שרית יוכפז בעלת המגזין

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, לייף סטייל, סקירת על מסיבות עיתונאים ועוד...

שרית יוכפז

שרית יוכפז

חפש במגזין זה

רשומות פופולריות

ארכיון המגזין

יום שבת, 16 בספטמבר 2017

נוטפים חידושים-יקב נטופה מציג סדרה חדשה, מנכ"ל חדש והוספת אפליקציה חדישה! מומלץ. מאת: שרית יוכפז


נוטפים חידושים-יקב נטופה מציג , סדרה חדשה, מנכ"ל חדש והוספת אפליקציה חדישה!

יקב נטופה הוקם בשנת 2006 והוא מייצר יינות איכות אלגנטיים בסגנון העולם הישן, המתאפיינים בגוף מעודן בעל ניחוחות וטעמים מורכבים. היקב צפוי לבקבק כ-120,000 בקבוקים השנה הנמכרים בישראל, צרפת, ארה"ב, בלגיה, אנגליה, קנדה, אוסטרליה ועוד. צוות היקב בראשות המנכ"ל החדש, יהב אלימי, יצא למהלך רחב של מיתוג מחדש, הסדרת היינות בסדרות והוספת סדרה חדשה. לכל אילו נוסף גם חידוש טכנולוגי-ברקוד ייחודי המוטבע על תוויות היין, אותו סורק הלקוח ומקבל אישור שהיין אכן מקורי.

לאחר כשנתיים ביקב בתפקיד מנהל לוגיסטיקה ושיווק, קודם יהב אלימי לניהול היקב. יהב, מגיע מתחום המסעדנות והיין, מביא עמו ניסיון המגיע מהשטח, מהלקוחות. יהב, מחובר לרוח היקב ושותף פעיל בעשייה מאז הגעתו. המינוי התרחש בקרבת חגיגות העשור, עם השקת הסדרה החדשה וחידוש הנראות.  לאחר עשור של עשייה ברוכה, למידה, התפתחות, שינויים, שיפורים, התבגר המותג ובבציר הנוכחי צפויים להיות מבוקבקים כ-120,000 בקבוקים. הגדילה, ההתבגרות ועיצוב דמות היקב יוצרם זהות ברורה ואותה משקף היקב בנראות החדשה. השנוי מבוסס על בטחון, ואמונה בדרך המקצועית, גאווה בעשייה המשמעותית שהתרחשה בעשור האחרון. כל סדרה אופיינה בנפרד וקיבלה זהות משל עצמה, כראוי להיקף היצור וליקב.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
בסיור עיתונאים.
סדרות היקב
·         סדרת הדומיין, ברמת מחיר בסיסית, בעלת אופי נגיש ורענן, זכתה לכתמים של צבע וואוירה קלילה של יין יומיומי, מתאים לכל כיס וחייך.
·         סדרת הלאטור, הקלאסית, שומרת על אופי מאופק, בוגר ואלגנטי (אל הסדרה צורף הטינטו)
·         סדרת תל קאסר, הסדרה החדשה, המושקת היום נותנת כבוד לאנשים שבמרכז העשייה-יוצרי היין-לראשונה לא מופיע על התווית הסיפור של המקום אלא סיפורם של האנשים. אנשים פשוטים, יצריים , חמים שאוהבים את מה שהם עושים.  

                                                                                                                    תל-קאסר מונה כעת שני                                                                                                                יינות-
    תל- קאסר לבן
זן הרוסאן שמקורו בעמק הרון, גדל בכרמי נטופה, בחלקה מטופחת של 5 דונם שניטעה ב- 2013 ונבצרה השנה בשנית. אשכולות הענבים קטנים מאוד ( כ- 150 גרם) ובעלי גרגרים קטנים עם נטייה לצבע כתום-אפרפר בשלבי ההבשלה המתקדמים. אופי הענבים מתאים ליצירת יין עם טעמי פרי מודגשים ועשירים, שמשתלבים נפלא עם טעמי החבית, לאחר תקופת יישון של 10 חודשים. ארומות אופיוניות של אגסים, דבש ופרחוניות של צמחי תה. הרוסאן בתל קאסר, בעל ארומה וטעם דומיננטי של משמש מיובש ואגוז.
      תל- קאסר אדום
בלנד אלגנטי של 70% גרנאש מחלקה בת 10 דונם שניטעה ב -2013 ו 30% סירה איכותית, מהחלקות הוותיקות של היקב. גידול הגרנאש החל בספרד אך מזוהה ונפוץ מאוד בעמק הרון בצרפת. הגרנאש הינו ענב עם טאנינים רכים, ארומות של פירות יער מודגשות, בייחוד פטל. זן הסירה בבלנד זה, מוסיפה מעטפת ארומתית של תבלינים וטעמים עוצמתיים שמאופיינים את הזן, על אף שהנוכחות הארומטית הדומיננטית ביין זה מקורה בגרנאש. היין התיישן 10 חודשים בחבית עץ.
·         הברקוד ע"ג יין תל קאסר- סריקת הקוד באמצעות הטלפון הסלולרי של הקונה מוודאת שהמוצר הנרכש מקורי ומסופק באיכות המובטחת. יינות יקב נטופה נמכרים כיום ב-7 מדינות שונות והפיתוח יאפשר פיקוח לוגיסטי על מכירת הבקבוקים ונתוני הצריכה במדינות השונות. מעבר לאימות המקוריות, יוכלו צרכני היין במדינות השונות על ידי סריקת התווית להגיע לדף אינטרנט ייעודי בשפות שונות שיספק מידע על היין, מרכיביו ודגשים נוספים לגבי אכסונו צריכתו. הצורך בשמירה על איכות, סימון המוצר הבטחת מקוריות המוצר המגיעה ללקוח מחייבת שימוש בטכנולוגיה חדשנית כדוגמת  הטכנולוגיה של BrandGuard אשר נבחרה בכדי לאפשר קשר דו כיווני, אמין, עם לקוחותינו בארץ ובעולם.


יהב אלמי, מנכ"ל היקב: " השקת סדרת תל קאסר מציגה את היכולת של הכרם והיקב. החידושים ביקב מתאפשרים לאחר עשור של עשייה אינטנסיבית וצמיחה. אנו גאים בהצגת החידושים ועושים ככל יכולתנו להבטיח  ללקוחותינו מוצר איכותי ללא פשרות. סימון המוצרים והבטחת מקוריותם הינה אחת הדרכים לעשות כן. הטכנולוגיה של BrandGuard נבחרה בכדי לאפשר קשר דו כיווני אמין עם לקוחותינו בארץ ובעולם."

חברת BrandGuard מתמחה בפתרונות תוכנה לסימון סידרתי (Serialization) של מוצרי צריכה ופריטים יקרי ערך החשופים לזיוף. הפתרונות משווקים תחת שם המותג HyGuard ומציעים סימוןֿ אופטי ואלקטרוני הניתנים לקריאה בטלפון סלולרי סטנדרטי. הפתרונות מלווים במערכת שיווק למובייל המלווה את אינדיקציית המקוריות במידע עשיר אודות המוצר ובמערכת מעקב משלוחים לזיהוי מגמות ותקלות ברמת ההפצה. החברה הוקמה על ידי :




צילום: יואב גרין
קבוצת קורן על בסיס רעיון שזכה למעמד פטנט מוכר במספר רב של מדינות בתוכן ישראל.
לדברי סער קורן מנכ״ל  BrandGuard  אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם יקב נטופה הצומח והאיכותי, בחודשים האחרונים ניכרת התעניינות רבה בפיתוח החדש.  אריזה חכמה שמאפשרת אינטראקציה עם הטלפון הסלולרי היא העתיד ואנו שמחים להביא את הבשורה לצרכני 

היינו בסיור עיתונאים במקום .קבלנו הסבר.  טעמנו את היינות מומלץ

מומלץ. כשר.
 חג שמח

צילום:דן לב רובי
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה