יום רביעי, 20 בדצמבר 2017

איך לצלוח את ערב הסילבסטר כרווק/ה ולא להרגיש בודד/ה מאת: שרית יוכפז

-אייטם במיוחד לקראת ערב הסילבסטר-
לכל מי שרווק ולא בזוגיות הסוגיה של עם מי נסכם את הערב האחרון של השנה ועם מי נתנשק הופכת להיות סוגיה גדולה המעסיקה אותנו ללא הפסקה. לכל מי שלא נמצא בזוגיות זה רגע מאוד לא פשוט לפתוח את השנה החדשה עם תחושה של בדידות ולעשות לעצמנו חשבון נפש "איך אני עוד פעם לבד?"
לירז רון פבין, בעלת חברת בליס, מאמנת רווקות/גרושות למציאת זוגיות  ומחברת הספר "השנה זה קורה לי- איך למצוא את אהבת חיי ב-60 יום" מספרת שיש עניין רב עם כל הנושא הזה של תאריכים מחזוריים יש מעיין מנגנון בדיקה אוטומטי, איפה אנחנו נמצאים בחיים אל מול החלומות והמטרות. "זה קורה המון כי אנחנו נוטים לסכם חוויה של הנה עוד שנה עברה וכלום לא קרה" שזה יוצר לחץ ותחושה של כישלון.
לירז מציעה לאמץ רגע לפני סיום השנה האזרחית מספר פתרונות: במישור התודעתי לעשות תרגילים כדי לייצר מציאות- לדמיין, להגיד ולכתוב איך אני הולכת לחגוג את הסילבסטר הבא כדי להתחיל לייצר מציאות. להתחיל להיכנס לאווירה אפילו שאנחנו לבד ולנצל את האווירה הרומנטית כדי להחליט שהרומנטיקה נכנסת לנו לחיים לפני בן זוג. במישור המעשי ניתן למצוא 2-3 חברות ולעשות איתן ערב בנות עם מטרה רומנטית, ניתן לצאת לבר גם גברים וגם נשים לנצל את ההזדמנות שכולם יוצאים ומבלים יחד ושיש רומנטיקה באוויר. קחו בחשבון שהמון גברים נוטים להתחיל עם בחורות בסילבסטר כי יש הרבה אווירה של חיזור באוויר. במישור הדיגיטלי אם את חברה באתרי היכרות ואפליקציות זה זמן מעולה לצאת קצת מהתנהגות האופיינית ולהעיז קצת יותר, לצאת ולהפתיע, לקפוץ למים וליצור חוויה חדשה של דייט בערב הסילבסטר. במידה ואין לך כרטיס זה זמן מעולה לפתוח.
לקחת החלטה לפני השנה החדשה: זה בדיוק הזמן לשאול את עצמנו מה אני הולכת לעשות שונה השנה ולשנות בהתנהגות שלי. חשוב לבחור ריטואל חדש, לפתח תחביב חדש, כדוגמת הליכות, לעשות משהו שהוא בגדר מרענן וחדש ולהחליף אווירה לשנה החדשה. 
אז למרות שברשת החברתית מתפרסמות תמונות של זוגות מאושרים, שגורפות מאות לייקים, בזמן שאתם יושבים בבית לבד. תחשבו איך מתגברים על הקנאה, והאם באמת החיים שלנו פחות יפים משל חברנו הווירטואליים ?
לירז רון פבין , מאמנת בכירה למציאת זוגיות ואהבה, משתפת רגע לפני הסילבסטר, מה עובר על הרווקים והרווקות בתקופה זו,  במיוחד מאז שכל המידע זורם בפייסבוק והמציאות של חיינו לפעמים פחות צבעונית משל שאר חברנו הווירטואליים. אז איך מתמודדים עם הקנאה כשזוגות חברים מעלים תמונות מערבים עם נשיקות רומנטיות, ממלאים את הקיר בהצהרות אהבה וכשהפיד מלא בהצעות אירוסין בלתי פוסקות.
מצורף המדריך המלא של לירז רון פבין להתמודדות עם סיום השנה ברשתות החברתיות:
לא כל הנוצץ זהב
בפעם הבאה שאתם גוללים במורד ה'ניוז פיד' ונדמה לכם שכולם כל כך מאושרים ומאוהבים ורק
עליכם נגזר לבלות את ערב הסילבסטר בפיג'מה - זכרו שזהו מיצג מבויים ומופרז. התמונות בפייסבוק מעוררות בנו התפעלות ופרשנות זוהרת בכמה עשרות מידות מזו המתקיימת במציאות ולא רק בענייני זוגיות אגב, אלא בכלל.
להמיר את הקנאה בהשראה
אם אנחנו כבר חווים את רגש הקנאה, למה לא "לנצל" אותו למעננו? למה שלא נעשה בו שימוש מושכל על ולחשוב על הגרסה המשופרת שלנו במקום להתעצב. במילים אחרות, יש לנו אפשרות לראות את מה שיש 
לתרגל שמחה עבור אחרים
בכולנו, בתוך תוכנו מסתתר חלק שיודע שיש המון לכולם. ולאותו חלק אפילו אכפת ממה קורה לאנשים אחרים ויש לו רצון מובהק לראות אנשים מצליחים, פורחים, שמחים. זה חלק שמבין שמובן מסוים, ניו אייגי' אולי, זה שלמישהו אחר טוב זה עושה לכולנו טוב יותר
מתרכזים יותר בחיינו ופחות בחיי העולם כולו
אם אנחנו רואים מדי יום עשרות עדכונים של זוגות דביקים, ייתכן שאנחנו מבלים יותר מדי מול הפייסבוק ופחות מדי מול החיים האמיתיים. בהחלט יועיל לנו להגביל את זמן השוטטות ברשת החברתית ופשוט לצאת אל העולם, לבחור פעילות אחת שנעימה לנו ולעסוק בה על בסיס שבועי. זה יחזיר את הפוקוס של חיינו אלינו ובמקום לתהות מה אנשים אחרים עושים כל היום נוכל פשוט לעשות עבור עצמנו, להכיר ואף ליצור זוגיות.
לירז רון פבין מאמנת בכירה למציאת זוגיות ושפע בחיים, החלה את דרכה בתחום דווקא לאחר שחרורה מהצבא, על רקע פרידת הוריה. לירז טסה לארה"ב ומצאה את עצמה מושפעת רבות מהסרט "הסוד" שיצא באותה העת בקולנוע. לירז השתתפה בסדנאות של כוכב "הסוד", בוב פרקטור, לצד אינספור קורסים וסדנאות בתחום. כיום היא מאמנת בכירה עם מעל 4,000 שעות אימון והמייסדת של חברת BLISS הישראלית. כיום לירז רון פביןמתגוררת בישראל, נשואה באושר ואם ל-2 , מנהלת את הקהילה הפופולארית של "מחשבה יוצרת זוגיות" הכוללת כ-7,000 נשים בגילאי 50-30, מתוכן 70% רווקות ו-30% גרושות עם ילדים.   לינק לאתר של לירזhttp://lovesecrets.ravpage.co.il/home

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים. מאת: שרית יוכפז

  חב' מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.   צ'יפס פלחים 1 ק"ג-   צ'יפס...