יום חמישי, 6 ביולי 2017

פשוט תהיי את סינדרלה מאת עדי שביב ספר חדש ממליצה-שרית יוכפז



פשוט תהיי את סינדרלה מאת עדי שביב



ספר חדש "פשוט תהיי את סינדרלה" מאת עדי שביב הוא ספר אישי עם הוראות הפעלה, ואפשר להגיד שכדאי לקנות אותו כמתנה, לעצמך וגם לחברה.

לעדי שביב מחברת הספר :"פשוט תהיי את סינדרלה." יש תאוריה שמלווה אותה מאז בחרה לראות את חצי הכוס המלאה במקום את החצי הריק בנוסף לכך היא מצטיידת בנשק אישי, שהוא לדבריה החיוך שלה. היא נושאת אותו איתה לכל מקום והוא פותח לה דלתות לעולם. כך הצליחה להתמודד ולהתגבר על טראומות ילדות ולפתח השקפת עולם בריאה, שאותה היא מעבירה לקורא. זה לא סתם שהתת כותרת על גב הספר היא: הדרך לחיים שתמיד רצית." כבר בדף הפתיחה יש "הוראות שימוש", והיא ממליצה להצטייד במרקרים כדי לסמן את המשפטים החשובים.
ובכל זאת "פשוט תהיי את סינדרלה" אינו מדריך בלבד, אלא ספר שמבוסס על חייה של הכותבת, ומאז שעלה למדפים לפני שבועות אחדים כבר הפך לרב מכר והודפס במהדורה שניה וזו סיבה לבדוק מה יש בו. את עיני תפסה הכריכה בצבעי פסטל ורודים עם תמונת אישה חייכנית ואופטימית נושפת  פתיתי זהב.
:"פשוט תהיי את סינדרלה." מתחיל בסיפור עצוב שקרה לה. היא הושפלה על ידי המורה לריקוד, שבמקום לתת לה את התפקיד הראשי בבלט "סינדרלה" נתנה לה את תפקיד מוכר הנקניקים. באותו רגע הרגישה לגמרי סינדרלה שאף אחד לא רוצה לקחת לנשף.
הזיכרון העגום של אותו מקרה הצדיק לאחר מכן כל כישלון או אכזבה עד שהחליטה בליבה:
אני אהיה יפה, יום אחד אני אהיה יפה! כדי להיות יפה, היא כותבת, העניקה לה אמה בגיל 18 ניתוח פלסטי באף. אם חשבה שעכשיו כולם יאמרו שהיא יפה, אז לא. אנשים בכלל לא זיהו את השינוי באף, אלא במראה הכללי שלה, וזה היא טוענת, גרם לי להבין שהיופי הוא לא בחיצוניות אלא בפנימיות.  ומה שקובע זה מה שאנחנו מרגישים ולא שום דבר אחר. "זה מעגל קסמים, כי כשאני מרגישה יפה פשוט רואים את זה עלי.
בפרקים הבאים מספרת עדי על יחסיה עם גברים ואיך ברגע שהרפתה מהמרוץ מצאה את מי שהוא עכשיו בעלה ואבי ילדיה. היא מסבירה איך למדה לשנות את החשיבה משלילית לחיובית, או כמו שהיא מכנה זאת, לימדה את עצמה להיות סינדרלה והיא רוצה ללמד גם את הקוראות כי היא רוצה שתהיינה מאושרות כמוה. היא מספרת איך עזבה את עולם ההיטק לטובת לימודי שיטות אלטרנטיביות כי הרגישה שיש לה מה לתרום.
אני אהבתי את המסקנה החשובה שעדי מציעה כאן: אנשים שאת מצפה שישתנו, לא ישתנו והרבה יותר קל לשנות את הגישה שלי אליהן. רואים שעדי מבינה בנפש האדם.
 אהבתי גם את המסקנה שאם תאמיני בטוב הטוב יבוא. אם תאמיני שאת מאושרת תהיי מאושרת. תאמיני בעצמך, תתחילי להרגיש שאת מאושרת, או פשוט תהיי את סינדרלה.
הספר הוא מתנה נהדרת לחברה, כי הוא מלא הומור ובגובה העיניים. עשיתי מה שהמחברת הציעה, מרקרתי משפטים חשובים שאולי ארצה לחזור אליהם בעתיד. תמיד טוב לקבל זריקת עידוד אופטימית.
בגב הספר יש המלצה של העתונאית אודטה, שקראה את כתב היד ועודדה את עדי לפרסמו.

"עדי תוציאי את הספר הזה לעולם-כי הדברים שכתבת פה הם מאוד חשובים ומביאים ערך לכל אישה!"




142 עמודים. 72 ₪ - להשיג בחנויות הספרים ואצל המחברת. Adi@adishviv.com
מומלץ.

תגובה 1:

  1. פשוט תהיי את סינדרלה מאת עדי שביב ספר חדש ממליצה-שרית יוכפז
    Most Amazing Places
    Of Our Amazing World החיים הטובים צרכנות לייף סטייל

    השבמחק

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...