יום שני, 7 באוגוסט 2017

השבוע נחגגה מסיבת הסיום לבנות השירות הלאומי היוצאות שבמרכז עלה בני ברק, מאת: שרית יוכפז


לעזור לבנות לעבד את החוויות הרגשיות החזקות שהן עברו לאורך השנה"
השבוע נחגגה מסיבת הסיום לבנות השירות הלאומי היוצאות שבמרכז עלה בני ברק, ובמקביל התקיים מפגש היכרות עם בנות השירות החדשות. אסנת קארו, מורה ותיקה בבית הספר ורכזת בנות שרות לאומי :"חשוב לעזור לבנות לעבד את החווית שהן עברו שכללו שליחות מדהימה לצד חוויות רגשיות חזקות ביותר"
השבוע נחגגה מסיבת סיום לבנות השירות הלאומי במרכז עלה בני ברק לדיירים עם התפתחות שכלית והתפתחותית קשה, שנה שבה לקחו הבנות חלק משמעותי בטיפול, ליווי ועזרה לצוות הרפואי והטיפולי. במסגרת המסיבה נהנו הבנות מקייטרינג עשיר, ולאחריו מפעילות בהנחיית מנחות הקבוצות ישראלה מעודה. במהלך הפעילות שיתפו הבנות בחוויות ואתגרים שהתמודדו איתן לאורך השנה במסגרת פעילותן המאתגרת, ולסיום הכינו קולאז' שהתבסס על תמונות של הילדים שבהן טיפלו במהלך השנה. ישראלה שליוותה את התהליך שטומן בחובו עוצמות רגשיות חזקות שלעיתים אינן פשוטות להבעה, נתנה לכל אחת מהבנות זמן לתאר את חוויותיה החזקות, את הקשר שנוצר בינה לבין כל אחד ואחת מהדיירים ואת הקושי להיפרד מהם לאחר שנה אינטנסיבית מאוד.
 אסנת קארו , אחת מהמורות הותיקות בבית הספר (30 ) ורכזת בנות שרות לאומי מציינת: 'בעלה' אנו רואים חשיבות רבה בליווי הבנות ומאמינים שחשוב לעזור להן לעבד את החווית שהן עברו על מנת שיוכלו להיפרד באופן חיובי ומשמעותי משנה שטומנת בחובה שליחות מדהימה לצד מורכבויות רגשיות עוצמתיות חזקות. אני מודה לישראלה על ערב משמעותי שכלל צחוקים, כאב, שמחה, פתיחות קרבה כשהכל עטוף בהנאה רבה.  זאת גם ההזדמנות להודות לכל אחת ואחת  מבנות השירות על שנה מלאה בהשקעה ומסירות - תודה גדולה לליאל, אביטל, רבקה, ליאורה, טליה, אלישבע, הילה, יעל ואלינועם, ולמנהלת היקרה מיכל אלקריף  שאיפשרה את הערב". 
לקראת שנה הבאה כבר התקיים השבוע בבית הספר של מרכז עלה בני ברק מפגש היכרות עם בנות השירות החדשות. הבנות החדשות נפגשו עם מנהלת בית הספר וצוות המורים, סיירו בבית הספר, צפו בילדים, התנסו באבזרי הציוד השונים ואף ערכו סימולציה של הולכה והעברה במנוף , העמדה בעמידון ועוד.
קרדיט: עמותת עלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה לקראת יום העצמאות ול"ג בעומר. מאת: שרית יוכפז

  חב' סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה -   AFTER חטיפי AFTER הינם חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק.   בשלב הראשון בסדרה ...