יום ראשון, 25 ביוני 2017

מחנה הקיץ השנתי של עמותת אחים. מחנה הקיץ הייחודי ביותר בישראל המיועד לילדים ובני נוער חולים במחלות מורכבות על רקע קרדיאלי, נוירולוגי ונשימתי מאת: שרית יוכפז


דביר בנדק מתגייס לטובת קמפיין גיוס המונים לטובת מחנה קיץ לילדים חולים
יעד הגיוס עומד על 300,000 ש"ח

בסוף חודש יולי עתיד להפתח מחנה הקיץ השנתי של עמותת אחים. מחנה הקיץ הייחודי ביותר בישראל המיועד  לילדים ובני נוער חולים במחלות מורכבות על רקע קרדיאלי, נוירולוגי ונשימתי ואף מונשמים. זהו לא עוד מחנה קיץ אלא מדובר בחוויה שנתית חד פעמית, המאפשרת למשתתפים בה העצמה, גיוס אנרגיה וכח רצון, תוך שימוש במרכיבי פנאי ונופש, המותאמים לצורכיהם הרפואיים.  המשתתפים במחנה הקיץ זוכים לאחר מכן לליווי אישי של חלק מהמתנדבים מהמחנה אשר ילוו אותם בשגרת היום יום לכל אורך השנה.

כל המשתתפים במחנה הקיץ, מלווים כל אחד ע"י שני מלווים אישיים, ובנוסף  מלווים את המחנה כולו שבעה צוותי טיפול נמרץ אשר ערוכים לטפל בכל מצב. בנוסף לכך קיימים צוותים בתחומים נוספים: צוות לוגיסטי, צוות הדרכה וצוות הנהלה.  בנוסף מצטרפים למחנה כ-130 מדריכים אשר מלווים ונותנים מענה לצרכי חניכי המחנה.
שילובם של אנשי צוות רפואי וצוות תמיכה בנוסף לציוד רפואי נלווה צמוד על בסיס יומי 24/5 לכל אורך ימי מחנה הקיץ, מייקרת את העלות ועל כן אנו נדרשים לגייס סכום כסף  גבוה משמעותית מכל מסגרת אחרת. 

במחנה אחים, כמו בכל מחנה קיץ, חווים בני הנוער פעילות מגוונת, תכנים חינוכיים ואטרקציות שונות מדי יום. השהייה במחנה אחים מהווה עבור חניכי המחנה זמן איכות והנאה,  ועבור בני משפחותיהם אי של שפיות ומעט חופש וכיף בחייהם המורכבים.

עמותת אחים פועלת לאורך כל השנה על מנת לספק מענה למשפחות הילדים ומסייעת באופן יומיומי להשבת חיי שגרה למשפחות. עמותת אחים מסייעת להורים לחזור למעגל העבודה וכן שמירה על התא המשפחתי בדגש על חיבור משפחתי אוהב וזוגיות. בנוסף לכך, מקיימת העמותה פעילות בסופי שבוע התנדבויות יום יומיות חגים והפנינגים מחוץ לבית בשילוב עם הקהילה. מחנה הקיץ הוא פרויקט הדגל השנתי של העמותה.

עד כה גייסנו בשווה כסף ובתרומות ציוד סך של למעלה מארבע מאות אלף ש"ח. עלינו לגייס בימים הקרובים סך של  על כ-300,000 ₪ נוספים.
ניתן לתרום במסגרת קמפיין גיוס הכספים הדיגיטלי

המעוניינים לתרום סכומים גבוהים יותר מהסכומים הניתנים לתרומה באמצעות קמפיין גיוס ההמונים יכולים לעשות זאת ישירות לחשבון הבנק של העמותה, חשבון מספר 124107 בנק מזרחי טפחות סניף 423 רעננה, ע"ש עמותת אחים – ארגון שילוב וסיוע לבעלי מוגבלויות . תרומה במסלול זה תזכה את התורמים באישור מוכר לצרכי מס (סעיף 46 )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...