יום שני, 8 באוגוסט 2016

אוגוסט חם לילדים והורים בחיפה ב-15 ₪ מאת: שרית יוכפז

ב – 15 באוגוסט זה קורה:
אוגוסט חם לילדים והורים ב-15 ₪
הקייטנות נגמרות אבל החופש עוד לא: שפע אטרקציות להורים וילדים ב-15 ₪ בלבד בחיפה

בין האטרקציות החמות של אוגוסט ב – 15 ₪ : ספורטן - כניסה לכל המתקנים והפעילויות, סרטים בסינמטק וסינמה קפה עממי, סדנאות יצירה במוזיאוני חיפה וביקור בתערוכות, קרטינגijumpמשחקיותמרכז הטניס - פעילויות משותפת של שעתיים להורים וילדים בבוקר וצהריים, רכבלמשחקיותהצגות במיטב התיאטראות בחיפה ועוד.

רגע לפני שההורים תולשים את השיער מרוב הוצאות ושוברים את הראש איך להעסיק את הילדים בשבועיים שנותרו עד ה – 1בספטמבר, רשות הצעירים של עיריית חיפה משיקים את "אוגוסט ב – 15 ₪ - חבילת הטבות מהנות להורים וילדים. רשמו ביומנים: החל מה – 15 באוגוסט תוכלו ליהנות משפע של אטרקציות ב – 15 ₪ בלבד. איך ממשים? פשוט מאד נכסים לאפליקציה החיפאית "חיפאי VIP"לפרויקט המיועד להורים וילדים הצטרפו בתי עסק מקומיים שהעמידו שפע של פעילויות במחיר השווה לכל נפש. ביום שנגמרות הקייטנות וכולם מחפשים מקומות סגורים וקרירים מבלי לקרוע את הארנק, רשות הצעירים מציעה מגוון פעילויות ייחודיות.

המיזם הינו בשורה צרכנית בתקופה בה ההורים נאלצים לקחת חופש מהעבודה וספגו הוצאות גדולות על מסגרות ופעילויות לילדיהם בתקופת החופש. במקום שההורים יגמרו את הקיץ עם הלשון בחוץ וחור בכיס אנחנו מציעים בילויים כיפיים במחירים אטרקטיביים.אוגוסט 15 מגיע בהמשך לקיץ 10, מותג חיפאי מבית היוצר של רשות הצעירים חיפה הזוכה להצלחה כבר 8 שנים ומציע שלל פעילויות לבני נוער ב-10 שקלים בלבד. קיץ 10 מתחיל בתחילת יולי ומסתיים ב-18באוגוסט.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "עיריית חיפה גאה לקחת חלק בפרויקט מסוג זה, בו הילדים, ההורים, העסקים והציבור הרחב נהנים מפירותיו של החופש ולא רק מתסכוליו".
מנהל רשות הצעירים, מיקי ליבוביץ: "רשות הצעירים ממשיכה להיות קולם של הצעירים בעיר. מיזם 'אוגוסט ב-15' מבטא את הערכים של דאגה להורים הצעירים והעשרת החופש הגדול, כמו גם הנוחות והנגישות שבאפליקציית חיפאי VIP, האתר והרשתות החברתיות. מדובר במיזם שבו כולם יוצאים מורווחים, גם ההורים והילדים וגם העסקים בעיר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...