יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

ענת לב אדלר מציגה ספר "כותבת ומוחקת אהבה" מומלץ - מאת: שרית יוכפז



כותבת
ומוחקת
אהבה

"מה יש בו בגיל ארבעים הזה, שגורם לנו להפוך את העולם שלנו על פיו, שהופך אותנו לנמרות חשופות ניבים ומזכיר לנו שעוד מעט נמות, ושכדאי להספיק לחיות?"

ענת לב-אדלר, מחברת סדרת ספרי הדרכה מצליחה לנשים, מוציאה את כותבת ומוחקת אהבה, רומן ראשון פרי עטה. זהו רומן סוחף, שבמרכזו מתמודדת יעל אלדר, עורכת בעיתון יומי, נשואה ואם לשניים, עם משבר גיל ארבעים  ומנסה להחזיר לעצמה את התשוקה לחיים: היא נסחפת לסיפור אהבה אסור - רומן עם יבואן יין נשוי ותאב תענוגות בשם דרור פלג, שאותו היא פוגשת בטיסה לניו יורק במסגרת סיקורה את שבוע האופנה עבור העיתון שבו היא עובדת.

דרור, שבולע את החיים בלגימות גדולות, מפרק לגורמים את חוקי המוסר שעליהם גדלה: איתו אפשר לרקוד יחפה בגשם ולזלול ברד היישר מהשמים. איתו אפשר לאהוב גם את עצמך.  הגיבורה נסחפת למסע של פירוק והרכבה, ובמסגרתו היא מתעמתת עם שאלות על מהי זוגיות ומהי אהבה, ועל טיב כוחה של שושלת נשית. 
רבים מנושאיו של הרומן הזה הם אוטוביוגרפיים ולקוחים מחייה של ענת, עיתונאית ועורכת בכירה בידיעות אחרונות. העלילה הקצבית חושפת בצורה אמיצה גם את אחורי הקלעים של התקשורת בישראל על רקע השינויים המהירים המתחוללים בה.
 "הספר דוהר בעיניים. הוא קצבי, מרתק ויש בו סיפור. אני בטוח שמדובר בסיפור שרבים יזדהו איתו ואני מרגיש שהוא נכתב בדם הלב."  - רוני סומק


395 עמ' | 98 ₪
בעקבות הספר מקיימת ענת לב אדלר  הרצאות .

מומלץ.ספר נפלא לחג האהבה.

מאת:שרית יוכפז עורכת ראשית.sarit0404@yahoo.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...