יום רביעי, 18 באוקטובר 2017

טעם חדש לשוקולד עלית: בלונדי שוקולד מקורמל בגוון זהוב . מאת: שרית יוכפז



 
אחרי שוקולד החלב, המריר והלבן פיתחו בעלית טעם רביעי  של שוקולד- "בלונדי"

מפעל עלית מייצר שוקולד מאז שנת 1933, אך זו הפעם הראשונה שהמפעל הוותיק של קבוצת שטראוס משיק טעם חדש לגמרי של שוקולד שעד כה לא שווק בארץ. מומחי השוקולד של המפעל עסקו בחודשים האחרונים בפיתוח המתכון לסוג חדש של שוקולד. הטעם הרביעי. שוקולד מקורמל בגוון זהוב שביחד עם תוספות שונות יוצרים חוויה סנסורית חדשה. המתכון והתהליך הייחודיים גורמים להיווצרות של טעמים וארומות בשוקולד, אשר מעניקים לו מתיקות מיוחדת למרות שהוא מכיל בפועל פחות סוכרים משוקולדים אחרים.    

הדר חכון, טכנולוגית השוקולד של מפעל הממתקים של שטראוס מסבירה על הטעם החדש:
"עברו 80 שנה מהפעם האחרונה שהומצא צבע חדש ויש לכך סיבה, חדשנות בתחום השוקולד מחייבת מאמצי פיתוח של שנים בגלל האתגר לשמור על טעמו ומרקמו של השוקולד. בלונדי הוא שוקולד ללא עיסת קקאו שחומרי הגלם בו עוברים תהליך של קירמול  במטרה לקבל שוקולד, בעל גוון זהוב,  המבוסס על שוקולד לבן וטעמי קרמל ווניל.  הודות לתהליך הפיתוח והמתכון הייחודי מתקבל שוקולד בעל מרקם קטיפתי, שנמס בפה ומשאיר אחריו טעם וארומה נהדרים".

טל בן פורת, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים : "כמי שמובילים את קטגורית השוקולד בישראל עם נתח שוק של כ- 55% אנחנו רואים בחדשנות מילת מפתח להתנהלות שלנו מול הצרכן. כדי שמוצר בן 84 שנים ימשיך להיות רלוונטי הוא חייב להתחבר לטרנדים הבולטים ולתת מענה לפלחי אוכלוסייה שונים שמחפשים להתפנק עם שוקולד".

 בעולם קיימים שוקולדים מסוג בלונדי (נקראים בלונד) אצל מותגי השוקולד המובילים, אך מומחי השוקולד של עלית התאימו אותו לחיך הישראלי. שוקולד בלונדי של המותג עלית מקבוצת שטראוס, מציע מנעד של טעמים ובכמות סוכר מופחתת משמעותית לעומת השוקולדים האחרים. השוקולד מגיע בטעמים: בלונדי שקדים, בלונדי קרמל ומלח ובלונדי שבבי קוקוס קלוי.

שוקולד פרה מיוצר במפעל בנצרת עלית והוא מגיע במגוון רחב של טעמים כל השנה. קו שוקולד פרה (בינדלר) מייצר 2 טון בשעה שזה 20,000 טבלאות פרה בשעה. במפעל מייצרים מעל 50 טון שוקולד ביום. מדובר בקו המהיר ביותר במזרח התיכון ליצור שוקולד.

מומלץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...