יום רביעי, 17 במאי 2017

זן-בר עם פריכיות כוסמת בטעם משופר מאת שרית יוכפז

זן-בר עם פריכיות כוסמת בטעם משופר
בנוסף, השיקה "זן-בר" מוצר חדש בסדרת הפריכיות 
 "פריכיות כוסמת עם ממרח חרובים"
הפרכיות מיוצרות מזרעי הכוסמת ומעליהן ממרח חרובים מתוק ומפנק. קו מוצרי הפריכיות, כמו כל מוצרי "זן-בר", לא מכילים חומרים משמרים ולא צבעי מאכל.
חברת "זן-בר", יצרנית מוצרי מזון טבעיים, השיקה את סדרת הפריכיות מכוסמת בטעם טבעי – במהדורה חדשה – בטעם משופר. בסדרה פריכיות כוסמת בתוספת מלח וללא תוספת מלח. החברה השקיעה בפיתוח טכנולוגיה חדשנית המשפרת את טעם הכוסמת תוך שמירה על הערכים התזונתיים שלה.
הפריכיות בטעם טבעי מזינות וטעימות. אפשר למרוח עליהן גבינה, קוטג', טחינה, אבוקדו, קונפיטורה ועוד.
הנטורופת עמוס זנבר, מציין כי הכוסמת היא קטנייה המשמשת מקור טוב לעמילן ולחלבון. היא עשירה בוויטמיני B ובמינרלים כגון סלניום, אבץ, אשלגן, סידן וברזל. לכוסמת אינדקס גליקמי נמוך ולכן היא משביעה לזמן רב. כמו כן היא מכילה כמות גבוהה של ביופלבנואיד – נוגד חמצון חשוב בשם רוטין המשפר את האלסטיות של כלי הדם ומסייע למניעת לחץ דם גבוה.
מחיר: פריכית כוסמת עם ממרח חרובים – 7 שקלים (35 גרם), פריכיות כוסמת (בתוספת מלח או ללא מלח) – 10 שקלים (160 גרם). להשיג ברשת ויקטורי, מחסני השוק, ניצת הדובדבן, חנויות טבע וחנויות מובחרות ברחבי הארץ. מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...