חברת "הגלידות של פלדמן" ממשיכה
לחזק את אסטרטגיית מוצרי Life Style ופותחת את עונת הגלידות 2017 עם הרחבת סדרות השייק
פרי וה- Cocktailהמצליחות
בנוסף, החברה תשיק שלגון Hot
Wheels
חדש לילדים עם מארז הכולל שלגון שרבט בטעם סוכריה ומכונית מרוץ מדגם Hot
Wheels
שי שלו, מנהל
השיווק ומבעלי חברת הגלידות של פלדמן, מסר: "בקיץ 2014
הכריזה "הגלידות של פלדמן" על מהלך אסטרטגי חדש של פיתוח מוצרים מעולמות
ה- Life style והשיקה בכל שנה סדרת מוצרים העונה
לאסטרטגיה: בקיץ 2014 השקנו את סדרת "שייק פרי", סדרת שלגונים המכילים
עד 40% פרי טבעי, סדרה הנשענת על טרנד בריאות מעולם המיצים. בקיץ 2015 השקנו את
סדרת Ice Cafe סדרת שלגונים בטעמי אייס קפה מרעננים, סדרה
המגיעה מעולם של בתי קפה, עולם של בילוי, פינוק, הנאה, כיף והרבה Style.
בקיץ 2016 השקנו את סדרת Cocktail – סדרת שלגונים ייחודית וחדשנית המתחברת
לעולם הבילוי, חיי הלילה והבר הטרנדי המציעה שלגונים בטעמים של קוקטיילים מוכרים
ואהובים: מוחיטו ליים, מרגריטה אשכולית ופינה קולדה קוקוס. מהלך זה יקבל חיזוק גם
השנה עם הרחבת הטעמים בסדרות השייק פרי וה- Cocktail המצליחות והשקת סדרת שלגונים ייחודיות וחדשנית בהמשך העונה. חברת
"הגלידות של פלדמן" מתכוונת להשקיע באסטרטגיה החדשה בשנים הקרובות כ-25
מיליון ₪ בהשבחת קווי הייצור, המערכות הלוגיסטיות ובהגדלת ערוצי ההפצה לשווק
ופיתוח מוצריstyle Life."
דרור אשל, מנכ"ל
חברת הגלידות של פלדמן, מסר: "אני גאה להכריז כי החברה הצליחה
מאז הכרזת האסטרטגיה, לבסס עצמה כחברה המשיקה מדי שנה מוצרים חדשניים, יצירתיים, מתוחכמים,
מלאי השראה, המשלבים בין אורח חיים נכון ועכשווי ובין עולמות של תרבות והרבה
סטייל. כל זאת לצד המוצרים הוותיקים, נכסי צאן ברזל, ב"גלידות של פלדמן".
בשבועות הקרובים נחשוף את הסדרה המרכזית אשר תוביל את קמפיין 2017. מדובר בסדרה
מהפכנית בהשקעה של כ-7 מיליון ₪, המביאה חדשנות בעולם השלגונים, שלא נראתה בישראל
ובעולם הסופר סטייל. איכות המוצרים והנגשתם לדרישות הצרכנים, תמשיך להוות בסיס לקו
שהחליטה הנהלת החברה ואני מתחייב כי נמשיך להפתיע את הצרכן בשוק הגלידה מעונה
לעונה."
הגלידות של
פלדמן מרחיבה את סדרת שייק פרי הפופולרית ומשיקה טעם חדש: שלגון שייק פרי גויאבה
המכיל 30% פרי טבעי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים
חברת הגלידות
של פלדמן מרחיבה את סדרת Cocktail שלגונים בטעמי קוקטיילים
מוכרים ואהובים ומשיקה שלגון חדש בטעם הקוקטייל הפופולרי אייריש קרים
בנוסף,
הגלידות של פלדמן משיקה שלגון חדש לילדים בשיתוף פעולה עם Hot Wheels מותג בינלאומי של מכוניות מרוץ המוביל בעולם ותציע מארז הכולל שלגון שרבט
עגול בצבעים אדום וצהוב בטעם סוכריה ומכונית מרוץ מדגם Hot Wheels
מנתוני סטורנקסט (כספי, 2016)
·
גודל שוק הגלידה עומד על 881 מיליון ₪, גידול
של7% מול שנת 2015
·
נתח
השוק הכספי לפי קטגוריות: גלידות בחבילות ביתיות 31%, שלגונים בודדים % 44 ,מאגדות 20% וקינוחי גלידה %5
·
קטגורית השלגונים הבודדים צמחה ב–% 14 בהשוואה
לשנת 2015
·
קטגורית חבילות ביתיות - ללא שינוי בהשוואה לשנת 2015
·
קטגורית המאגדות צמחה ב % 3 בהשוואה לשנת 2015
הגלידות של פלדמן חושפת
קו עיצובי חדש ומרחיבה את סדרת השייק פרי המוצלחת ומשיקה טעם חדש: שלגון שייק פרי
גויאבה המכיל 30% פרי טבעי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים
סדרת "שייק פרי" הינה סדרת שלגונים
המכילים עד 40% פרי טבעי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים הנשענת על טרנד
בריאות מעולם המיצים.
לאור ההצלחה הגדולה של סדרת השייק פרי שהושקה
ב-2014, החליטה חברת הגלידות של פלדמן להשיק קו עיצובי חדשני עם דגש על טרנד ה- "MARKET STYLE" אריזה שמשקפת את דוכן הפירות ולוח הגיר בשוק הגורמה. הטעם החדש שלגון שייק פרי גויאבה שהוחלט על ייצורו
עקב דרישת צרכני השייקים, מצטרף לשאר הטעמים בסדרה: מנגו פסיפלורה, תות בננה ואננס
קוקוס.
סדרת שלגוני 'שייק פרי' של הגלידות של פלדמן משווקת
ברשתות השיווק ובשוק הפרטי במאגדות של 6 ו-4
יחידות ובאריזה בודדת בשוק האימפלס (פיצוציות, מכולות ועוד).
- שלגון שייק פרי גויאבה – מחיר מומלץ
לצרכן: 7.00 ₪.
- כשר פרווה, בהשגחת חוג חתם סופר
ב"ב
- להשיג בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ
- מומלץ.
- מאת: שרית יוכפז
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה