יום שני, 22 במאי 2017

טמבור מציגה: גוונים של לבן וטבע לחג השבועות מאת: שרית יוכפז


טמבור מציגה: גוונים של לבן וטבע לחג השבועות


לדברי ניבה יחיאב, מנהלת עיצוב טמבור: חג השבועות מסמל את הקשר של האדם עם הטבע - קציר החיטה והבאת הביכורים, אך גם את הקשר שבין האדם לאלוהיו  חג מתן תורה.
הגוונים המסמלים את החג הם גווני הטבע   גווני האדמה החמימים, גווני הירוק של הלבלוב, וכמובן גוון הלבן החגיגי, המזוהה עם טוהר, ראשוניות והתחלות חדשות.

לא רק מתכונים לארוחת החג מתבססים על הלבן – גם "מתכונים" לחדרים. לפניכם מספר הצעות לחידוש הבית ברוח חג השבועות:

·        חללים הצבועים בגוונים של לבן ושמנת נראים קרירים ורגועים. צבעים בהירים בכלל, ולבן בפרט, מגדילים את החלל, ולכן מומלץ לצבוע בהם חללים קטנים.
·        לגוונים הטבעיים יש אופי ניטראלי משהו, ויחד עם זאת ניתן להגיע באמצעותם לעיצוב עשיר ומלא אופי בעזרת שימוש במבחר תתי-גוונים וטקסטורות עשירות. 
בין הגוונים הטבעיים נמנים גווני השמנת
, off-whites,   וכן גוני אדמה בהירים, פסטלים.

כשהגוונים רגועים ושקטים יש חשיבות רבה לסוג הגימור: המראה הייחודי נוצר משילובים של מספר גימורים: מט, מהודר או מבריק, ומטקסטורות כאלה ואחרות. על מנת להעשיר את החוויה הצבעונית, אנו משתמשים בטקסטורות שונות, המעניקות "אופי" ויוצרות מסר צבעוני אחד ושלם.
השימוש בטקסטורות ובאפקטים מיוחדים נעשה בטכניקות שונות. כל טכניקה נבחרת בהתאם לרעיון שסביבו רוצים ליצור, לדוגמא
:
·        כדי להוסיף עניין לקירות ולהפוך את החלל לחגיגי במיוחד, אנחנו מציעים לבחור שבלונה בדוגמא פשוטה יחסית, במוטיב פרחוני (עלים, פרחים וכו'), ולעטר בעזרתה את הקירות שצבענו. למראה קלאסי ומהודר – השתמשו בצבע זהב ליישום השבלונה.
·        לקבלת מראה מחוספס, אותנטי וטבעי מומלץ להשתמש בשליכט טרנו - המראה המתקבל הוא קיר מחוספס קלות ובו מעין חריצים מעוגלים ומעודנים, מעין נחשים זעירים, שמעניקים לו את מראהו המיוחד.
·        לקבל מראה טבעי – צבעו את הקיר ביוטה -  צבע קיר במראה בד טבעי.

מרבית הצבעים והטכניקות בהם משתמשים ליצירת אפקטים מיוחדים מיועדים לשימוש עצמי, ואינם מצריכים את עזרתו של איש המקצוע. בדרך זו – כל אחד יכול להיות אומן ולבטא עצמו בצבע, כטוב בעיניו.
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז עורכת החיים הטובים צרכנות לייף סטייל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...