יום שלישי, 27 בפברואר 2018

GUILTY – אתר הביוטי הגדול בישראל, יוצא בפרויקט סרטוני השראה של נשים ישראליות פורצות דרך, לקראת יום האישה הבינלאומי: "קהילה זו השראה". מאת: שרית יוכפז


GUILTY – אתר הביוטי הגדול בישראל,
יוצא בפרויקט סרטוני השראה של נשים ישראליות פורצות דרך, לקראת יום האישה הבינלאומי:

ספריית סרטוני ההשראה תעמוד לרשות הקהל הרחב ללא תשלום וכמיזם קהילתי חברתי לאורך כל השנה

בין הנשים המשתתפות: חנה ראדו, מהרטה ברוך-רון, מיכל צפיר, רונית זיגלשטיין, גלית דיאמנט, פופו נקיב, אשלי ווקסמן, יעל יעקבי, 
חגית רון רבינוביץ', חגית גינזבורג, כרמית חומש, ומיכל אלישבע ושירה לאורנס.


הפרויקט הינו מיזם חברתי המהווה תרומה לקהילה הנשית, והוקם במטרה לעודד שוויון חברתי וקידום נשים בתעשייה בישראל. את המיזם מובילים סרטוני השראה של נשים ישראליות פורצות דרך, מובילות בתחומן ומעוררות השראה בחזית העשייה, אשר הקימו קהילות המשפיעות על חייהן של אלפי נשים. 

מאחורי הפרוייקט עומדות מיכל אלבז, יזמית, המייסדת, הבעלים ומנכ"לית אתר GUILTYוגליה תורן חן, יועצת אסטרטגית, מנטורית ועורכת התוכן של האתר, אשר גייסו את הנשים בהתנדבות.


הסרטונים יופצו החל ממחר באתר www.guilty.co.il וברשתות החברתיות, לרגל יום האישה הבינלאומי אשר יתקיים ב-8.3.18.

לדברי מיכל אלבז, הבעלים ומנכ"לית אתר GUILTY: "תוכן הינו מצרך מבוקש ובעל ערך אמיתי בעולם הדיגיטלי. הרעיון להקמת הפרויקט עלה מתוך חיפוש ברשת של סרטוני השראה בעברית לפיתוח קריירה בקרב נשים, במטרה להעשיר את קטגוריית התוכן שאתר GUILTY מציע, עם סרטוני השראה של נשים עבור קהילת הנשים בישראל. גייסנו לפרויקט נשים פורצות דרך גדולות מהחיים מתחומים שונים שהתנדבו לתרום לאחרות מזמנן ומניסיון החיים שלהן. עבורי, סיפורים חזקים הם המתנה הגדולה ביותר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...