הארט

קומיקאי, סטנדאפיסט, שחקן, תסריטאי ומפיק אמריקאי. הפעם הראשונה שבה זכה להצלחה רבה בעולם הקולנוע היה בסרט קומי דקומנטי שנקרא Kevin Hart: Laugh at My Pai"" (2011). מאז הספיק לככב בסרטי קומדיה שוברי קופות כמו "לחשוב כמו גבר" (2012), "נראה אותך אסיר" (2015) ו-"שחק אותה שוטר" (2016) ו"סוכן וחצי" (2016)

מומלץ בחום.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית מsarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...