יום שני, 10 ביולי 2017

שטראוס מים ומיכל הקטנה, שמובילה את הקמפיין החדש של תמי4, מאת: שרית יוכפז



שטראוס מים ומיכל הקטנה, שמובילה את הקמפיין החדש של תמי4, נותנים טיפים לעידוד שתיית מים בקרב ילדים קטנים - איך אפשר לעודד ילדים קטנים להרבות בשתיית מים בחום הכבד של חודשי הקיץ:

·         לגייס את אבא ואמא- חלק נכבד בעידוד וחינוך לשתיית מים מתחיל מהבית ומאבא ואמא. אם ההורים מהווים דוגמא אישית ובנוסף מסבירים לילדים מגיל צעיר למה כל כך חשוב לשתות מים, איך הם מקררים אותנו, נותנים לנו כוח כל היום, עוזרים לנו להיות בריאים יותר וחזקים יותר, זה מחנך ומעודד שתיית מים כבר מגיל צעיר.

·         חסרון הגובה..- כשהשיש והשולחן במטבח גבוהים וילדים לא יכולים להגיע אל הכוסות מה שמקשה עליהם לקחת לבד לשתות. הפתרון, להניח כוסות מים על מדף נמוך או על כיסא ואפשר גם להניח שרפרף קטן ליד הבר מים שבמטבח וככה לאפשר לילדים לקחת מים בעצמם.

·         תחרות שתיית מים- ילדים אוהבים תחרויות ופרסים ולכן אפשר לעשות תחרות יומית בין הילדים ומי שישתה יותר כוסות מים יקבל מדבקה יפה. ככה גם שותים מים וגם מקבלים הפתעות.

·         מים צבעוניים- על מנת להכניס עניין למים ולהפוך אותם ליותר כייפים, אפשר להוסיף לכוס המים גם פירות. מלון, תפוח, אבטיח, ענבים וכו, הילדים יבחרו בפרי שהם הכי אוהבים מוסיפים להם אותו לכוס המים וככה הופכים את המים לצבעוניים, יפים ובריאים.

·         עבודות יצירה- עכשיו בחופש הגדול כשמחפשים גם הפעלות לילדים אפשר להכין איתם עבודות יצירה על גבי כוסות השתייה שלהם. לקשט בצבעים ומדבקות ולהכין איתם את הכוס הפרטית של הילד, שתהיה הכי יפה.
צילום: אורן דאי. משוחרר מזכויות יוצרים ומאושר לפרסום בכל מדיה מערכתית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...