יום חמישי, 17 באוגוסט 2017

קניון TLV גאה להציג: BACK TO THE 80's שבוע הפעלות ובילויים מיוחד לכל המשפחה בין התאריכים 17.8-24.8. מאת: שרית יוכפז

קניון TLV גאה להציג:
BACK TO THE 80's
שבוע הפעלות ובילויים מיוחד לכל המשפחה

בין התאריכים 17.8-24.8
בשעות הבוקר ואחרי הצהריים

קניון TLV גאה להציג שבוע הפעלות ובילויים מיוחד לכל המשפחה, תחת הקונספט BACK TO THE 80's. הזדמנות נדירה להורים שגדלו בשנות ה- 80 לחוות את ילדותם מחדש, והפעם, ביחד עם ילדיהם.
הכניסה מרחוב קרליבך, תהפוך לחגיגה צבעונית, מדליקה ומלאת חיים, בדיוק כמו ב-80s. עם מוסיקת 80S שתתנגן במהלך השבוע, מסיבת אוזניות והפעלה לילדים, סדנת היפ-הופ ללמידת הלהיטים הקצביים של התקופה, עמדת מניקור בצבעי ניאון, קיר צילום ותחפושות של האייקון "סופר מריו", תערוכת ״מנהרת הזמן״ של מוצרי אלקטרוניקה, אופנה, אמנות ומוזיקה התקופה, דוכני ממתקים מהאייטיז, פרטי אספנות, שערות סבתא צבעוניות ודוכן הדפסים על חולצה.
הילדים וההורים יוכלו ליהנות ממגוון סדנאות של צביעה, קיפולי נייר, סדנקת ברייק-דאנס, משחקים מהאייטיז עם קלאס, טאקי, קוביה הונגרית ואף סדנת ג'ינסים (בהרשמה מראש) בו כל אחד מהילדים יביא מהבית ג'ינס ויוסיף לו קישוטים ואלמנטים צבעוניים שיתנו לו מראה של ה-80s.
קניון TLV המצוי בין הרחובות החשמונאים וקרליבך, מתפרס על פני 33,000 מ"ר, עוצב בסטנדרים בינלאומיים וכולל כ- 180 חנויות ממיטב מותגי האופנה והלייף סטייל הנחשקים. הקניון מרכז בתוכו תחת קורת גג אחת את כל הקטגוריות, כגון, הלבשה, ספורט, הנעלה וטיפוח, של מותגי יוקרה ומותגים אהובים הפונים לקהל הרחב, ביניהם גם חנויות דגל בלעדיות בישראל.

קניון TLV, חשמונאים -קרליבך, ת"א
ימים א-ה : 3 שעות חניה חינם
ימים ו-ש: חניה חינם
בשעות פעילות הקניון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...