הטרנד העולמי של הפחתת הסוכר במשקאות מגיע לישראל
הוצג במסיבת עיתונאים.
לדברי טל מלכה
סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "מדובר במהלך מרכזי, אסטרטגי ובהשקה של קטגוריה
חדשה לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות- Schweppes.
אנחנו עובדים ביפאורה כבר מספר שנים בפיתוח המאפשר הפחתת סוכר ושמירה על הטעם.
במגוון המוצרים שלנו כבר הופחת סוכר ברמה של 20% ויותר. שיא הפעילות היא השקת משקה
צלול מוגז במתיקות מעודנת המפחיתה למעלה מחצי מכמות הסוכר. ללא שימוש כלל בממתיקים
מלאכותיים וללא חומרים משמרים. רק 12 קלוריות ל-100 מ"ל"
ההשקה תלווה בקמפיין ובהשקעה כוללת של כ- 6 מיליון ₪
החל מ-2010 התגברה השיחה בעולם בנושא הסוכר.
ארגון הבריאות העולמי יוצא בקמפיין הסברה שמטרתו הפחתת צריכת הסוכר. בארה"ב,
עיקר הפעילות בנושא הפחתת הסוכר הינה מול שוק המשקאות וצריכת המשקאות התוססים
בארה"ב בליטרים נמצאת במגמת ירידה.
בישראל המצב דומה, הצרכן הישראלי מסיט את כובד
הצריכה לקטגוריות הנתפסות כבריאותיות יותר. לפי נילסן כמותי בליטר יולי 2016 MAT:
קטגוריית המים המינרלים גדלה ב-5% ואילו הקטגוריות המוגזות ירדו בשיעור של 1%-4%,
משקאות הסודה עלו בשיעור של 6% וסך קטגוריית המשקאות מראה גידול של 2%. גם בעולם
בכלל ובארה"ב בפרט קטגורית מים מוגזים בטעמים מציגה צמיחה אל מול קטגורית
המוגזים שכאמור נמצאת במגמת ירידה מזה מספר שנים.
המותג Schweppes
שוופס הוא המותג השלישי בגודלו בשוק המשקאות כולו, עם נתח שוק כספי של 6.3
אחוז ומציג גידול של 9.2% אחוזים רק בשנה האחרונה.
Schweppes ICE
ישווק בשלושה טעמים חדשים: מלפפון-מלון, תות-אננס ופינק ליידי בבקבוקים שקופים
ובעיצוב חדיש עם תווית המשתקפת מתוך הבקבוק ויוצרת חוויה עיצובית במראה תלת מימד
בגודל משפחתי חדש של 1.125 מ"ל, ובבקבוקי
זכוכית אישיים 330 מ"ל.
מומלץ.
מאת:שרית יוכפז
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה