יום שני, 10 באפריל 2017

מינה בן נון – אמנית - צורפת בנייר ומורה מעבירה סדנאות לעיצוב בנייר .מאת: שרית יוכפז

מינה בן נון – אמנית - צורפת בנייר ומורה


ראיינתי  את מינה בן נון  אומנית ותכשיטנית.  פגשתי אותה  לקראת פסח ביריד האומנים בבינימינה וזה סיפור האישי.
"אני צורפת בנייר, בעבודתי אני יוצרת תכשיטים בטכניקה ייחודית שפתחתי ושיכללתי בעצמי. שיטת העבודה דומה מאד לשיטות הנהוגות בצורפות הקלאסית בזהב ובכסף, ולכן קראתי לה – צורפות בנייר.




בשנים האחרונות  מינה מלמדת את השיטה ברחבי הארץ, התלמידים הם גם חובבי יצירה וגם בעלי מקצוע – תכשיטנים וצורפים.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מימין: מינה בן נור עם שרית יוכפז עיתונאית  בפגישה ביריד אומנים בבינימינה.
את הבסיס אפשר ללמוד בסדנא חד פעמית שאורכת כ-3 שעות.
כל אחד יכול ללמוד, אין צורך בידע מוקדם ואני מספקת את כל החומרים וכלי העבודה הדרושים.
התמונה של ‏בת שבע ויסנודל‏.
צילום :בת שבע ויסנודל




 מתחילים מאפס, לרוב מלמדת הכנת תליון: אנחנו מתכננים ומשרטטים את התכשיט, בונים אותו, צובעים, משבצים אבנים ולסיום מורחים בלכת אמייל.
ליצירתיות אין גבול, ועם השנים אני לומדת שמגוון האפשרויות לעיצוב הוא אינסופי, הנייר הוא חומר שמתמסר אל הצורף בו.
קל לעבוד בנייר, הוא זול, זמין, ואם התוצאה לא מתקבלת כפי שתכננו, פשוט זורקים את הנייר ומתחילים מחדש.  


מוסיפה לנייר אבנים טובות, חרוזים, חלקי תכשיטים ישנים ואפילו תרופות ומסטיקים. אני לוקחת את העבודה מאד ברצינות, אבל לא מהססת להתפרע עם החומרים.
הסדנאות הן תרפויטיות. המשתתפים עוברים תהליך חוויתי בזמן היצירה ואני תמיד מצליחה לראות את האדם בתכשיט שהוא יצר. היצירה מאפשרת שחרור, הגשמה עצמית והיא בעיקר כיף גדול.
 מינה  מאד אוהבת ללמד, אני פוגשת אנשים כל כך יצירתיים, את הסדנא החד פעמית אני מעבירה גם ברחבי הארץ, אני אוהבת לצאת מהסטודיו ולהתארח אצל אנשים.
עם זאת, את הקורסים הארוכים  מלמדת רק בסטודיו שבעתלית. המקום מרווח, פסטורלי ומצויד היטב וזה חשוב כשמדובר ביצירה מתקדמת.
חוץ מהסדנאות החד פעמיות, אני מעבירה קורס בן 12 מפגשים, שבו לומדים את השיטה לעומק. כשמסיימים אותו, אפשר להמשיך להגיע ולעבוד  בסטודיו בתשלום מופחת. יש  לה תלמידות שלומדות אצלה כבר שנה שלישית.
מחיר סדנא חד פעמית – 270 ש"ח
מחיר קורס בן 12 מפגשים – 2,800 ש"ח

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

 בתמונה ביריד .   אוחי מור .{ אומנית בעץ} שרית יוכפז  .  בת שבע  וייסנודל 
ואירית  גבריאלי  קרמיקאית -
מפיקת אירועי אומנים בבנימינה.

 התקיים בבנימינה  יריד  אומנים ומתנות לחג.
במייסדים 16- ו 22 בבנימינה. מבחר מתנות לחג. מקסים. הסטודיו ממוקם קרוב לתחנת הרכבת של עתלית, כך שההגעה אל הסטודיו נוחה ומי שצריך  תקבל  גם הסעה הלוך ושוב מתחנת הרכבת.
מומלץ.
פרטים בטלפון 0544029747 בתמונה מינה בן נון  שרית יוכפז    


https://www.etsy.com/il-en/shop/MinyarArt?ref=hdr_shop_menu                                                                       

https://www.facebook.com/PaperJewelryStudio/
https://www.instagram.com/minyar_paper.art.design/
 מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית
sarit0404@yahoo.con

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...