יום חמישי, 8 בספטמבר 2016

'מסמול טוק לביג ביזנס' ספר חדש מאת שושי גל מאת: שרית יוכפז

'הספונטניות הטובה ביותר היא זו שמתוכננת עד לפרט האחרון'... הנרי קיסינג'ר


'מסמול טוק לביג ביזנס'
ספר חדש מאת שושי גל

œ  כמה פעמים יצא לכם להגיע לאירוע עסקי ולא ידעתם למי פונים ?
œ  הגעתם לפגישה עסקית חשובה ולא ידעתם איך לשבור את הקרח ?
œ  הציגו בפניכם איש עסקים מצליח ונאלמתם דום ברגע הגורלי ?
œ  איך סמול טוק בחנייה, במעלית או בבית קפה יכול להוביל לעסקה מניבה?
œ  למה לשבור את השתיקה המביכה בהמתנה למעלית ?

את מכלול התשובות, ניתן למצוא בספר החדש 'מסמול טוק לביג ביזנס',
העוסק באיך להפוך שיחות קטנות לעסקאות מניבות

הספר 'מסמול טוק לביג ביזנס', מאת שושי גל, בהוצאת סגול, הוא ספר חווייתי ויישומי הכולל עשרות סיפורים מעוררי השראה, המבוססים על מקרים מהחיים של אנשי עסקים, ותובנות של מחברת הספר המניעות לפעולה.
הספר משמש כמדריך איך לנהל שיחות קטנות שמובילות לתוצאות מניבות. הפרק האחרון של הספר מאגד תובנות שהמחברת ספגה ממנהיגים ומאנשי עסקים מובילים בארץ ובעולם בניהם: הנשיא התשיעי של מדינת ישראל- שמעון פרס, מפקד חיל האוויר לשעבר- אליעזר שקדי, יו"ר דירקטוריון המרכז הרפואי הדסה- ארז מלצר, סגן נשיא חברת - Salesforceנתן גביש, מנכ"ל חברת 'ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס גלובל' -זיו מנדל, היזמית הראשונה שמכרה חברה ישראלית למייקרוסופט- רוני רוס ואיש העסקים היהודי אמריקאי שגייס סכומי עתק לחברות ביוטכנולוגיה- פיטר קאש.
לצד הסיפורים המרתקים, הספר 'מסמול טוק לביג ביזנס' חושף תשובות לשאלות רבות כמו: איך סמול טוק בחנייה, במעלית או בבית קפה יכול להוביל לעסקה מניבה ? למה הסמול טוק הוא 'המשחק המקדים' של עולם העסקים ? איך טיסה קצרה מובילה לשיתוף פעולה ועוד.
בסיום קריאת הספר יוכלו הקוראים:

·        לגשת לאנשי עסקים ולהפוך אותם למכרים.
·        להפוך שיחות מלחיצות לשיחות נעימות המובילות לתוצאות מניבות.
·        להרחיב מעגלים עסקיים וחברתיים, במכלול סיטואציות בחיים.
לדברי מחברת הספר מסמול טוק לביג ביזנס', שושי גל: " לאורך השנים בהן אני פעילה בזירה העסקית, אני זוכה למפגשים מרתקים ולשיתופים של אנשים שמעשירים את עולמי. אני נפעמת בכל יום מחדש לגלות  איזו עוצמה טמונה באותה שיחה קטנה, שמובילה לשינויים משמעותיים ומהותיים בחייהם של אנשים רבים. אני מזמינה את כולם לחוות ולהתנסות בתורת הסמול טוק, המבוססת על תרבות שיחה פוזיטיבית ואופטימית, טיפה פחות צינית והרבה יותר מחויכת".

מחברת הספר, שושי גל, כתבה את הספר 'מסמול טוק לביג ביזנס', מתוך סיפורה האישי במטרה לתת ביטחון לכל אחד ואחת שלא נולדו עם הכישורים החברתיים היותר מוחצנים, ולהעביר את הבשורה לפיה 'סמול טוק הוא מיומנות נרכשת'. גל ילידת רומניה, גדלה בשכונת סאלמה ג' ברמת גן הגובלת בשכונת רמת חן היוקרתית. שם, נחשפה למגוון העולמות לזו של הנחשלת ולזו הנחשקת, אשר בסופו של דבר עיצבו את אופייה והקנו לה רגישות רבה כלפי בני אדם.

שושי גל אינה 'סמול טוקרית' בהווייתה אלה ביישנית ומופנמת. גל נתפסת בעיניי רבים כאחת ש'נולדה על במה לאורם של הזרקורים'. אך רק בגיל 49 ציינה את הנקודה החשובה בחייה, כאשר עלתה לראשונה לבמה, והצליחה להתגבר על הפחד לעמוד מול קהל. לדבריה: ''הנס הפרטי שלי קרה בגיל 49! כאשר אנו נחושים ומחוברים לייעוד האמיתי שלנו- חלומות מתגשמים'.

שושי גל, החלה את הקריירה העסקית שלה לפני למעלה מעשרים שנה בעיתון העסקים גלובס, ובהמשך הקימה את השלוחה הישראלית של ארגון המנכ"לים הגלובלי YPO. גל היא מרצה בינלאומית ויועצת לאנשי עסקים ומנהלים בכירים בתחום הסמול טוק, נטוורקינג ומינוף קשרים עסקיים.

'מסמול טוק לביג ביזנס' הינו ספרה השני. ספרה הראשון 'איך להתחיל עם אמריקה', חשף את סודות הסמול טוק לנוסעים לצפון אמריקה וזכה להצלחה רבה. 
מומלץ להשיג בצומת ספרים . סטימצקי .
ניתן לרכוש את הספר 'מסמול טוק לביג ביזנס'

מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...