יום רביעי, 5 באפריל 2017

AHAVA מעבדות ים המלח מציגה: לפנק ב-AHAVA עם מארזי אביב! מאת: שרית יוכפז

  

AHAVA  מעבדות ים המלח מציגה:
לפנק ב-AHAVA
עם מארזי אביב!


AHAVA, המומחית העולמית בטיפוח מינרלי מים המלח, מבשרת על בוא האביב!
החורף עוד רגע מאחורינו, השמש יוצאת ממחבואה, וכל הארץ מלאה בפריחה מצפון ועד דרום. כשעיצבנו עבורכם את קולקציית האביב, באמצע החורף הקר, (כן, גם בים המלח קר.. ) רק בדימיון יכולנו לראות את שפע פרחי הבר. הנה המתנות כבר כאן, מצטרפות לחגיגת האביב מסביב ומביאות למדף מראה אביבי של פרחים עדינים ורעננות של מים כחולים וזכים.


AHAVA מציגה שני מארזי מתנה מפנקים לטיפוח עור הפנים או הגוף שיעירו אתכן לקראת בוא האביב. בכל מתנה ארזנו עבורכןאת המוצרים האהובים ביותר שלAHAVA לפנים ולגוף המעירים את העור לחיים ומבוססים על מי ים המלח הקסומים, על צמחים ייחודיים, ובוץ ומלח העשירים במינרלים של ים המלח.

כל המוצרים מועשרים ב- OSMOTER™,תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלחפטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ופועלת כנגד סימני הגיל הניראים לעין. 

תענוג צרוף ארוז ומוכן עבורך!

מארז אביב לטיפוח הפנים
כל מה שאת צריכה כדי להשיב לחות ורעננות לזיו פנייך. קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל, מסיכת לחות עשירה 100 מ"ל וקרם ידיים מינרלי 30 מ"ל.מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪

מארז אביב לטיפוח הגוף
הרשי ללחות המינרלית לעטוף את גופך עם השלישייה הקלאסית של AHAVA לידיים, רגליים וגוף. קרם ידיים מינרלי 100 מ"ל, קרם רגליים מינרלי 100 מ"ל ותחליב לחות מינרלי 100 מ"ל בניחוח המינרלים הקלאסי הידוע של AHAVAמחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...